daar hebben we onze klaagmodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Kutburen zijn luid aan het doen, dus ben bang dat ik het met gesloten ramen moet doen vanacht.
Niet dat er veel te luchten valt met die hoge luchtvochtigheid buiten.
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel. Denk eerder dat ik smelt.
Brotha ewquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daar
Ja niet naar vers gebakken stokbrood en croissantjes vrees ikquote:
Ja die lawaaiburen waren geen onderdeel van de deal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef Ama het volgende:
Ik wist dat die blijdschap om de warmte maar voor korte duur zou zijn bij Klaagkat.
Wel veel te warm om nu te gebruiken natuurlijkquote:
Sad.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niwt over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
Ja jij en essie waren er zo blij mee, en hij was in de aanbieding dus had hem ook maar besteldquote:
Ik heb hier nog liters staanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
Dan zul jij ook niet naar croissantjes gaan ruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.
Was daar met 30+ in 2024. Kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werk waarbij je makkelijk niet kan komen opdagen bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb mij kapot gewerkt vanaf mijn 18e jaar
Zal er geen boek over schrijven
staat hier nog een staartje whiskey ook. Maar die is volgens mij van Koen jrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |