Ja vorige week te koud en nat om te tuinieren en nu weer te warmquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe dat maar ergens volgende week oid
Ik ben ook minder doorweekt thuisgekomen dan ik vooraf had gedacht. Nou heb ik het wel redelijk rustig aan gedaan, maar dat deed ik in de sportschool donderdag ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
Op zich viel het nog wel mee met lopen, er stond geluk een redelijk wind
Vind het niet netjes om namen te delen hierquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is een ANtilliaanse voornaam? "La69Teesh'a"?
Ja vooral op de stukken met schaduw en wind was het prima te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook minder doorweekt thuisgekomen dan ik vooraf had gedacht. Nou heb ik het wel redelijk rustig aan gedaan, maar dat deed ik in de sportschool donderdag ook.
Eind van xe week wordt het beter om te tuinierenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige week te koud en nat om te tuinieren en nu weer te warm
Heb jij dit bedachtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eind van xe week wordt het beter om te tuinieren
En dan heb je nog wat langer de tijd gehad om te herstellen
Alles volgens plan
PANIEK PANIEKquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,3 graden in Voorschoten
Code rood![]()
![]()
Bronstige kikkers, die zitten hier ook in alle sloten rond de akkersquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar zitten ze zo te kwaken? Bij dat natte gebied ten westen van het bos?
Kwam mooi uitquote:
Rode slangquote:
Ben wel benieuwd of mijn oleanders een dezer dagen tot bloei komen, de knopjes staan wel al redelijk op ontploffenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwam mooi uit
Eerst nog even de tuin bewateren.
En daarna nog wat hete dagen.
Jij rustig aan, slang nog een mooi kleurig einde
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bronstige kikkers, die zitten hier ook in alle sloten rond de akkers
Ik ga de afwas maar eens doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:17 schreef Ama het volgende:
Nu lekker voor de ventilator verder met The Handmaid's Tale.
Nou gelukkig maar, die is ook weer terechtquote:Ontsnapte koe uit Etten-Leur is terecht en maakt het goed
De koe die op 4 mei aan de Haansberg in Etten-Leur ontsnapte tijdens de overdracht van het dier aan haar nieuwe eigenaar, is terecht. Om privacyredenen en vooral ook om het dier niet op te jagen, blijft de plaats waar ze is geheim.
Zaterdag was van een afstand te zien dat het dier gezelschap heeft gezocht van soortgenoten. Ze lag rustig herkauwend met een andere, bruin met wit gevlekte koe, in de schaduw onder een boom in het buitengebied van Etten-Leur.
https://www.bndestem.nl/e(...)e-eigenaar~a5a65ced/
Die meneer van de gendarmerie kijkt ook redelijk geschoktquote:
Jij was zeker gaan wielrennen ...quote:
bij de IJsbaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar zitten ze zo te kwaken? Bij dat natte gebied ten westen van het bos?
@Strani ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 of andere spaanse begint een chat met me op whatsapp. Geblokkeerd en de chat verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |