SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:19 schreef Koen66 het volgende:
het gaat wel snel hier vanavond, van een oprecht geinteresseerde vraag of ie in Londen zit naar "ik kan die kanker idioot niet meer uitstaan" in 5 minuten
ja ooitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja misschien is Mrs Koen wel superlekker.
M'n Octoshock.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. We hebben het hier over iemand van wie in z'n hele leven alleen z'n lever productief is geweest.
Nu is het een subtopper?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed te strak opgemaakt. Nu zit die topper niet goed.
Beer goggles lenen?quote:
Dat is eerder een degradatiekandidaat uit de 4e divisiequote:
Ik kom er al jaren niet meer. Mijn bff daar heeft zijn appartement in de lakens gezet en is alleen nog in de countryside. Zelfde geldt voor mijn vrouw in Parijs. We komen er al jaren niet meer. Moslims, Indiërs, Afri’s. Je wordt neergestoken met een ceremonieel mes en de politie slaat je in de boeien terwijl je uitbloedtquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij brengen onze dagen daar heel anders door geloof ik.
als je dat in de UK roept wordt je in de boeien geslagenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom er al jaren niet meer. Mijn bff daar heeft zijn appartement in de lakens gezet en is alleen nog in de countryside. Zelfde geldt voor mijn vrouw in Parijs. We komen er al jaren niet meer. Moslims, Indiërs, Afri’s. Je wordt neergestoken met een ceremonieel mes en de politie slaat je in de boeien terwijl je uitbloedt
6e klasse onderbondquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is eerder een degradatiekandidaat uit de 4e divisie
In Parijs begrijp ik het nog wel; dat is een grote vuilnisbelt af en toe. London zijn genoeg buurten waar je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom er al jaren niet meer. Mijn bff daar heeft zijn appartement in de lakens gezet en is alleen nog in de countryside. Zelfde geldt voor mijn vrouw in Parijs. We komen er al jaren niet meer. Moslims, Indiërs, Afri’s. Je wordt neergestoken met een ceremonieel mes en de politie slaat je in de boeien terwijl je uitbloedt
heb jij marmotten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.
Nee, je bent paranoīde.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koen doet zich voor net voor als van niks weet ik vertrouw hem niet
Maar jij vertrouwt niemand.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koen doet zich voor net voor als van niks weet ik vertrouw hem niet
SQ3?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.quote:
Iewlquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan hier niet met die ziekte schelden. Negeer hem anders en geniet van je vakantie.
Aaah. Leeft de marmot nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.
Parijs durf ik ook niet naartoe in m'n eentje, maar ik ben zo'n enorme toerist in Londen dat ik eigenlijk zone 1 en 2 amper uit komquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ahhhhhhhquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.
Wat zit daar dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Parijs durf ik ook niet naartoe in m'n eentje, maar ik ben zo'n enorme toerist in Londen dat ik eigenlijk zone 1 en 2 amper uit kom
Volgens mij gaan zulke pillen nooit zo goed samen met alcoholquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je bent paranoīde.
Slik je je pillen nog?
Ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:23 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen worden gewoon echt niet gezellig van alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
Duidelijkquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaarden bedtijd is al wel geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je bent nog wakker.
Your beauty never ever scared me.![]()
Idem, en daarna donder ik in slaapquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik word aanhankelijk en heel sociaal en dan sentimenteel van alcohol.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.![]()
![]()
![]()
volgens mij moeten we een keer een drankje doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik word aanhankelijk en heel sociaal en dan sentimenteel van alcohol.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja als je om hyde park al niet meer prettig voeltquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Parijs begrijp ik het nog wel; dat is een grote vuilnisbelt af en toe. London zijn genoeg buurten waar je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt.-XOXO-![]()
Ik moet ook weer een keer in mijn uppie naar een Europese stad. Praag is al weer bijna 8 jaar geleden en dat beviel me wel..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat moet je dan ook in hyde parkquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja als je om hyde park al niet meer prettig voelt![]()
Zwanen barbecueënquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in hyde park
-XOXO-![]()
Ik heb nog een bodempje bourbonquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Bejaarden bedtijd is al wel geweest.En je bent nog wakker.
-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodempje bourbon
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodempje bourbon
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik volgens mij nog nooit, sowieso maar 2 keer in Engeland geweestquote:
_____
Hebben ze daar beter pluimvee?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar Richmond Park of Hampstead Heath-XOXO-![]()
Kom je wel levend terug?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit volgende week weer weekje in Parijs. Had van mij niet per se gehoeven
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Vind je dat niet banlieuk?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit volgende week weer weekje in Parijs. Had van mij niet per se gehoevenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Er was een rel. Ik heb hem gemist
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Kutburen zijn luid aan het doen, dus ben bang dat ik het met gesloten ramen moet doen vanacht.
Niet dat er veel te luchten valt met die hoge luchtvochtigheid buiten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
daar hebben we onze klaagmodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Nattekat het volgende:
Kutburen zijn luid aan het doen, dus ben bang dat ik het met gesloten ramen moet doen vanacht.
Niet dat er veel te luchten valt met die hoge luchtvochtigheid buiten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daarquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel. Denk eerder dat ik smelt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik wist dat die blijdschap om de warmte maar voor korte duur zou zijn bij Klaagkat.Your beauty never ever scared me.![]()
Brotha ewquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daarJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja niet naar vers gebakken stokbrood en croissantjes vrees ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja die lawaaiburen waren geen onderdeel van de deal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef Ama het volgende:
Ik wist dat die blijdschap om de warmte maar voor korte duur zou zijn bij Klaagkat.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
_____
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goeie aankoop was dat.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wel veel te warm om nu te gebruiken natuurlijkquote:
_____
Sad.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niwt over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is opJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja jij en essie waren er zo blij mee, en hij was in de aanbieding dus had hem ook maar besteldquote:
_____
Ik heb hier nog liters staanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
_____
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daar![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.
en nog een net pak aan ook?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
Ik heb whisky voor je eventueel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan zul jij ook niet naar croissantjes gaan ruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog best wat reizen tussen kantoren daar. Zit ik daar beetje te stinken in het OV.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Was daar met 30+ in 2024. Kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een grote stad tijdens een hittegolf, zal ook heerlijk ruiken daar100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat werk waarbij je makkelijk niet kan komen opdagen bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb mij kapot gewerkt vanaf mijn 18e jaar
Zal er geen boek over schrijvenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
staat hier nog een staartje whiskey ook. Maar die is volgens mij van Koen jrquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat is volgens mij in elke stad welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was daar met 30+ in 2024. Kan ik bevestigen.
_____
Net hoe bijzonder de whiskey is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat hier nog een staartje whiskey ook. Maar die is volgens mij van Koen jr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:42 schreef Koen66 het volgende:
over klagen gesproken
.
.
.
niet over minderheden
.
.
maar
.
,
de rum is op
-XOXO-![]()
*Grotequote:
Het valt hier wel mee.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja ok, ik woon technisch gezien ook in een stad en heb er weinig last vanquote:
_____
Jamaar rellenquote:![]()
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
_____
Maar geen antwoord gezien van @Karzai of 'ie z'n pillen nog slikt, dus het antwoord zal wel nee zijn.
Dan is er ook geen gesprek mogelijk, waanbeelden kan je niks mee.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Of een half uur voor sluitingstijd al klanten wegsturen en zooi opruimen.
"Ik werk me kapot!"Tap tap tap![]()
Staat op anoniem.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:49 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit nog iets vernomen hier van @:boedapestenaar ?Tap tap tap![]()
Is dat niet de bedoelingquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Of een half uur voor sluitingstijd al klanten wegsturen en zooi opruimen.
"Ik werk me kapot!"
-XOXO-![]()
Van productie, magazijn media, tot nu kringloopquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werk waarbij je makkelijk niet kan komen opdagen bedoel je?
Ik had het inderdaad veel verder kunnen brengen![]()
Ik ben de vuige buut'landerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel zeg iets over minderheden
Zometeen vindt ie dat een Griek verkeerd naar hem kijkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar geen antwoord gezien van @:karzai of 'ie z'n pillen nog slikt, dus het antwoord zal wel nee zijn.
Dan is er ook geen gesprek mogelijk, waanbeelden kan je niks mee.Tap tap tap![]()
Dus je werkte niet zo hard als je net deed voorkomen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van productie, magazijn media, tot nu kringloop
Ik had het inderdaad veel verder kunnen brengenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Op het gras slapen zul je!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen vindt ie dat een Griek verkeerd naar hem kijkt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bekijk deze YouTube-video
Deze scene was zo goed. Die hadden ze in de film moeten laten. Maakt Jack psychologisch veel dieper
-XOXO-![]()
Dat zou Zeus niet tolererenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen vindt ie dat een Griek verkeerd naar hem kijkt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van productie, magazijn media, tot nu kringloop
Ik had het inderdaad veel verder kunnen brengen
-XOXO-![]()
Niet voordat ik je baan, uitkering, huis, vrouw en kinderen steelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het gras slapen zul je!
Haha ik wil jullie best uitnodigen voor een etentje op mijn kosten
Zo,n kwaaie gast ben ik ook weer niet maar Je moet er af en toe met gestrekt been in gaan om wat los te maken![]()
Post je vanuit Ter Apel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet voordat ik je baan, uitkering, huis, vrouw en kinderen steel
-XOXO-![]()
Biertje is bijna op. Dus langzaam afsluiten en richting slaaokamer"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als "wat los maken" alleen met gekanker kan, geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Karzai het volgende:
Zo,n kwaaie gast ben ik ook weer niet maar Je moet er af en toe met gestrekt been in gaan om wat los te makenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bied nou maar je excuses aan aan Koen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Karzai het volgende:
Zo,n kwaaie gast ben ik ook weer niet maar Je moet er af en toe met gestrekt been in gaan om wat los te makenTap tap tap![]()
Zal ik doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als "wat los maken" alleen met gekanker kan, geef mijn portie dan maar aan fikkie.![]()
ik ben zelfs de enige in dit gezelschap die ie echt ooit irl gemeet heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bied nou maar je excuses aan aan Koen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor een steekvrijvest?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien volgend jaar april weer naar Londen. Even sparen.-XOXO-![]()
Nah. Much worsequote:
Nee hoor. Ger, Ama en ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben zelfs de enige in dit gezelschap die ie echt ooit irl gemeet heeftJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
*van de huidige aanwezigenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heb je ook een glaasje rum teveel opquote:
_____
Was een vroege KSC meet.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Koen ik bied jou mijn welgemeende excuses aanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bied nou maar je excuses aan aan Koen.
Wellicht kunnen wij dit onder 4 ogen een drankje en hapje uitspreken
En onze meningen onder 4 uitdelen zonder elkaar ons online uit te kafferen![]()
prima kerelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koen ik bied jou mijn welgemeende excuses aan
Wellicht kunnen wij dit onder een drankje en hapje uitspreken
En onze meningen onder 4 uitdelen zonder elkaar ons online uit te kafferen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
weet alleen niet in welke post ik vandaag iemand heb uitgekafferd.
Maar dat kan ook de rum zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
R49 bestaat nog steeds, al zijn het echt maar een stuk of 10 vaste gasten en iets van 3 tot 4 DJ;squote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:01 schreef Koen66 het volgende:
in een ver verleden bij een meet van het Radio49 topic"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh, het gaat over kanker en rum. Ik haak af.Aut viam inveniam, aut faciam
ik kom er echt nooit meerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
R49 bestaat nog steeds, al zijn het echt maar een stuk of 10 vaste gasten en iets van 3 tot 4 DJ;s
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik bijna wekelijks. Maar ben er ook wel eens jaren niet meer geweest.quote:
Wel een gemis dat bijvoorbeeld JustMe en MaryMouse een IM tagje hebben"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
ja, magere hein heeft daar ook aardig toegeslagen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bijna wekelijks. Maar ben er ook wel eens jaren niet meer geweest.
Wel een gemis dat bijvoorbeeld JustMe en MaryMouse een IM tagje hebben
Maar hier ook best door de jaren heenSame shit, different day
SC hopper present![]()
+1quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:09 schreef Koen66 het volgende:
vind het echt serieus jammer dat Buda weg is"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja eensquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:09 schreef Koen66 het volgende:
vind het echt serieus jammer dat Buda weg isOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En kwiwiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:09 schreef Koen66 het volgende:
vind het echt serieus jammer dat Buda weg is
En 4ebeTap tap tap![]()
en het kan aan mij liggen maar volgens mij komen ook US en Lospe hier niet of nauwelijks meerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die hebben volgens mij hun account nog wel, maar inderdaad jammer dat die hier niet meer komenquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
@EttovanBelgie is ook al even niet meer gesignaleerdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:11 schreef Koen66 het volgende:
en het kan aan mij liggen maar volgens mij komen ook US en Lospe hier niet of nauwelijks meer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Allemaal weggejaagdquote:
_____
Oi.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:12 schreef Koen66 het volgende:
oftewel veel vertrekkers maar geen nieuwe aanwasAut viam inveniam, aut faciam
Ze zullen allemaal hun eigen reden hebben gehadquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik ken Barb nog uit Singlesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, maar ik ken jou al langer van elders
Ik lig al op bedquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:19 schreef datismijnmening het volgende:
Oké negers. Nu allemaal naar bed![]()
Morgen weer gezel"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ben bijna zo antiek als @Q.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, maar ik ken jou al langer van elders
Q was ooit nummer 1 qua postaantallen (ander account) toch?quote:
Girl ik heb containers vol met grofvuil leeggehaald, 5 per dag en dan ook nog sorterenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:50 schreef CherryLips het volgende:
"Je kapot werken."
Gewoon een baan waarbij je om half zes de deur dicht gooit.![]()
quote:Ik dacht van wel jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Q was ooit nummer 1 qua postaantallen (ander account) toch?
[quote]Op zaterdag 23 mei 2026 00:23 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig heb ik nu een paar centen en hoef ik dat niet meetlr te doen![]()
Are we watching an aneurism in real life here?Aut viam inveniam, aut faciam
Enniehoes, ik ga genieten van onweer hier
Okay pelleboerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Enniehoes, ik ga genieten van onweer hier![]()
Even naar de wc geweest. Maar het is nog veel te vroeg om op te staan.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
niks gemist gisteravond gelukkigik ben er alweer uit, wel moe maar als ik nu in slaapval dan ben ik nog meer gebrokenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even naar de wc geweest. Maar het is nog veel te vroeg om op te staan.![]()
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
quote:Dan komt dat waarschijnlijk pas dinsdag.
Fuck the EBU.![]()
ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan komt dat waarschijnlijk pas dinsdag.
maar ik merk het wel
belastingdienst geld ook nog niet gestort trouwens..
ook later dan verwachtmentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Bewolkt hier vandaag, maar niet getreurd. Keb de handdoeken en het beddengoed over de reling van mijn balkonnetje gehangen.
En ben weer fris en fruitig om mij straks in het openbaar naar het ontbijtbuffet te begeven![]()
![]()
Hier ook nog niet. Grote kans dat het gewoon morgen komt bij mijquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
En er loopt hier een koe in de tuin met twee kalfjes.
Dacht even dat het honden waren zoals die aan het dartelen waren met die lange staarten en hard aan het rennen.
Dat zie je in Nederland niet![]()
![]()
lekker aan het genieten zo te zienquote:
krijg nu zelf trekook maar wat eten regelen
Ah daar is het salaris
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat ziet er lekker uitquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je bent in Istantboel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, echt een goed buffet
En er lopen hier echt overal katten
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Even kijken wat ik vandaag ga doen, was gisteren even in RHodos stad, erg mooi en levendig met een gigantische middeleeuwse ommuurde burcht die erg vervallen was maar er woonden ook nog daadwerkelijk een aantal mensen in die oude huizen
Denk dat ik vandaag even naar de watervallen ga die zijn hier ook niet ver vandaan![]()
Heb de eerste rekeningen inderdaad alweer betaald.quote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Waar ben je?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, echt een goed buffet
En er lopen hier echt overal katten
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel mooi, ik hou van watervallenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:14 schreef Karzai het volgende:
Even kijken wat ik vandaag ga doen, was gisteren even in RHodos stad, erg mooi en levendig met een gigantische middeleeuwse ommuurde burcht die erg vervallen was maar er woonden ook nog daadwerkelijk een aantal mensen in die oude huizen
Denk dat ik vandaag even naar de watervallen ga die zijn hier ook niet ver vandaan
Lekker hoor. Hoe lang blijf je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, nog even genieten dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat een warme dag wordenquote:High Temperature
21.7°C at 8:48
_____
Ik zou ze open doen zolang de zon er niet op staat. Daarna weer dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef Ama het volgende:
Gordijnen doe ik vanmiddag wel een keer open.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Maar de zon staat er nu juist op, vanaf uurtje of 14:00 niet meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou ze open doen zolang de zon er niet op staat. Daarna weer dicht.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, laat ik ook maar eens uit bed komen nu.
Fuck the EBU.![]()
Oke oke. Dan is het primaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de zon staat er nu juist op, vanaf uurtje of 14:00 niet meer.Lui.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, laat ik ook maar eens uit bed komen nu.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oja, even kijken hoe groot de brand was waardoor de brandweer het nodig achtte om om 6:00 vanochtend met de sirenes aan te rijden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Half Leiden is afgebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even kijken hoe groot de brand was waardoor de brandweer het nodig achtte om om 6:00 vanochtend met de sirenes aan te rijden.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Had hem gewoon lekker daar gelaten dan, was prima zwemweer. Manmanman.quote:P 1 BDH-02 Persoon te water easyFit Felter Bloemerd Leiderdorp 164110 164152 169192 164230100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lekker hoor @Karzai![]()
Was op Cyprus ook, overal katten. Zien er wel prima verzorgd uit allemaal trouwens.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Anyway, aangekleed, gauw vast even lopen. 350 stappen nu.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Flesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, aangekleed, gauw vast even lopen. 350 stappen nu.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben solidair. Maar mijn brakheid komt van te lang uitslapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Verdronken spook.quote:Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nuDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
En vanavond gewoon weer hequote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdronken spook.
[..]
Het is de leeftijd.
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutelquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bikkel jij. Is de vrouw van huis?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Succes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Morgenavond ben ik ook in de stad trouwens.
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutelDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Kijk hem losgaan danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Succes.
Morgenavond ben ik ook in de stad trouwens.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Moet zo maar mijn waterfles gaan zoeken voordat ik ga lopen denk ikOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ah vandaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Je wordt ouder papa geef het maar toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Heb ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Fles![]()
Eerste rondje zit erin, 3162 stapjes. Nu eerst even ontbijten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wij hebben ook katten. Deze is zeer onopvallend bezig de poezin van de buren te besluipen. Denkt ie zelf![]()
Die wil voor nageslacht zorgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben ook katten. Deze is zeer onopvallend bezig de poezin van de buren te besluipen. Denkt ie zelf![]()
[ afbeelding ]
of is het geen kater?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil voor nageslacht zorgen?
of is het geen kater?Misschien ging hij wel fittie maken. Ben doorgelopen
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappenTap tap tap![]()
zou ik wel nodig hebben gehad hoor, op die leeftijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
Voel het nu al in m’n rug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.![]()
Ik ben nooit naar Lowlands geweest. Lijkt me pure hel eigenlijkJa ik hou van kamperen en zo. Dat wel. Maar toch
Laatst nog een 130km fietsen, met veel klimmen, paar halve liters, pastaatje, slapen in een tentje, en toen weer 130km.
Maar fuck hé, je kunt toch niet slapen in zo’n tent joh!Vakman pur sang![]()
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst nog een 130km fietsen, met veel klimmen, paar halve liters, pastaatje, slapen in een tentje, en toen weer 130km.
Maar fuck hé, je kunt toch niet slapen in zo’n tent joh!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Lijkt wel of je hier een eeuwigheid niet meer hebt gepostquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat slapen in een tent is fucked up.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.
En het was een nacht van -2C, koude neusVakman pur sang![]()
Heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je hier een eeuwigheid niet meer hebt gepost
Vakman pur sang![]()
Ben nog nooit naar een meerdaags festival gegaan.
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat slapen in een tent is fucked up.
En het was een nacht van -2C, koude neusSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met perenmentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
ik 1 keer, maar toen was ik 18quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Sowieso slapen in een tentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren
"Omae wa mou shindeiru."
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.
Tap tap tap![]()
...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoeken
"Omae wa mou shindeiru."
Meerdaagsfestival zou ik ook echt nooit doen. Maar gewoon voor een dag is het wel top.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mwoa.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoekenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh wat, het is op eens al 27 graden.
Ik wilde nog een rondje fietsen, maar dat heb ik net te lang uitgesteld.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
He jammer zeg, en nu kan het niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat, het is op eens al 27 graden.
Ik wilde nog een rondje fietsen, maar dat heb ik net te lang uitgesteld.LOSER!
Oh er is weer geveegdDacht dat dat beperkt was tot het vorige topic man man man
Moest jij eens oplettenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He jammer zeg, en nu kan het niet meerLOSER!
En.... KORTE BROEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
even het beddegoed buiten hangen. Hopelijk schijten de duiven het niet onder.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jinxquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
even het beddegoed buiten hangen. Hopelijk schijten de duiven het niet onder."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Naar de sportschool geweest. Ik vond het benauwd op de fiets.
Bij thuiskomst de ventilator van zolder gehaald en ook gelijk maar met een doek ontdaan van het stof.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh ja ventilator heb ik ook nog. Die kan ik eerst wel even op de was loslaten. Binnen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: