Dat slapen in een tent is fucked up.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.
Heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je hier een eeuwigheid niet meer hebt gepost
quote:
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat slapen in een tent is fucked up.
En het was een nacht van -2C, koude neus
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog nooit naar een meerdaags festival gegaan.
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
ik 1 keer, maar toen was ik 18quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
Uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso slapen in een tentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.
...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoeken
Meerdaagsfestival zou ik ook echt nooit doen. Maar gewoon voor een dag is het wel top.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren
Mwoa.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoeken
He jammer zeg, en nu kan het niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat, het is op eens al 27 graden.
Ik wilde nog een rondje fietsen, maar dat heb ik net te lang uitgesteld.
Moest jij eens oplettenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He jammer zeg, en nu kan het niet meerLOSER!
Jinxquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
even het beddegoed buiten hangen. Hopelijk schijten de duiven het niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |