Ik wil wel scheids langs de baan zijn. Dan kan ik met een rode en gele vlag zwaaien voor een overtreding.quote:
quote:
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:40 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is The Handmaid's Tale spannend zeg.
Ik heb sokken aan.quote:
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. Maarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen. Ik vond te langdradig. Het had makkelijk in 3 a 4 seizoen gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja. Inzet hoort er wel een beetje bij.
* IJsdraakje is getrouwd met dude die op 10 minuten fietsen woonde
Boeiend.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met die eerste wordt dat een uitdaging, die woont dus in Zeeland
Op haar?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
Zeuren over mensen hun taalgebruik en dan op eens schrijven ipv opeens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is de chat wel zo'n succes morgen dat ik er maandag op eens zit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben halverwege seizoen 3 nu. MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in suikerbrood met roomboter
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.quote:
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warmquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ook Ventilator in de rug ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
23 graden hier nu. Best prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt vast door dat gepraat over Friesland net.
[..]
Ik heb alleen nog een boxer aan. Voor de overige kleren is het te warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |