Idem, en daarna donder ik in slaapquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik word aanhankelijk en heel sociaal en dan sentimenteel van alcohol.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik ga weer kijken naar de marmottenterreur.
volgens mij moeten we een keer een drankje doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik word aanhankelijk en heel sociaal en dan sentimenteel van alcohol.
Mja als je om hyde park al niet meer prettig voeltquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Parijs begrijp ik het nog wel; dat is een grote vuilnisbelt af en toe. London zijn genoeg buurten waar je niet meteen een mes tussen je ribben krijgt.
Wat moet je dan ook in hyde parkquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja als je om hyde park al niet meer prettig voelt
Zwanen barbecueënquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in hyde park
Ik heb nog een bodempje bourbonquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Bejaarden bedtijd is al wel geweest.En je bent nog wakker.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodempje bourbon
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog een bodempje bourbon
Ik volgens mij nog nooit, sowieso maar 2 keer in Engeland geweestquote:
Hebben ze daar beter pluimvee?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar Richmond Park of Hampstead Heath
Kom je wel levend terug?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit volgende week weer weekje in Parijs. Had van mij niet per se gehoeven
Vind je dat niet banlieuk?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit volgende week weer weekje in Parijs. Had van mij niet per se gehoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |