Dus geen vereiste?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ademen is wel een pre.
Goeie wel.quote:
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Ja dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstuk
Ja jammer voor dr.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Klinkt kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Dan doe je het niet. Ik doe het ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Misschien kan ze zelf een betere maaltijd vangen. Zoals moeder natuur katten bedacht heeft.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Tevens beschrijf je hier gewoon @CherryLips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Wat lief van jequote:
Die is vast te oud in zijn ogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Staat niet in zijn lijst van eisenquote:
Naja zeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een heel stuk verder weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |