Ik ben te oud en te lelijk en te dik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tevens beschrijf je hier gewoon @:cherrylips mee en er was niks van te merken tijdens de meet dat je interesse had.
Ik heb immer gelijkquote:
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen warenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Ja maar dat gaat Gianni voor je doenquote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te oud en te lelijk en te dik.
Hoeveel bier had je op?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Te oud voor kat misschien, maar lelijk en dik zou ik niet zeggen
Ik wilde eigenlijk gewoon in een lange broek blijven lopen. Wat mij betreft trek ik een boerka aan. Maar goed, misschien toch even wat graancirkels op m'n benen maken morgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef Ama het volgende:
Ik heb ze eigenlijk gisteren zelf al geschoren. Anders kon ik niet met blote benen rondlopen.
Ze zat helemaal niet naast mequote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Denk dat je nog eerder je auto verkocht hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb zowaar een match die nog reageert ook, dus misschien is de zoektocht wel binnenkort klaar
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef dud0r het volgende:
Onzin. Denk dat hij gewoon geïntimideerd was dat wij aan het voetjevrijen waren
Daarvoor zit je niet naast iemand.quote:
Eeh IJs zat er nog tussenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zat naast dud0r, dat plaatst dingen wel in perspectief.
Ik vind dat ik wel een uitstekend excuus hebquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
Is het goed dat ik begin juli beslis of ik erbij ben?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
NK heeft zich ook nog niet aangemeld voor de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |