SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooiquote:
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat ik dat raam niet in de pan gooi
zelfs niet alle noodles zijn eetbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kiep ramenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ramen eetbaar was?
.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]
Kiepramen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs niet alle noodles zijn eetbaarEn mijn danger noodle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De zon is toch verduisterd?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastisch land voor een zonsverduistering.
Hoax.quote:
Die eerste lijkt me lekkerder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiep ramen
[ afbeelding ]
Kiepramen
[ afbeelding ]
Maak schoon dan.quote:
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.quote:
Lukt het niet zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Glazenwasser komt binnenkort weer langs.
Nee man. Heb mega hoogtevrees.quote:
Serieus?quote:
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.quote:
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeitequote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.![]()
Die zijn dan ook eng instabiel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ja. Durf amper op een keukentrap te staan.![]()
Ladders zijn voor glazenwassers.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lukt me nog wel. Met ladders meer moeite
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan ook eng instabiel.
En schilders. Mijn vader was schilderquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ladders zijn voor glazenwassers.
[..]
Jep, ooit op een lelijke manier vanaf gevallen. De stenen vloer was hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |