Jawel hoor, als ze bûter, brea en griine tsiis kunnen mauwen schieten we nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn
Nou gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Me likes wat doe jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Tegen de tijd dat hij 38 is dringt het misschien tot hem doorquote:
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:quote:
dit vind ik wel terecht hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Ik ben daar nooit goed in geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Super Mario RPG uitgespeeld
Nostalgie
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit goed in geweest
Dit gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
Nou, ademen is wel een pre.quote:
Dus geen vereiste?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ademen is wel een pre.
Goeie wel.quote:
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstukquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Ja dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probeer anders wat verse tonijn, of rauwe biefstuk
Ja jammer voor dr.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef Ama het volgende:
Hedwig komt binnen en ziet haar brokjes en loopt snel weer naar buiten.
Klinkt kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Dan doe je het niet. Ik doe het ook nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Misschien kan ze zelf een betere maaltijd vangen. Zoals moeder natuur katten bedacht heeft.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om m'n benen te scheren.
Tevens beschrijf je hier gewoon @CherryLips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- ademt
Wat lief van jequote:
Die is vast te oud in zijn ogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Staat niet in zijn lijst van eisenquote:
Naja zeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een heel stuk verder weg..
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Ik heb immer gelijkquote:
Onzin. Denk dat hij gewoon geīntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen warenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat Gianni voor je doenquote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je op?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggen
Ik wilde eigenlijk gewoon in een lange broek blijven lopen. Wat mij betreft trek ik een boerka aan. Maar goed, misschien toch even wat graancirkels op m'n benen maken morgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb ze eigenlijk gisteren zelf al geschoren. Anders kon ik niet met blote benen rondlopen.
Ze zat helemaal niet naast mequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Denk dat je nog eerder je auto verkocht hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb zowaar een match die nog reageert ook, dus misschien is de zoektocht wel binnenkort klaar
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
Onzin. Denk dat hij gewoon geīntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Daarvoor zit je niet naast iemand.quote:
Eeh IJs zat er nog tussenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus hebquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
Over de kartmeet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus heb
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuusquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?
Oké vooruit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuus
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Oeh.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Ok, dan wachten we nog even.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Mag jij vlaggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft @:datismijnmening zich al aangemeld?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.quote:
vosss?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.
Ah, dus dat voelde ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb immer gelijk
[..]
Onzin. Denk dat hij gewoon geīntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.quote:
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Die zit op zich best beschemd in de helmquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jacquesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.
Was zelfs een F1 coureur een jaartje of 10 geleden die racet met bril.
Maar dat deed je nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
Oke hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zat dichtbij jou. Verwoord ik het wel zo.
quote:
Die zit tegenwoordig op zaterdag om 2100 in bed een boekje te lezen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Ik heb ook een bril.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die met een oog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |