In Parijs begrijp ik het nog wel; dat is een grote vuilnisbelt af en toe. London zijn genoeg buurten waar je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom er al jaren niet meer. Mijn bff daar heeft zijn appartement in de lakens gezet en is alleen nog in de countryside. Zelfde geldt voor mijn vrouw in Parijs. We komen er al jaren niet meer. Moslims, Indiërs, Afri’s. Je wordt neergestoken met een ceremonieel mes en de politie slaat je in de boeien terwijl je uitbloedt
heb jij marmotten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.
Nee, je bent paranoīde.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koen doet zich voor net voor als van niks weet ik vertrouw hem niet
Maar jij vertrouwt niemand.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Koen doet zich voor net voor als van niks weet ik vertrouw hem niet
SQ3?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.quote:
Iewlquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan hier niet met die ziekte schelden. Negeer hem anders en geniet van je vakantie.
Aaah. Leeft de marmot nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.
Parijs durf ik ook niet naartoe in m'n eentje, maar ik ben zo'n enorme toerist in Londen dat ik eigenlijk zone 1 en 2 amper uit komquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom er al jaren niet meer. Mijn bff daar heeft zijn appartement in de lakens gezet en is alleen nog in de countryside. Zelfde geldt voor mijn vrouw in Parijs. We komen er al jaren niet meer. Moslims, Indiërs, Afri’s. Je wordt neergestoken met een ceremonieel mes en de politie slaat je in de boeien terwijl je uitbloedt
ahhhhhhhquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kijk F1. In de vrije training was er een gecrasht na een aanrijding met een marmot.
Wat zit daar dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Parijs durf ik ook niet naartoe in m'n eentje, maar ik ben zo'n enorme toerist in Londen dat ik eigenlijk zone 1 en 2 amper uit kom
Volgens mij gaan zulke pillen nooit zo goed samen met alcoholquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je bent paranoīde.
Slik je je pillen nog?
Ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:23 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen worden gewoon echt niet gezellig van alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
Duidelijkquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaarden bedtijd is al wel geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je bent nog wakker.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: