quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:06 schreef essnhills het volgende:
Tevens, 27,3 graden in Voorschoten
Code rood![]()
![]()
Dat heb ik opgezet.quote:
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv zietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik opgezet.
Over twee uur overschakelen naar voetjebal.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in een goede 2 uur wandelen denk ik meer wielrenners gezien dan jij nu op tv ziet
Ja dat vermoed ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zijn degene die ik zie meer afgetraind.
Wel heel verdacht dat je er 2 weken niks van hoort, gisteren ineens weer een bericht "ONVANGBAAR MYSTERIE" en een uurtje later loopt ze vrolijk de stal binnen. Toeval? IK DENK HET NIETquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, die is ook weer terecht
Kunnen beter een proef starten met automatische pistoolmitrailleurs tegen fatbikers.quote:
Ach ja, met je fatbike mag je toch gewoon overal 30+ over de stoep dus lekker boeiend dat ze een max snelheid op een fietspad hebbenquote:
Ik heb geen geur-tv.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vermoed ik welHopelijk ruiken ze ook wat frisser
Ja daaromquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromZeker als precies de wind van voren kwam en je werd ingehaald door een groepje onwelriekende wielrenners die op toeristentempo blijven rijden waardoor die lucht de hele tijd blijft hangen
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-utrecht-liggen-stil
En de politie stond klaar om dit te voorkomen
Ze willen lekker hun leven en van die andere mensen op het spel zetten voor gazaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-utrecht-liggen-stil
En de politie stond klaar om dit te voorkomen
Nee, dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker niet gepast om te zeggen dat ze de treinen gewoon hadden kunnen laten rijden
Dat had iedereen toch al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga dan bij jetten voor de auto liggen ofzo, nu naai je de rest van het land en heeft iedereen een schijthekel aan je.
Hotel Of Death and horrorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, verder met Hotel Architect.
Wat is een leuke naam voor een hotel in Santorini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |