Jawel hoor, als ze bûter, brea en griine tsiis kunnen mauwen schieten we nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn
Nou gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Me likes wat doe jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Tegen de tijd dat hij 38 is dringt het misschien tot hem doorquote:
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:quote:
dit vind ik wel terecht hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Ik ben daar nooit goed in geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Super Mario RPG uitgespeeld
Nostalgie
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit goed in geweest
Dit gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |