Dat zou Zeus niet tolererenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen vindt ie dat een Griek verkeerd naar hem kijkt.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van productie, magazijn media, tot nu kringloop
Ik had het inderdaad veel verder kunnen brengen
Niet voordat ik je baan, uitkering, huis, vrouw en kinderen steelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op het gras slapen zul je!
Post je vanuit Ter Apel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet voordat ik je baan, uitkering, huis, vrouw en kinderen steel
Als "wat los maken" alleen met gekanker kan, geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Karzai het volgende:
Haha ik wil jullie best uitnodigen voor een etentje op mijn kosten
Zo,n kwaaie gast ben ik ook weer niet maar Je moet er af en toe met gestrekt been in gaan om wat los te maken
Bied nou maar je excuses aan aan Koen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:56 schreef Karzai het volgende:
Haha ik wil jullie best uitnodigen voor een etentje op mijn kosten
Zo,n kwaaie gast ben ik ook weer niet maar Je moet er af en toe met gestrekt been in gaan om wat los te maken
Zal ik doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als "wat los maken" alleen met gekanker kan, geef mijn portie dan maar aan fikkie.
ik ben zelfs de enige in dit gezelschap die ie echt ooit irl gemeet heeftquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bied nou maar je excuses aan aan Koen.
Voor een steekvrijvest?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien volgend jaar april weer naar Londen. Even sparen.
Nah. Much worsequote:
Nee hoor. Ger, Ama en ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben zelfs de enige in dit gezelschap die ie echt ooit irl gemeet heeft
Heb je ook een glaasje rum teveel opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |