SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Gister stond de airco wel vol aan daar, zat m'n armen warm te wrijvenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarom is @:cherrylips altijd twee uur te vroeg bij de bioscoop. Omdat ze dan een betere plek heeft dan de VENTILATOR komt hihi haha snapjum dijenkletjes
Wat is een ANtilliaanse voornaam? "La69Teesh'a"?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Heb op Lexa nu een like gekregen van dezelfde persoon met een Antilliaanse voornaam die me op de app ook likede.
Dit heeft stalkvibes
Ik heb hem binnenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem binnenWel te warm om te testen nu
Ja vorige week te koud en nat om te tuinieren en nu weer te warmquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe dat maar ergens volgende week oid
Ik ben ook minder doorweekt thuisgekomen dan ik vooraf had gedacht. Nou heb ik het wel redelijk rustig aan gedaan, maar dat deed ik in de sportschool donderdag ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
Op zich viel het nog wel mee met lopen, er stond geluk een redelijk wind
Vind het niet netjes om namen te delen hierquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is een ANtilliaanse voornaam? "La69Teesh'a"?
Ja vooral op de stukken met schaduw en wind was het prima te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook minder doorweekt thuisgekomen dan ik vooraf had gedacht. Nou heb ik het wel redelijk rustig aan gedaan, maar dat deed ik in de sportschool donderdag ook.
Eind van xe week wordt het beter om te tuinierenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige week te koud en nat om te tuinieren en nu weer te warm
Heb jij dit bedachtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eind van xe week wordt het beter om te tuinieren
En dan heb je nog wat langer de tijd gehad om te herstellen
Alles volgens plan
PANIEK PANIEKquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,3 graden in Voorschoten
Code rood![]()
![]()
Bronstige kikkers, die zitten hier ook in alle sloten rond de akkersquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar zitten ze zo te kwaken? Bij dat natte gebied ten westen van het bos?
Kwam mooi uitquote:
Rode slangquote:
Ben wel benieuwd of mijn oleanders een dezer dagen tot bloei komen, de knopjes staan wel al redelijk op ontploffenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwam mooi uit
Eerst nog even de tuin bewateren.
En daarna nog wat hete dagen.
Jij rustig aan, slang nog een mooi kleurig einde
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bronstige kikkers, die zitten hier ook in alle sloten rond de akkers
Ik ga de afwas maar eens doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:17 schreef Ama het volgende:
Nu lekker voor de ventilator verder met The Handmaid's Tale.
Nou gelukkig maar, die is ook weer terechtquote:Ontsnapte koe uit Etten-Leur is terecht en maakt het goed
De koe die op 4 mei aan de Haansberg in Etten-Leur ontsnapte tijdens de overdracht van het dier aan haar nieuwe eigenaar, is terecht. Om privacyredenen en vooral ook om het dier niet op te jagen, blijft de plaats waar ze is geheim.
Zaterdag was van een afstand te zien dat het dier gezelschap heeft gezocht van soortgenoten. Ze lag rustig herkauwend met een andere, bruin met wit gevlekte koe, in de schaduw onder een boom in het buitengebied van Etten-Leur.
https://www.bndestem.nl/e(...)e-eigenaar~a5a65ced/
Die meneer van de gendarmerie kijkt ook redelijk geschoktquote:
Jij was zeker gaan wielrennen ...quote:
bij de IJsbaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar zitten ze zo te kwaken? Bij dat natte gebied ten westen van het bos?
@Strani ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 of andere spaanse begint een chat met me op whatsapp. Geblokkeerd en de chat verwijderd.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,3 graden in Voorschoten
Code rood![]()
![]()
Dat heb ik opgezet.quote:
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv zietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik opgezet.
Over twee uur overschakelen naar voetjebal.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv ziet
Ja dat vermoed ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn degene die ik zie meer afgetraind.
Wel heel verdacht dat je er 2 weken niks van hoort, gisteren ineens weer een bericht "ONVANGBAAR MYSTERIE" en een uurtje later loopt ze vrolijk de stal binnen. Toeval? IK DENK HET NIETquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, die is ook weer terecht
Kunnen beter een proef starten met automatische pistoolmitrailleurs tegen fatbikers.quote:
Ach ja, met je fatbike mag je toch gewoon overal 30+ over de stoep dus lekker boeiend dat ze een max snelheid op een fietspad hebbenquote:
Ik heb geen geur-tv.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik welHopelijk ruiken ze ook wat frisser
Ja daaromquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromZeker als precies de wind van voren kwam en je werd ingehaald door een groepje onwelriekende wielrenners die op toeristentempo blijven rijden waardoor die lucht de hele tijd blijft hangen
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-utrecht-liggen-stil
En de politie stond klaar om dit te voorkomen
Ze willen lekker hun leven en van die andere mensen op het spel zetten voor gazaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Dat had iedereen toch al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.
Hotel Of Death and horrorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, verder met Hotel Architect.
Wat is een leuke naam voor een hotel in Santorini?
Oh dacht dat die XR-downies voor klimaat en dergelijke warenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze willen lekker hun leven en van die andere mensen op het spel zetten voor gaza
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hotel Santoriniquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, verder met Hotel Architect.
Wat is een leuke naam voor een hotel in Santorini?
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat die XR-downies voor klimaat en dergelijke waren
Wat op zich al zo was trouwens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.
Ik heb even gevraagd of de kindertjes in Gaza hier erg mee geholpen zijn. Er was er niet één die wist wat Utrecht Centraal is. Of "trein".quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
1 been wegslepen over het spoor liefst zo snel dat ze lekker schuren en een paar klappen krijgen
tja..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijk
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijk
geeft wel een bende hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.
Klopt niet echt bij hun 'principes' danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.
quote:Extinction Rebellion (XR) is een internationale, activistische beweging die zich tegen de klimaatverandering en het verlies van biodiversiteit verzet.[1] Extinction Rebellion stelt dat de netto CO2-uitstoot gestopt moet zijn in 2025. Klimaatverandering en biodiversiteitsverlies leiden volgens de initiatiefnemers tot ecologische overschrijding, het instorten van ecosystemen en tot het uitsterven van planten en soorten waaronder de mens,[2][3] vandaar het extinction in Extinction Rebellion.
Dat is ook weer zo.quote:
NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkerenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt niet echt bij hun 'principes' dan
[..]
Beetje afhankelijk of ze zichzelf weer hebben vastgelijmd (met niet biologisch verantwoorde contactlijm)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.
Nou bedankt, ik sla wel over. Vast niet goed voor mijn humeur.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkeren
Zie OP en de rest van het topic.
Ik word er ook niet blij van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik sla wel over. Vast niet goed voor mijn humeur.
Boven de 30quote:High Temperature
30.2°C at 13:33
Nou nog geen enkel KNMI-station boven de 28 hoorquote:
De linker of de rechterquote:
Allebei.quote:
Nee is van het lokale amateurstation, maar dat is midden in een woonwijk, dus wat hoger (en misschien representatiever?)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog geen enkel KNMI-station boven de 28 hoor
ik heb geen ijsjes in huis, niet eens ijsblokjes (wat een gekut met mijn vriezer is dat zeg)quote:
Wtf hoezo heb je met dit weer geen ijsjes in huis.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen ijsjes in huis, niet eens ijsblokjes (wat een gekut met mijn vriezer is dat zeg)
en die zakjes voor ijsblokjes zijn ook kut
Die is wel erg matig ja, zie ze komende week ook nergens in de aanbieding en heb denk ik nog maar voor een dag of 3 cupsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Allebei.
@:ltvdk ik heb dolce gusto in mijn bonus box zag ik net. 2 doosjes voor 9.99
Matige aanbieding
omdat ik dat niet gehaald heb?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf hoezo heb je met dit weer geen ijsjes in huis.
Ja moet hier ook broodnodig een voorraadje aan gaan leggen...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel erg matig ja, zie ze komende week ook nergens in de aanbieding en heb denk ik nog maar voor een dag of 3 cups
ja die steekt zijn thermometer in de uitlaat van de scooter.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is van het lokale amateurstation, maar dat is midden in een woonwijk, dus wat hoger (en misschien representatiever?)
Bij de laatste 3 voor 10 aanbieding heb ik toen overgeslagen omdat ik nog 10+ doosjes had liggen, maar daarna is er eigenlijk geen aanbieding meer geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja moet hier ook broodnodig een voorraadje aan gaan leggen...
Neuh, een weerautist die zijn website al 30 jaar heeft draaien verwacht ik dat niet vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die steekt zijn thermometer in de uitlaat van de scooter.
quote:Metingen worden gemeten met een Vantage pro 2 en om de 5 minuten ververst.
Lekker heet om in de tuin te werken nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even wat onkruidjes uit de tuin jakken. Het groeit als kool tegenwoordig.
Maar van @essnhills mag je nu niet in de tuin werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even wat onkruidjes uit de tuin jakken. Het groeit als kool tegenwoordig.
Iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:essnhills mag je nu niet in de tuin werken
Stomquote:
Hier is heul geen windquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stom
Terwijl het wel aangenamer is geworden nu het harder is gaan waaien
quote:
quote:
Ja omdat je weer tussen de bosjes zit verscholen zekerquote:
Heb ik weleens gehad, haalt het gewoon niet bij de eckte eckte dolce gusto. Maar goed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de laatste 3 voor 10 aanbieding heb ik toen overgeslagen omdat ik nog 10+ doosjes had liggen, maar daarna is er eigenlijk geen aanbieding meer geweestMisschien van de week een keer de huismerk cups van de AH proberen
Werken valt ook wel mee hoor. Maar het ziet er weer wat beter uitquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:essnhills mag je nu niet in de tuin werken
Oh dat valt nog mee idd voor goed ijsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa vindt dat zelf ook erg lekker en 4 euro voor 2 bolletjes valt opzich mee
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je weer tussen de bosjes zit verscholen zeker
Heb jaren geleden wel eens van die huismerk dingen gehaald, maar toen hadden ze ook alleen maar de basic smaken, nu hebben ze zo te zien ook de wat sterkere koffiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb ik weleens gehad, haalt het gewoon niet bij de eckte eckte dolce gusto. Maar goed, smaken verschillen
Ik heb nu dit ding, scheelt hopelijk onkruid pulken https://www.lidl.nl/p/par(...)tel-500-w/p100398730quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werken valt ook wel mee hoor. Maar het ziet er weer wat beter uit
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888dingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu dit ding, scheelt hopelijk onkruid pulken https://www.lidl.nl/p/par(...)tel-500-w/p100398730
Ze mag niet aan mij komenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je weer tussen de bosjes zit verscholen zeker
Volgens mij heeft zelf essie at ding in elkaar kunnen zetten, dan zou jij dat toch ook wel moeten kunnenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888ding
Denk je dat ik het niet geprobeerd heb of zoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelf essie at ding in elkaar kunnen zetten, dan zou jij dat toch ook wel moeten kunnen
Misschien hebben ze het na al die jaren wel vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet geprobeerd heb of zo
Mij prima geluktquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888ding
Zag door de bomen de verzameling niet meerquote:
Misschien ga ik de mijne vanavond wel aan de straat zetten. Dan issie morgen wel weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het na al die jaren wel vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaakt
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanafquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ga ik de mijne vanavond wel aan de straat zetten. Dan issie morgen wel weg.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon zegt over het weer momenteel: Mooi. Ja oke duidelijk.
welnee, er staat hier heel vaak van alles met een briefje "gratis" op straat. Meestal meubels.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanaf
Moet ik met m'n auto doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanaf
Of gewoon een oud-ijzer boer bellen, krijg je er nog een paar tientjes meer voorquote:
¤8.50 en ¤14.29 vind ik nogal een verschil.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Hema ik hou van je maar kap toch eens met die prijsverhogingen steeds die je dan stiekem verstopt onder een kortingsactie.
https://www.hema.nl/wonen(...)-groen-80200039.html
Deze heb ik vorig jaar gekocht voor 8,50
https://www.hema.nl/wonen(...)-beige-80200046.html
Hier stond ik laatst bij te kijken en toen was hij nog 80.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Like van iemand uit Goes. Of dit is onderdeel van een duivels plan van Luctor om mij naar Zeeland te lokken, of dit is een poging van haar om Zeeland te ontvluchten.
Jij bent 50 ofzo, wat moet je nou weer met een vrouw van 20 jaar jonger?quote:
Nuecken, duh.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent 50 ofzo, wat moet je nou weer met een vrouw van 20 jaar jonger?
50quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent 50 ofzo, wat moet je nou weer met een vrouw van 20 jaar jonger?
Ja iedereen hier die ouder is dan NK is 50quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen hier die ouder is dan NK is 50
Ze zeggen ook iedere keer dat ik 14 ben, dus vind wel dat ik dat mag doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als er nu net iemand naast het station staat met een föhn om er 30 van te maken.quote:
Heb je gister ook heul niet gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als er nu net iemand naast het station staat met een föhn om er 30 van te maken.
Hoop het nietquote:
Ik was het gisteren ook niet van plan, ik moest verplicht F1 kijken om te voorkomen dat ik @ESF1Gamer zou teleurstellen. Dat grote plan was voor vandaag.quote:
Ze heeft je goed onder de plakquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:
om te voorkomen dat ik @ESF1Gamer zou teleurstellen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het gisteren ook niet van plan, ik moest verplicht F1 kijken om te voorkomen dat ik @:ESF1Gamer zou teleurstellen. Dat grote plan was voor vandaag.
Ksssstquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi station wel. Geen hek om me tegen te houden
Héquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:
*stapt op de trein naar Nattekats huis
Ga ik wel ondertussen jouw huis verwarmer
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Joh.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zelfs op de motor is het warm
Dat is okequote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn föhn heeft het nog wel op 28 gekregen
Ja vet hoge zonkracht vandaagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Pooh. 8212 stapjes inmiddels. Je kunt niet zeggen dat ik het niet probeer![]()
Maar ik moet nu echt wel gaan insmeren als ik nog naar buiten wil. Had ik eigenlijk beter voor de loperij kunnen doen maar okee.
nou ja het maximum is alweer 3 uur geleden hoorquote:
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja het maximum is alweer 3 uur geleden hoor
quote:
Wanneer begint het?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:32 schreef Ama het volgende:
In Duitsland zie je het WK wel echt al veel meer in de supermarkt. Hier in NL leeft het nog niet echt.
Hier 32.quote:
Hier een heerlijke 24 gradenquote:
Ik denk ook dat we niet ver gaan komen, maar de groepsfase door komen gaat denk ik wel lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
Nederland is rond 27 juni weer thuis.
Maten meestalquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat onderscheidt damessokken van herensokken?
Binnen is het 20 ongeveer.quote:
Jij moet aanwezig bij het F1 Live topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijft verwonderlijk dat ik die sprint race weet te vergeten. Ik kreeg een melding van de F1TV app als herinnering, keek naar de tijd, dacht dat ik te laat was, maar weet nu dat het pas om 18:00 is.
Normaal als je iets wil vergeten lukt dat juist niet.
Ja nu weet ik het, denk niet dat ik het weer kan vergeten in de komende 20 minuten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij moet aanwezig bij het F1 Live topic.
Anders helpt @TheStigsDutchCousin wel om je te laten herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het, denk niet dat ik het weer kan vergeten in de komende 20 minuten.
Doe ik over 5 a 10 minuten. Living on the edge.quote:
Denk dat Olav nu nog niet eens beschikbaar is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe ik over 5 a 10 minuten. Living on the edge.
Nee nee, koelt netjes afquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar is het nu 23 graden in Voorschoten. Mijn föhn zal wel op de verkeerde stand staan.
Ik zit nog net te ver van de kust, hier nog 31quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nee, koelt netjes af
Max temp is bereikt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens weerstation Voorschoten, de enige echte, zou het nu buiten koeler moeten zijn dan binnen.
Open die ramen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nog net te ver van de kust, hier nog 31
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergetenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijft verwonderlijk dat ik die sprint race weet te vergeten. Ik kreeg een melding van de F1TV app als herinnering, keek naar de tijd, dacht dat ik te laat was, maar weet nu dat het pas om 18:00 is.
Normaal als je iets wil vergeten lukt dat juist niet.
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Het spijt me.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeldquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot verschil al wel op de kaart
[ afbeelding ]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeld
Jaja rustig, kom er zo aan, eerst nog de ipad aan de stroom gooien anders kan ik het zo niet streamenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Oh, klopt niets van. Binnen is het nog steeds lekkerder. Vals alarm, ramen dicht, ramen dicht!
Hopelijk heb ik nog genoeg zuurstof over.
Je kan in de grafiek van mijn binnentemperatuur precies zien wanneer ik gisteravond begon met luchten. Temperatuur is de hele nacht stabiel gebleven, maar je ziet wel de LV 15% stijgen binnen 30 minuten nadat het luchten begon. Toch weer wat bewijs dat het averechts kan werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Hier staat achterdeur ook al de hele dag gewoon open. Het is een halve graden warmer geworden hier binnen sindsdien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Kom je nog?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?
Heb boven de meeste ramen gewoon op ventilatiestand staanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is 29 graden buiten, ik hou alles nog even potdicht.
Morgen gewoon nog een tintje donkerderquote:
Lolquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Donderdagochtend had ik m'n winterjas nog aan
Morgen boven de 30 denk je?quote:
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijnquote:
ik zie het verschil prima... en heb niet eens mijn lenzen in.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef essnhills het volgende:
Door de lichtval is het wat onduidelijk, maar in het echt is er duidelijk verschil tussen de donkeroranje van gister en de rood van vandaag
Buienradar geeft 26quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijn
Ja al een paar dagen nu. Steeds s middags kijken welke kleur het wordtquote:
Chillquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen nu. Steeds s middags kijken welke kleur het wordt
Kun je toch nog onder een dekentje morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buienradar geeft 26
Dinsdag 29, dus dan grootste kans?
Hier bij mijn ouders maar 22 graden morgen![]()
Nee, morgen is de koudste dag van de vier zomerse dagen die we krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijn
ICE AGE IS COMINGquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, morgen is de koudste dag van de vier zomerse dagen die we krijgen.
Immer dekentjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch nog onder een dekentje morgen
Nee best warm nuquote:
Dat is de convectie van de grote instabiliteit dat tot onweer zou moeten leidenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier inmiddels een aardig dekl met schapewolkjes voor de zon
TURBO TURBOquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de convectie van de grote instabiliteit dat tot onweer zou moeten leiden
Maar we krijgen geen onweer omdat er een inversielaag ligt op een paar km hoogte
Het is ook niet al dagen aan het broeien en we zijn omsingeld door hoge drukgebiedenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we krijgen geen onweer omdat er een inversielaag ligt op een paar km hoogte
Ik vond het best broeierig vandaag. En ja, die hoge druk is ook de inversielaagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet al dagen aan het broeien en we zijn omsingeld door hoge drukgebieden
Verspakketje?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:22 schreef Nizno het volgende:
Kip Siam gemaakt.
Prima te eten.
Gewoon een hele lading groenten met een beetje pit en ook zoet.
Wat kipjes, rijst en nootjes er bij. Kon slechter.
juupquote:
Hou houd je groenten over van een verspakketquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:26 schreef Nizno het volgende:
wel een goede lading met groenten over trouwens... dus weer 6 ijsklonten van maken in de vriesdiep
Ik heb geen boven, dan zit ik op het dak.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb boven de meeste ramen gewoon op ventilatiestand staan
Flauw.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja okquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen boven, dan zit ik op het dak.
You guys hebben een raam op de badkamer?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja okMaar bij mij staan de badkamer, slaapkamer en waskamer eigenlijk altijd wel de ramen op ventilatiestand
Been there.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Ama het volgende:
Ik had mijn Cardmarket wishlist niet goed bijgehouden dus heb van de week p.o. een kaart dubbel gekocht.Gelukkig was het geen dure kaart.
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hou houd je groenten over van een verspakket
Hier is het zo'n klein raampje zoals in de Sims.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ja heb meteen alles even gecheckt wat er nog in stond.quote:
Nee gewoon een volledig draaikantel raamquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van etenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.
Heb er zelf nog een extra ui bij gedaan.
En doe altijd wat extra vlees bij een verspakket dus ja dan ben je al snel wat voller.
Wat een luxe. Hier is het open of dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van eten
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...
de porties voor in de vriesdiep worden ook minder dan dat ik normaal zou eten omdat ik dan toch altijd meer tijst pak.
quote:
Let je een beetje op je manierenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
quote:
Rijst is geen loze vullingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordig
Rijke mensen ramenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |