ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan komt dat waarschijnlijk pas dinsdag.
Hier ook nog niet. Grote kans dat het gewoon morgen komt bij mijquote:
lekker aan het genieten zo te zienquote:
Dat ziet er lekker uitquote:
Je bent in Istantboel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, echt een goed buffet
En er lopen hier echt overal katten
[ afbeelding ]
Heb de eerste rekeningen inderdaad alweer betaald.quote:
Waar ben je?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, echt een goed buffet
En er lopen hier echt overal katten
[ afbeelding ]
O dat is wel mooi, ik hou van watervallenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:14 schreef Karzai het volgende:
Even kijken wat ik vandaag ga doen, was gisteren even in RHodos stad, erg mooi en levendig met een gigantische middeleeuwse ommuurde burcht die erg vervallen was maar er woonden ook nog daadwerkelijk een aantal mensen in die oude huizen
Denk dat ik vandaag even naar de watervallen ga die zijn hier ook niet ver vandaan
Lekker hoor. Hoe lang blijf je?quote:
Lekker, nog even genieten dan maarquote:
Gaat een warme dag wordenquote:High Temperature
21.7°C at 8:48
Ik zou ze open doen zolang de zon er niet op staat. Daarna weer dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:00 schreef Ama het volgende:
Gordijnen doe ik vanmiddag wel een keer open.
Maar de zon staat er nu juist op, vanaf uurtje of 14:00 niet meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou ze open doen zolang de zon er niet op staat. Daarna weer dicht.
Oke oke. Dan is het primaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de zon staat er nu juist op, vanaf uurtje of 14:00 niet meer.
Lui.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, laat ik ook maar eens uit bed komen nu.
Half Leiden is afgebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even kijken hoe groot de brand was waardoor de brandweer het nodig achtte om om 6:00 vanochtend met de sirenes aan te rijden.
Had hem gewoon lekker daar gelaten dan, was prima zwemweer. Manmanman.quote:P 1 BDH-02 Persoon te water easyFit Felter Bloemerd Leiderdorp 164110 164152 169192 164230
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Flesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, aangekleed, gauw vast even lopen. 350 stappen nu.
Ik ben solidair. Maar mijn brakheid komt van te lang uitslapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu
Verdronken spook.quote:
Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
En vanavond gewoon weer hequote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdronken spook.
[..]
Het is de leeftijd.
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutelquote:
Bikkel jij. Is de vrouw van huis?quote:
Succes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.quote:
Kijk hem losgaan danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Succes.
Morgenavond ben ik ook in de stad trouwens.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.
Je wordt ouder papa geef het maar toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Heb ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Fles
Die wil voor nageslacht zorgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben ook katten. Deze is zeer onopvallend bezig de poezin van de buren te besluipen. Denkt ie zelf![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil voor nageslacht zorgen?
of is het geen kater?
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
zou ik wel nodig hebben gehad hoor, op die leeftijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
Voel het nu al in m’n rug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst nog een 130km fietsen, met veel klimmen, paar halve liters, pastaatje, slapen in een tentje, en toen weer 130km.
Maar fuck hé, je kunt toch niet slapen in zo’n tent joh!
Lijkt wel of je hier een eeuwigheid niet meer hebt gepostquote:
Dat slapen in een tent is fucked up.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.
Heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je hier een eeuwigheid niet meer hebt gepost
quote:
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat slapen in een tent is fucked up.
En het was een nacht van -2C, koude neus
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog nooit naar een meerdaags festival gegaan.
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
ik 1 keer, maar toen was ik 18quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk überhaupt weinig festivals. Toen ik ze eindelijk een beetje ontdekt had, sloeg dat kutvirus toe. En daarna was het ook wel een beetje klaar met het uitgaansleef voor mij
Uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso slapen in een tentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja toch zou ik dat een stuk beter trekken dan L:owlands denk ik. De hele nacht overal herrie en kotsende drugsgebruikers om je heen.
...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoeken
Meerdaagsfestival zou ik ook echt nooit doen. Maar gewoon voor een dag is het wel top.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit naar een festival geweest , totaal niks voor mij
en slapen in tent is helemaal kut met peren
Mwoa.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur van uitgekotste kaneelpannenkoeken
He jammer zeg, en nu kan het niet meerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Oh wat, het is op eens al 27 graden.
Ik wilde nog een rondje fietsen, maar dat heb ik net te lang uitgesteld.
Moest jij eens oplettenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He jammer zeg, en nu kan het niet meerLOSER!
Jinxquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
even het beddegoed buiten hangen. Hopelijk schijten de duiven het niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |