Ik word er ook niet blij van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bedankt, ik sla wel over. Vast niet goed voor mijn humeur.
Boven de 30quote:High Temperature
30.2°C at 13:33
Nou nog geen enkel KNMI-station boven de 28 hoorquote:
De linker of de rechterquote:
Allebei.quote:
Nee is van het lokale amateurstation, maar dat is midden in een woonwijk, dus wat hoger (en misschien representatiever?)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog geen enkel KNMI-station boven de 28 hoor
ik heb geen ijsjes in huis, niet eens ijsblokjes (wat een gekut met mijn vriezer is dat zeg)quote:
Wtf hoezo heb je met dit weer geen ijsjes in huis.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen ijsjes in huis, niet eens ijsblokjes (wat een gekut met mijn vriezer is dat zeg)
en die zakjes voor ijsblokjes zijn ook kut
Die is wel erg matig ja, zie ze komende week ook nergens in de aanbieding en heb denk ik nog maar voor een dag of 3 cupsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Allebei.
@:ltvdk ik heb dolce gusto in mijn bonus box zag ik net. 2 doosjes voor 9.99
Matige aanbieding
omdat ik dat niet gehaald heb?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf hoezo heb je met dit weer geen ijsjes in huis.
Ja moet hier ook broodnodig een voorraadje aan gaan leggen...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel erg matig ja, zie ze komende week ook nergens in de aanbieding en heb denk ik nog maar voor een dag of 3 cups
ja die steekt zijn thermometer in de uitlaat van de scooter.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is van het lokale amateurstation, maar dat is midden in een woonwijk, dus wat hoger (en misschien representatiever?)
Bij de laatste 3 voor 10 aanbieding heb ik toen overgeslagen omdat ik nog 10+ doosjes had liggen, maar daarna is er eigenlijk geen aanbieding meer geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja moet hier ook broodnodig een voorraadje aan gaan leggen...
Neuh, een weerautist die zijn website al 30 jaar heeft draaien verwacht ik dat niet vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die steekt zijn thermometer in de uitlaat van de scooter.
quote:Metingen worden gemeten met een Vantage pro 2 en om de 5 minuten ververst.
Lekker heet om in de tuin te werken nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even wat onkruidjes uit de tuin jakken. Het groeit als kool tegenwoordig.
Maar van @essnhills mag je nu niet in de tuin werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even wat onkruidjes uit de tuin jakken. Het groeit als kool tegenwoordig.
Iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van @:essnhills mag je nu niet in de tuin werken
Stomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |