Hier 32.quote:
Hier een heerlijke 24 gradenquote:
Ik denk ook dat we niet ver gaan komen, maar de groepsfase door komen gaat denk ik wel lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef BennieButtfuck het volgende:
Nederland is rond 27 juni weer thuis.
Maten meestalquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat onderscheidt damessokken van herensokken?
Binnen is het 20 ongeveer.quote:
Jij moet aanwezig bij het F1 Live topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijft verwonderlijk dat ik die sprint race weet te vergeten. Ik kreeg een melding van de F1TV app als herinnering, keek naar de tijd, dacht dat ik te laat was, maar weet nu dat het pas om 18:00 is.
Normaal als je iets wil vergeten lukt dat juist niet.
Ja nu weet ik het, denk niet dat ik het weer kan vergeten in de komende 20 minuten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij moet aanwezig bij het F1 Live topic.
Anders helpt @TheStigsDutchCousin wel om je te laten herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het, denk niet dat ik het weer kan vergeten in de komende 20 minuten.
Doe ik over 5 a 10 minuten. Living on the edge.quote:
Denk dat Olav nu nog niet eens beschikbaar is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe ik over 5 a 10 minuten. Living on the edge.
Nee nee, koelt netjes afquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Schijnbaar is het nu 23 graden in Voorschoten. Mijn föhn zal wel op de verkeerde stand staan.
Ik zit nog net te ver van de kust, hier nog 31quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nee, koelt netjes af
Max temp is bereikt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens weerstation Voorschoten, de enige echte, zou het nu buiten koeler moeten zijn dan binnen.
Open die ramen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nog net te ver van de kust, hier nog 31
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergetenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Blijft verwonderlijk dat ik die sprint race weet te vergeten. Ik kreeg een melding van de F1TV app als herinnering, keek naar de tijd, dacht dat ik te laat was, maar weet nu dat het pas om 18:00 is.
Normaal als je iets wil vergeten lukt dat juist niet.
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Het spijt me.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, die is zo, was het ook bijna vergeten
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeldquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot verschil al wel op de kaart
[ afbeelding ]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier is het duidelijk een stuk afgekoeld
Jaja rustig, kom er zo aan, eerst nog de ipad aan de stroom gooien anders kan ik het zo niet streamenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij in het Live topic, dan kunnen we Gerrit Groundhog nog herdenken.
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Oh, klopt niets van. Binnen is het nog steeds lekkerder. Vals alarm, ramen dicht, ramen dicht!
Hopelijk heb ik nog genoeg zuurstof over.
Je kan in de grafiek van mijn binnentemperatuur precies zien wanneer ik gisteravond begon met luchten. Temperatuur is de hele nacht stabiel gebleven, maar je ziet wel de LV 15% stijgen binnen 30 minuten nadat het luchten begon. Toch weer wat bewijs dat het averechts kan werkenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Hier staat achterdeur ook al de hele dag gewoon open. Het is een halve graden warmer geworden hier binnen sindsdien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb mijn raam de hele dag open gehouden.
Kom je nog?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de kleur van vandaag al op de slang?
Heb boven de meeste ramen gewoon op ventilatiestand staanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is 29 graden buiten, ik hou alles nog even potdicht.
Morgen gewoon nog een tintje donkerderquote:
Lolquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Donderdagochtend had ik m'n winterjas nog aan
Morgen boven de 30 denk je?quote:
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijnquote:
ik zie het verschil prima... en heb niet eens mijn lenzen in.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef essnhills het volgende:
Door de lichtval is het wat onduidelijk, maar in het echt is er duidelijk verschil tussen de donkeroranje van gister en de rood van vandaag
Buienradar geeft 26quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijn
Ja al een paar dagen nu. Steeds s middags kijken welke kleur het wordtquote:
Chillquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen nu. Steeds s middags kijken welke kleur het wordt
Kun je toch nog onder een dekentje morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buienradar geeft 26
Dinsdag 29, dus dan grootste kans?
Hier bij mijn ouders maar 22 graden morgen![]()
Nee, morgen is de koudste dag van de vier zomerse dagen die we krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier wel, maar weet niet of het in Voorschoten ook zo gaat zijn
ICE AGE IS COMINGquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, morgen is de koudste dag van de vier zomerse dagen die we krijgen.
Immer dekentjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch nog onder een dekentje morgen
Nee best warm nuquote:
Dat is de convectie van de grote instabiliteit dat tot onweer zou moeten leidenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier inmiddels een aardig dekl met schapewolkjes voor de zon
TURBO TURBOquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de convectie van de grote instabiliteit dat tot onweer zou moeten leiden
Maar we krijgen geen onweer omdat er een inversielaag ligt op een paar km hoogte
Het is ook niet al dagen aan het broeien en we zijn omsingeld door hoge drukgebiedenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar we krijgen geen onweer omdat er een inversielaag ligt op een paar km hoogte
Ik vond het best broeierig vandaag. En ja, die hoge druk is ook de inversielaagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook niet al dagen aan het broeien en we zijn omsingeld door hoge drukgebieden
Verspakketje?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:22 schreef Nizno het volgende:
Kip Siam gemaakt.
Prima te eten.
Gewoon een hele lading groenten met een beetje pit en ook zoet.
Wat kipjes, rijst en nootjes er bij. Kon slechter.
juupquote:
Hou houd je groenten over van een verspakketquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:26 schreef Nizno het volgende:
wel een goede lading met groenten over trouwens... dus weer 6 ijsklonten van maken in de vriesdiep
Ik heb geen boven, dan zit ik op het dak.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb boven de meeste ramen gewoon op ventilatiestand staan
Flauw.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja okquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen boven, dan zit ik op het dak.
You guys hebben een raam op de badkamer?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja okMaar bij mij staan de badkamer, slaapkamer en waskamer eigenlijk altijd wel de ramen op ventilatiestand
Been there.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef Ama het volgende:
Ik had mijn Cardmarket wishlist niet goed bijgehouden dus heb van de week p.o. een kaart dubbel gekocht.Gelukkig was het geen dure kaart.
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hou houd je groenten over van een verspakket
Hier is het zo'n klein raampje zoals in de Sims.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ja heb meteen alles even gecheckt wat er nog in stond.quote:
Nee gewoon een volledig draaikantel raamquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You guys hebben een raam op de badkamer?
Je bedoelt die tochtstrips?
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van etenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zaten 3 grote wortels in, 2 papika's. 1 ui, 2 tomaten.
Heb er zelf nog een extra ui bij gedaan.
En doe altijd wat extra vlees bij een verspakket dus ja dan ben je al snel wat voller.
Wat een luxe. Hier is het open of dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ok, ik gooi er meestal 3 ons kip bij en geen rijst of iets en dan kan ik er 2 keer van eten
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja ik heb er ook gewoon rijst bij...
de porties voor in de vriesdiep worden ook minder dan dat ik normaal zou eten omdat ik dan toch altijd meer tijst pak.
quote:
Let je een beetje op je manierenquote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een volledig draaikantel raamDie heeft 3 standen, normaal open, gekanteld en ventilatie
quote:
Rijst is geen loze vullingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo meer van de loze vulling tegenwoordig
Rijke mensen ramenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |