Ook niet met mijquote:
Ik heb het wel eens gedaan, maar het was wel duidelijk waarom ik geen rijbewijs heb...quote:
Met jou durf ik het wel.quote:
Dan moet je dat ook niet doenquote:
quote:
Wel betere temperatuur.quote:
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.quote:
Hittegolf wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is om de huizen die weer naar 25+ zijn opgewarmd weer even te kunnen koelen voor de hittegolf van 3 weken van start gaat halverwege juni.
En het is godverdomme eens tijd ook dat dat waterpolotoernooi begin juli eens goed weer heeft. Ik ben nu al drie jaar gegaan en ieder jaar weer was het regenachtig. Het jaar daarvoor kon ik niet mee en toen was het 30 graden
Ik pak je ooit nog een keer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een ritueel gedaan om dat te krijgen
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.quote:
Klimaat heeft een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, 20 kan ik beter aan dan 30. Maar waarom altijd die extreme overgangen.
We vechten het wel uit op de kartbaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik pak je ooit nog een keer.
Is het in transitie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klimaat heeft een identiteitscrisis
Dan ben ik de scheids.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
*kraakt knokkels*quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We vechten het wel uit op de kartbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |