abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:04:57 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871501
Villeneuve dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:20 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871507
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:26 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871511
En ze rijden nu op het circuit vernoemd naar z'n pa. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:05:59 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871516
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:06 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871527
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Snap ik. Heb hetzelfde al een beetje. Vooral met games. Kwam afgelopen week tot de ontdekking dat kinderen die opgegroeid zijn met de Switch nu volwassen zijn. Dat gaf echt error in mijn hoofd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:09 #206
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:33 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
Eén pot nat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:07:49 #208
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871538
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Twee zelfs.
Woah
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:08:02 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871542
Oh GUT. Check.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:08:38 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Andere Fransman?

Villeneuve is Canadees, dacht ik
Correct. Maar ik ging hier van uit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eén pot nat.
|:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:10:41 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871574
Nog een match :o

Nieuwe apps proberen loont :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:12:10 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een match :o

Nieuwe apps proberen loont :9
Nu de dates nog. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:12:49 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871597
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nu de dates nog. *O*
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:15:52 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871637
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Zeeuws Meisje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:17:46 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871656
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220871661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Samzz?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:18:15 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871663
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Jij kan het weten.

Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:18:41 #218
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:11 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij kan het weten.

Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
Zelfs de mariniers vonden het te ver weg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:19 #220
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871675
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220871677
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef dud0r het volgende:

[..]
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:19:49 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871681
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef dud0r het volgende:

[..]
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
jammer, jammer. Van de hoeveel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:11 #223
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871688
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
Wij deden wel moeite en kijk wat er gebracht heeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:27 #224
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871692
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
jammer, jammer. Van de hoeveel?
4.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:20:53 #225
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871698
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:23 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871704
En toen was het alweer donker, maar nog steeds warm.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:30 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
-O-

https://www.kartcentrumlelystad.nl/nl/kart-huren/duo-kart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:21:48 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Ook niet met mij :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:22:02 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Ik heb het wel eens gedaan, maar het was wel duidelijk waarom ik geen rijbewijs heb...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:06 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ook niet met mij :'(
Met jou durf ik het wel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:18 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik durf gewoon niet te karten. :@
Dan moet je dat ook niet doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:23:31 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871728
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Met jou durf ik het wel.
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:24:07 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871732
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:26:04 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871758
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Echt hoor :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:28:26 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Echt hoor :')
Wel betere temperatuur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:28:27 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871781
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.

En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:08 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.

En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden :')
Hittegolf wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:32:52 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hittegolf wat.
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:33:44 #239
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen :Y
Ik pak je ooit nog een keer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220871834
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
Dinsdag 30 graden, woensdag 20. :')
Ik zit iets zuidelijker volgende week. Daar blijfth et gewoon 30+
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:34:11 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wel betere temperatuur.
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:34:45 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871844
De zomer wordt zoals 1976.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:08 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
Klimaat heeft een identiteitscrisis
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:34 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik pak je ooit nog een keer.
We vechten het wel uit op de kartbaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:35:38 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871854
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Klimaat heeft een identiteitscrisis
Is het in transitie?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:32 #246
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220871862
Avondje :W
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:33 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
Dan ben ik de scheids.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:40 #248
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871864
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:36:51 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
*kraakt knokkels*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:00 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan ben ik de scheids.
Jij zit naast hem toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:52 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871876
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij zit naast hem toch?
Ik wil wel scheids langs de baan zijn. Dan kan ik met een rode en gele vlag zwaaien voor een overtreding.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:37:59 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij zit naast hem toch?
>:)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:38:31 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220871882
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
Heerlijk?

:W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:40:48 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871906
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:42:18 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871926
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:43:19 #256
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220871933
Alle sok met iedereen?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:43:39 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871936
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Alle sok met iedereen?
Ik heb sokken aan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:44:45 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220871949
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.

* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:10 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871952
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:21 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871953
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.

* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:14 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871963
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland _O-
Boeiend.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:29 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220871967
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Op haar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:46:40 #263
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871969
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:13 #264
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871974
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Zeuren over mensen hun taalgebruik en dan op eens schrijven ipv opeens. :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:20 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220871975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Op haar?
Dan is het wel heel erg uit de hand gelopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:21 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871976
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 22:47:43 #267
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220871978
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:48:06 #268
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is het in transitie?
Geen idee :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:49:06 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220871985
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik heb sokken aan. :Y
Ik niet :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:50:41 #270
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220871996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:9
Komt vast door dat gepraat over Friesland net. :Y
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik niet :@
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 22:50:58 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220871997
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:51:20 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872000
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Ik ook Ventilator in de rug ook
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:01:25 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220872092
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Alle sok met iedereen?
Nee, ik heb geen sokken aan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:02:20 #274
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220872102
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:

[..]
Komt vast door dat gepraat over Friesland net. :Y
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
23 graden hier nu. Best prima.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:02:28 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_220872104
Binnen dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_220872133
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:05:43 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872137
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Niet te warm voor een shirtje?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:05:51 #278
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872138
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
In bed.
In een Harry Potter-shirtje. :')
Ik heb een Harry Potter pyjama :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:06 #279
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872143
22.0 hier in de woonkamer
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:42 #280
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220872151
24,1 in de slaapkamer. :')

Ik wacht nog wel even.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:07:54 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872163
Het is ook gewoon nog 20+ buiten en de wind is gaan liggen, dus gaat niet heel snel afkoelen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:11 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872168
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:09:41 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872182
Het was wel een lekker dagje, terrasje gepakt aan het water en de fik in de barbecue gezet
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:10:10 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,1 in de slaapkamer. :')

Ik wacht nog wel even.
22,6 :9

Even douchen nu en dan :z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:10:11 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872186
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
22,6 :9

Even douchen nu en dan :z
Rico moet nog beginnen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:11:46 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872199
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:12:02 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872203
Ik vandaag zelfs een lange broek aan :@ :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:12:43 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Rico moet nog beginnen.
Oh is die pauwdans vanavond?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:23 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220872214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
Morgen ook 24.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:24 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872215
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor :+
Als ik dat op de planning heb staan ik uiteraard ook wel
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 23:13:46 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220872218
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Morgen ook 24.
Hier 26
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220872227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh is die pauwdans vanavond?
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:16:13 #294
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872231
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb een Harry Potter pyjama :@
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent :o
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:17:13 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872239
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent :o
Zie MED subforum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 23 mei 2026 @ 23:18:25 #296
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220872247
Tijd voor bed.

Welterusten :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:18:36 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220872248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijd voor bed.

Welterusten :W
Truste :Z :*
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:20:09 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
pi_220872295
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vandaag zelfs een lange broek aan :@ :@ :@ :@
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')