Ligt aan de ondergrondquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan ook eng instabiel.
Familie van Annie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En schilders. Mijn vader was schilder
Neequote:
Nickquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ladders zijn voor glazenwassers.
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.
Geen Volendamse roots?quote:
Met z'n witte kop!quote:
Ja, dat was een pijnlijke rug.quote:
Zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen Volendamse roots?
[..]
Met z'n witte kop!
[..]
Ja, dat was een pijnlijke rug.
Laat ze lekker feesten.quote:
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen?quote:
Dan moet je een beetje een fatsoenlijke kopenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan ook eng instabiel.
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van wordenquote:
Zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar mist toch niemand wat aan, kan er alleen maar mooier van worden
Ook voor jou hebben ze gips he!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet kun je ook zingen of gitaarspelen?
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bankquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Ama het volgende:
Pyjamabroek maar weer aan want toch beetje frisjes.
Jij bent toch geen Tillynaar?quote:
Geweest.quote:
Ik begon kippenvel te krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
Stukadoren doet weer iemand anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook voor jou hebben ze gips he!
Sterkte, hopelijk weet je het een plek te gevenquote:
Ik ga nu wel even douchen en de Duitse bekerfinale voetjebal kijkenquote:
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon in boxershort op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |