Half Leiden is afgebrandquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even kijken hoe groot de brand was waardoor de brandweer het nodig achtte om om 6:00 vanochtend met de sirenes aan te rijden.
Had hem gewoon lekker daar gelaten dan, was prima zwemweer. Manmanman.quote:P 1 BDH-02 Persoon te water easyFit Felter Bloemerd Leiderdorp 164110 164152 169192 164230
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Flesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, aangekleed, gauw vast even lopen. 350 stappen nu.
Ik ben solidair. Maar mijn brakheid komt van te lang uitslapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Morning, gisteravond/vannacht uit geweest in de stad. Pfoeee aardig brak nu
Verdronken spook.quote:
Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
En vanavond gewoon weer hequote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verdronken spook.
[..]
Het is de leeftijd.
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutelquote:
Bikkel jij. Is de vrouw van huis?quote:
Succes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik over 6 weken. De mentale voorbereiding is al gaande. Dat is de sleutel
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.quote:
Kijk hem losgaan danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Succes.
Morgenavond ben ik ook in de stad trouwens.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Die gaat naar een concert met een vriendin en dochters. Bleven meteen een nachtje weg.
Je wordt ouder papa geef het maar toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef Haags het volgende:
Heb ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een korte broek aandoen vandaag Fles
Die wil voor nageslacht zorgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben ook katten. Deze is zeer onopvallend bezig de poezin van de buren te besluipen. Denkt ie zelf![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil voor nageslacht zorgen?
of is het geen kater?
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
zou ik wel nodig hebben gehad hoor, op die leeftijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent net twaalf. Je zou geen mentale voorbereiding nodig moeten hebben voor twee nachtjes achter elkaar stappen
Voel het nu al in m’n rug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hč. Op die leeftijd ging ik nog naar lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |