quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens weerstation Voorschoten, de enige echte, zou het nu buiten koeler moeten zijn dan binnen.
Open die ramen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nog net te ver van de kust, hier nog 31
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergetenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijft verwonderlijk dat ik die sprint race weet te vergeten. Ik kreeg een melding van de F1TV app als herinnering, keek naar de tijd, dacht dat ik te laat was, maar weet nu dat het pas om 18:00 is.
Normaal als je iets wil vergeten lukt dat juist niet.
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Het spijt me.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeldquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot verschil al wel op de kaart
[ afbeelding ]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeld
Jaja rustig, kom er zo aan, eerst nog de ipad aan de stroom gooien anders kan ik het zo niet streamenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Oh, klopt niets van. Binnen is het nog steeds lekkerder. Vals alarm, ramen dicht, ramen dicht!
Hopelijk heb ik nog genoeg zuurstof over.
Je kan in de grafiek van mijn binnentemperatuur precies zien wanneer ik gisteravond begon met luchten. Temperatuur is de hele nacht stabiel gebleven, maar je ziet wel de LV 15% stijgen binnen 30 minuten nadat het luchten begon. Toch weer wat bewijs dat het averechts kan werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Hier staat achterdeur ook al de hele dag gewoon open. Het is een halve graden warmer geworden hier binnen sindsdien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Kom je nog?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?
Heb boven de meeste ramen gewoon op ventilatiestand staanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is 29 graden buiten, ik hou alles nog even potdicht.
Morgen gewoon nog een tintje donkerderquote:
Lolquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Donderdagochtend had ik m'n winterjas nog aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |