Over de kartmeet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus heb
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuusquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nu al dat er dan iemand op sterven ligt?
Oké vooruit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar in IJsland bivakeren is best een geldig excuus
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Oeh.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de kartmeet?
@:TheStigsDutchCousin
Ok, dan wachten we nog even.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Mag jij vlaggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. Ik mag mijn buik straks niet te veel belasten. Ik moet het rustig opbouwen.
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft @:datismijnmening zich al aangemeld?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.quote:
vosss?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Een halve blinde laten karten is geen goed idee.
Ah, dus dat voelde ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb immer gelijk
[..]
Onzin. Denk dat hij gewoon geīntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.quote:
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Die zit op zich best beschemd in de helmquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Jacquesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan heel vaak mensen karten met bril. Gaat gewoon een helm overeen.
Was zelfs een F1 coureur een jaartje of 10 geleden die racet met bril.
Maar dat deed je nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plus ik heb lange benen, ik had nog met @:elvi kunnen voetjevrijen.
Oke hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zat dichtbij jou. Verwoord ik het wel zo.
quote:
Die zit tegenwoordig op zaterdag om 2100 in bed een boekje te lezen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wil niet gezien worden in dit dorp. Snap ik wel.
quote:
Ik heb ook een bril.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder bril zie ik niks. Ik ben bang dat mijn bril beschadig met het karten.
Die met een oog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |