Niet te warm voor een shirtje?quote:
Ik heb een Harry Potter pyjamaquote:
22,6quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,1 in de slaapkamer.
Ik wacht nog wel even.
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Sokken niet aangehad vandaag, alles op slippers gedaan
Oh is die pauwdans vanavond?quote:
Morgen ook 24.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn weerapp komt er heulemaal geen verkoeling. Woensdag 22 graden, donderdag 24 en dan heb je meteen de twee koudste dagen van de komende week te pakken.
Als ik dat op de planning heb staan ik uiteraard ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik 2 uur ga lopen dan doe ik wel schoenen aan hoor
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bentquote:
Zie MED subforum.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet gelezen waarom jij niet meer blauw bent
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen was ik daar ook wel gaan staan.
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja toch wel knap hoe ze dat zo kunnen ophypen dat het bergen met geld oplevert. Want het vechten zelf gaat eigenlijk nergens over.
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vandaag zelfs een lange broek aan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |