quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,3 graden in Voorschoten
Code rood![]()
![]()
Dat heb ik opgezet.quote:
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv zietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik opgezet.
Over twee uur overschakelen naar voetjebal.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv ziet
Ja dat vermoed ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn degene die ik zie meer afgetraind.
Wel heel verdacht dat je er 2 weken niks van hoort, gisteren ineens weer een bericht "ONVANGBAAR MYSTERIE" en een uurtje later loopt ze vrolijk de stal binnen. Toeval? IK DENK HET NIETquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, die is ook weer terecht
Kunnen beter een proef starten met automatische pistoolmitrailleurs tegen fatbikers.quote:
Ach ja, met je fatbike mag je toch gewoon overal 30+ over de stoep dus lekker boeiend dat ze een max snelheid op een fietspad hebbenquote:
Ik heb geen geur-tv.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik welHopelijk ruiken ze ook wat frisser
Ja daaromquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromZeker als precies de wind van voren kwam en je werd ingehaald door een groepje onwelriekende wielrenners die op toeristentempo blijven rijden waardoor die lucht de hele tijd blijft hangen
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-utrecht-liggen-stil
En de politie stond klaar om dit te voorkomen
Ze willen lekker hun leven en van die andere mensen op het spel zetten voor gazaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Dat had iedereen toch al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.
Hotel Of Death and horrorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, verder met Hotel Architect.
Wat is een leuke naam voor een hotel in Santorini?
Oh dacht dat die XR-downies voor klimaat en dergelijke warenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze willen lekker hun leven en van die andere mensen op het spel zetten voor gaza
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hotel Santoriniquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, verder met Hotel Architect.
Wat is een leuke naam voor een hotel in Santorini?
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat die XR-downies voor klimaat en dergelijke waren
Wat op zich al zo was trouwens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.
Ik heb even gevraagd of de kindertjes in Gaza hier erg mee geholpen zijn. Er was er niet één die wist wat Utrecht Centraal is. Of "trein".quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
1 been wegslepen over het spoor liefst zo snel dat ze lekker schuren en een paar klappen krijgen
tja..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijk
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de trein gewoon door zou laten rijden zouden ze waarschijnlijk als een stel angsthazen hard wegrennen, principes zijn ook maar tijdelijk
geeft wel een bende hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.
Klopt niet echt bij hun 'principes' danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit keer wil ze het opnemen voor Gaza.
quote:Extinction Rebellion (XR) is een internationale, activistische beweging die zich tegen de klimaatverandering en het verlies van biodiversiteit verzet.[1] Extinction Rebellion stelt dat de netto CO2-uitstoot gestopt moet zijn in 2025. Klimaatverandering en biodiversiteitsverlies leiden volgens de initiatiefnemers tot ecologische overschrijding, het instorten van ecosystemen en tot het uitsterven van planten en soorten waaronder de mens,[2][3] vandaar het extinction in Extinction Rebellion.
Dat is ook weer zo.quote:
NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkerenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt niet echt bij hun 'principes' dan
[..]
Beetje afhankelijk of ze zichzelf weer hebben vastgelijmd (met niet biologisch verantwoorde contactlijm)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel flauw gezegd (en ik meen het niet echt): Het ruimt wel die demonstranten op.
Nou bedankt, ik sla wel over. Vast niet goed voor mijn humeur.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
NWS / Extinction Rebellion wil Utrecht CS blokkeren
Zie OP en de rest van het topic.
Ik word er ook niet blij van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik sla wel over. Vast niet goed voor mijn humeur.
Boven de 30quote:High Temperature
30.2°C at 13:33
Nou nog geen enkel KNMI-station boven de 28 hoorquote:
De linker of de rechterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |