Flauw.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de convectie van de grote instabiliteit dat tot onweer zou moeten leiden
Maar we krijgen geen onweer omdat er een inversielaag ligt op een paar km hoogte
Ja okquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen boven, dan zit ik op het dak.
You guys hebben een raam op de badkamer?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja okMaar bij mij staan de badkamer, slaapkamer en waskamer eigenlijk altijd wel de ramen op ventilatiestand
Been there.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Ama het volgende:
Ik had mijn Cardmarket wishlist niet goed bijgehouden dus heb van de week p.o. een kaart dubbel gekocht.Gelukkig was het geen dure kaart.
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hou houd je groenten over van een verspakket
Hier is het zo'n klein raampje zoals in de Sims.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ja heb meteen alles even gecheckt wat er nog in stond.quote:
Nee gewoon een volledig draaikantel raamquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van etenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.
Heb er zelf nog een extra ui bij gedaan.
En doe altijd wat extra vlees bij een verspakket dus ja dan ben je al snel wat voller.
Wat een luxe. Hier is het open of dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van eten
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...
de porties voor in de vriesdiep worden ook minder dan dat ik normaal zou eten omdat ik dan toch altijd meer tijst pak.
quote:
Let je een beetje op je manierenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
quote:
Rijst is geen loze vullingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordig
Rijke mensen ramenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |