Op straat mogen poepen is wel een pluspunt voor een vakantie bestemmingquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heuj openluchtmuseum waar een stomme bel staat en een cocktail dertig pond is terwijl een derde wereldlander voor je op straat poept![]()
Amsterdam is net zo’n grote teringzooi. Net als parijs en milaan en berlijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:56 schreef Karzai het volgende:
London Is net als Amsterdam een hoop opgehypte hipsters
Begin er steeds meer een hekel aan te krujgen
Ik voel een puntmutsen uurtje aankomenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam is net zo’n grote teringzooi. Net als parijs en milaan en berlijn
Wij brengen onze dagen daar heel anders door geloof ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heuj openluchtmuseum waar een stomme bel staat en een cocktail dertig pond is terwijl een derde wereldlander voor je op straat poept![]()
Ja nu durf ik ook wel naar Mexico.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op straat mogen poepen is wel een pluspunt voor een vakantie bestemming
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En daarna ook maar beter meteen stoppen.
quote:
Misschien kunnen Dimmy en Karzai dronken tegen elkaar aan lullen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik voel een puntmutsen uurtje aankomen
Hoe smaakt Grieks bier?quote:
Ja tnx.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, voordat ik het vergeet, ik moest je nog herinneren dat je je bed moest opmaken
Dat doet een mens echt goed hč.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Toch altijd wel opbeurend, zo'n vakantie in een zonnig land.
Dronken dimmyquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen Dimmy en Karzai dronken tegen elkaar aan lullen.
Met een dronken fles krijgen we nog een paar dramatische YT lovesongsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen Dimmy en Karzai dronken tegen elkaar aan lullen.
Hij heeft een vrouw..?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:18 schreef Ama het volgende:
Het kan aan mijn joint liggen maar ik heb even gemist wat Koen voor ergs heeft gedaan?
Ja denk meld het nog even voordat je het vergeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |