En vanavond gewoon weer hequote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdronken spook.
[..]
Het is de leeftijd.
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutelquote:
Bikkel jij. Is de vrouw van huis?quote:
Succes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.quote:
Kijk hem losgaan danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Succes.
Morgenavond ben ik ook in de stad trouwens.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.
Je wordt ouder papa geef het maar toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu
Heb ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Fles
Die wil voor nageslacht zorgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben ook katten. Deze is zeer onopvallend bezig de poezin van de buren te besluipen. Denkt ie zelf![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil voor nageslacht zorgen?
of is het geen kater?
Echt hè. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
zou ik wel nodig hebben gehad hoor, op die leeftijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
Voel het nu al in m’n rug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hè. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.
Op een heerlijk rustige camping, na zo'n inspanning? Dat gaat prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Laatst nog een 130km fietsen, met veel klimmen, paar halve liters, pastaatje, slapen in een tentje, en toen weer 130km.
Maar fuck hé, je kunt toch niet slapen in zo’n tent joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |