Heb ik weleens gehad, haalt het gewoon niet bij de eckte eckte dolce gusto. Maar goed, smaken verschillenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de laatste 3 voor 10 aanbieding heb ik toen overgeslagen omdat ik nog 10+ doosjes had liggen, maar daarna is er eigenlijk geen aanbieding meer geweestMisschien van de week een keer de huismerk cups van de AH proberen
Werken valt ook wel mee hoor. Maar het ziet er weer wat beter uitquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:essnhills mag je nu niet in de tuin werken
Oh dat valt nog mee idd voor goed ijsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa vindt dat zelf ook erg lekker en 4 euro voor 2 bolletjes valt opzich mee
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je weer tussen de bosjes zit verscholen zeker
Heb jaren geleden wel eens van die huismerk dingen gehaald, maar toen hadden ze ook alleen maar de basic smaken, nu hebben ze zo te zien ook de wat sterkere koffiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb ik weleens gehad, haalt het gewoon niet bij de eckte eckte dolce gusto. Maar goed, smaken verschillen
Ik heb nu dit ding, scheelt hopelijk onkruid pulken https://www.lidl.nl/p/par(...)tel-500-w/p100398730quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werken valt ook wel mee hoor. Maar het ziet er weer wat beter uit
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888dingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu dit ding, scheelt hopelijk onkruid pulken https://www.lidl.nl/p/par(...)tel-500-w/p100398730
Ze mag niet aan mij komenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je weer tussen de bosjes zit verscholen zeker
Volgens mij heeft zelf essie at ding in elkaar kunnen zetten, dan zou jij dat toch ook wel moeten kunnenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888ding
Denk je dat ik het niet geprobeerd heb of zoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelf essie at ding in elkaar kunnen zetten, dan zou jij dat toch ook wel moeten kunnen
Misschien hebben ze het na al die jaren wel vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet geprobeerd heb of zo
Mij prima geluktquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Al jaren. Weggegooid geld. Die slijpschijf wil met geen mogelijkheid op die as. K888ding
Zag door de bomen de verzameling niet meerquote:
Misschien ga ik de mijne vanavond wel aan de straat zetten. Dan issie morgen wel weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het na al die jaren wel vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaakt
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanafquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ga ik de mijne vanavond wel aan de straat zetten. Dan issie morgen wel weg.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef Ama het volgende:
Mijn telefoon zegt over het weer momenteel: Mooi. Ja oke duidelijk.
welnee, er staat hier heel vaak van alles met een briefje "gratis" op straat. Meestal meubels.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanaf
Moet ik met m'n auto doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor je deur zitten met een briefje er aan met 'vraagprijs ¤ 25,-", dan ben je hem heel snel kwijt, misschien zelfs aan iemand met een goed geweten, en zo niet dan ben je er ook vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |