Jawel hoor, als ze bûter, brea en griine tsiis kunnen mauwen schieten we nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijn
Nou gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Gelukkig ben je totaal niet kieskeurigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net bij het swipen iemand naar de prullenbak geswipet omdat 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt werd.
Eigenlijk best treurig
Me likes wat doe jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Tegen de tijd dat hij 38 is dringt het misschien tot hem doorquote:
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:quote:
dit vind ik wel terecht hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk best treurig
Ik ben daar nooit goed in geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Super Mario RPG uitgespeeld
Nostalgie
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat je een beetje kieskeurig bent hoor.
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit goed in geweest
Dit gaat nooit lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. M'n eisen zijn:
- ademt
- niet onprettig voor de ogen
- gebruikt m'n/mijn en niet me
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft op Switch zelfs een easy mode.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan nog is de kans groot dat ik dat niet ga uitspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |