Klopt, nu welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat niet goed met het plaatsen van plaatjes he
Opbokken met die hittequote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon nog steeds warmer buiten dan binnen.
Zomer is begonnen.
Straks ga je nog dagelijks stapjes meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
Kanker tien uur op een vrijdagavond en ik zit over duiven te lullen![]()
hier niet meer hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon nog steeds warmer buiten dan binnen.
Zomer is begonnen.
Volgend jaarquote:
ja dat is ergens ook wel mooi om te zien..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:06 schreef Karzai het volgende:
Daar wonen dus nog echt mensen in huizen van van fucking 2000 jaar oud ofzo indrukkingwekkend de oude stad van Rohdos de rest ook overigens zou er wel kunnen wonen
gezellig gehad?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van vergadering. Kan gelijk naar bed.
Hadden we je niet gewaarschuwd?quote:
Bespreken ze dinsdag.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig gehad?
belangrijke knopen doorgehakt?
Ja, dat wel. Maar duurt altijd zo lang.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig gehad?
belangrijke knopen doorgehakt?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:25 schreef Karzai het volgende:
Okay mijn tip dan rhodos city is zeker bezoekje waard voor een weekendje weg vergeet opgehypte london
gamenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het te warm om te gaan slapen.
Geen dekens gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het te warm om te gaan slapen.
Alles doet zeer?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Was geen goede dag om m'n matras om te keren en de topper en molton te vervangen, de dag na de marteling bij de fysio.
ik moet sowieso altijd iets over me heen hebben als ik lang wil slapen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:
Ik kan straks nog prima met een dekbed slapen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Straks ga je nog dagelijks stapjes melden
Ja same hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet sowieso altijd iets over me heen hebben als ik lang wil slapen.
Ff 10 minuten pitten op de bank lukt prima zonder
Nou nou nouquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
London is een shithole waar alleen nog maar pajeets wonen. Fuck London.
Londenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
London is een shithole waar alleen nog maar pajeets wonen. Fuck London.
Geen enkelequote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken welk deel van het dekbed nu op het bed moet.
Heuj openluchtmuseum waar een stomme bel staat en een cocktail dertig pond is terwijl een derde wereldlander voor je op straat poeptquote:
Ik slaap zoals ik al eerder vandaag zei al een tijdje enkel onder een overtrekquote:
zit je daar nu ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:56 schreef Karzai het volgende:
London Is net als Amsterdam een hoop opgehypte hipsters
Begin er steeds meer een hekel aan te krujgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |