Ja, jij zo meteenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stukadoren doet weer iemand anders.
Lastig somsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te geven
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer woont wel in Tilly, maar komt wel gewoon uit de 040 regio
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een foutje, het kan ook een waardevol leermoment zijn
Ik vond 2 maanden al lang zatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij woont er al bijna 17 jaar en is al eens binnen de stad verhuisd
Hij werkt er en heeft er ook 2 kinderen gekregen..quote:
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AFquote:
Kijk dit zijn de berichten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de kaasflips en heb nog wat dingen van de appie in de koeling liggen voor in de AF
Jaquote:
Zo ben ikquote:
Al op.quote:
datquote:
Die heeft ze toch altijd aan?quote:
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuivenquote:
Ik heb hem weer aan het werk gezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wil gevat doen.... laat hem maar schuiven
*kijkt naar buiten*quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem weer aan het werk gezet.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
Nee, ik heb toch echt m'n eigen auto net gewassen.
Kan jij niet met @Nattekat daten? Hij luistert toch al naar jequote:
En ze hebben F1 als gezamenlijke hobbyquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij niet met @:nattekat daten? Hij luistert toch al naar je
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij woont te ver weg en als hij hier is dan hij heeft een kans dat op hem wordt geschoten.
Wie gaat er schieten op hem dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.fryslan.frl/verwilderde-katten-in-fryslan
Ik liet net een windje binnenquote:
quote:
en misschien nog belangrijker: Niet Friesquote:
Denk niet dat ze eerst checken of die wilde katten Fries zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en misschien nog belangrijker: Niet Fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |