Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Snap ik. Heb hetzelfde al een beetje. Vooral met games. Kwam afgelopen week tot de ontdekking dat kinderen die opgegroeid zijn met de Switch nu volwassen zijn. Dat gaf echt error in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben oud. Twintig jaar geleden voelt als tien.
Andere Fransman?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Had het over een andere Fransman. Villeneuve is al wat langer dan 10 jaar geleden.
Eén pot nat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Fransman?
Villeneuve is Canadees, dacht ik
Correct. Maar ik ging hier van uit:quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Fransman?
Villeneuve is Canadees, dacht ik
quote:
Nu de dates nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Nog een match
Nieuwe apps proberen loont
Zeeuws Meisjequote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samzz?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provinciequote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs de mariniers vonden het te ver weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Ik ook. Vlissingen was echt een teringeind.
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is aan de andere kant van de wereld.
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje moeite er voor doen. Lilak woonde ook in een andere provincie
jammer, jammer. Van de hoeveel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 game gewonnen vandaag met gyruda. Helaas. Helaas.
Wij deden wel moeite en kijk wat er gebracht heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali ook. Ben ik zelfs voor naar Groningen voor gereden voor een date.
4.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jammer, jammer. Van de hoeveel?
Ook niet met mijquote:
Ik heb het wel eens gedaan, maar het was wel duidelijk waarom ik geen rijbewijs heb...quote:
Met jou durf ik het wel.quote:
Dan moet je dat ook niet doenquote:
quote:
Wel betere temperatuur.quote:
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.quote:
Hittegolf wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.
En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden
Ik pak je ooit nog een keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.quote:
Klimaat heeft een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
We vechten het wel uit op de kartbaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik pak je ooit nog een keer.
Is het in transitie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klimaat heeft een identiteitscrisis
Dan ben ik de scheids.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
Ik wil wel scheids langs de baan zijn. Dan kan ik met een rode en gele vlag zwaaien voor een overtreding.quote:
quote:
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Ik heb sokken aan.quote:
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.
* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Boeiend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op haar?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Zeuren over mensen hun taalgebruik en dan op eens schrijven ipv opeens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.quote:
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warmquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ook Ventilator in de rug ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
23 graden hier nu. Best prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
Niet te warm voor een shirtje?quote:
Ik heb een Harry Potter pyjamaquote:
22,6quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,1 in de slaapkamer.
Ik wacht nog wel even.
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Oh is die pauwdans vanavond?quote:
Morgen ook 24.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
Als ik dat op de planning heb staan ik uiteraard ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bentquote:
Zie MED subforum.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vandaag zelfs een lange broek aan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |