Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Die vind het nieuwe reglement niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Nog steeds smoesjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.
Kijk dat is nou een smoesje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Zie je, ik probeer je te helpen!quote:
quote:
quote:
Nou ja hij is wel door namelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij gebrek aan updates toch een nieuwe voorvleugel afdwingen?
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig
[ afbeelding ]
Tja..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig
[ afbeelding ]
"Fernando, this is Max..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.
En ook niet gezellig denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met 1:46 op de klok zal het wel lekker druk worden in de outlap
Samen Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Dreamteamquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar LeMans
Dat zou wel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mans
Of Lemons. Coureurs van wereldklasse in gare rammelbakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Le Maxquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horenquote:
Stroepwaffelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horen
La Mens.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Die reserveauto met nummer 18 erop?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:50 schreef Gremen het volgende:
Mag Alonso nu in zijn reserve auto stappen en weer verder rijden?
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwaliquote:
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, ik probeer je te helpen!
Hallo Davina Michellequote:
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwali
Ben je bijna thuis om de stream op te zetten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.
Dat is toch in Japanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
't Is Canada he, ze moeten eerst veelvuldig hun excuses aanbieden aan de bandenstapel.
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:58 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?
En dan weer in.quote:
quote:
Nee, dat mag niet.quote:
Blame Alonsoquote:
Heeft Alonso speciaal voor je geregeld.quote:
quote:
Nandoquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Alonso speciaal voor je geregeld.
Ham, Sai, Str.quote:
Maar niet snellerquote:
Niemand nee.quote:
Kleine biem.quote:
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodigquote:
Wil het herstel een beetje vlotten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodig
Ik zal zeggen dat ze op moeten schieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodig
Geen haast.quote:
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.quote:
Een rondje en hopen dat er geen gele vlag komt.quote:
Hij denkt hoe minder rondjes hoe minder panne.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Tussendoortje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of die van de Daciaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen.quote:
Plan question?quote:
Please confirm.quote:
Over enkele rondjes wel idd.quote:
Nouja het valt op dat ie op dreef is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over enkele rondjes wel idd.
Sowieso wel met de nieuwe auto's. Er zit dit jaar veel meer vuur in dan in de afgelopen jaren.quote:
Fijn voor hem wel. Voelt zich goed.quote:
Nou ja, eentje is er nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
Alle goeie mensen zijn weggekocht bij Red Bull
De RB is weer eens beter dan de RBR.quote:
Doet 'ie goed jaquote:
Lawson zijn auto was keduuk in FP1 en niet op tijd klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Lawson deed niet mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pech, niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet gestart. Problemen met de auto sinds de training.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk een betere uitkomst geven ook nog.quote:
Dat wil ik ook.quote:
Soms.quote:
Soms weet je het niet.quote:
Mercedes alleen.quote:
Zijn ze ookquote:
Tot zoquote:
Eerst tandjes poetsen.quote:
Zo gebeurd.quote:
90% van zijn radio is *beep*quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De achterkant was shit. Wat Hadjar ervan vindt hoor je eigenlijk nooit.
Wat was dat weer leuk hequote:
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat was dat weer leuk heik ben ergens in het midden heel even in slaap gevallen maar heb toch een 20 uur grzien
Morgen Indy
Ben vandaag aangekomen in Griekenland, ik al helemaal stressen net met de tablet van oh oh bijna 18 uur en hij gaat de app nog updaten. Zitten we een uur vooruit natuurlijkquote:
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Druk in de pits.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Starflyer het volgende:
Albon, Bearman, Bottas en Gasly starten vanuit de pits omdat ze aanpassingen aan de auto hebben doorgevoerd tijdens parc ferme.
https://www.fia.com/syste(...)arc_ferme_issues.pdf
Veel plezier naar waar je toe gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, vloog dus langs de Red Bull Ring vanochtendBeetje matige foto maar in het midden het vliegveld met er linksboven de Red Bull Ring.
Thanks. Ben op Samos.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier naar waar je toe gaat.
Dat kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik merk echt serieus dat ik moeite heb met motivatie om F1 te gaan kijken. Dit weekend nog niks gezien.
Die heeft enorm last van oud zeer jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen
Ja heel butt hurt altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft enorm last van oud zeer ja
Komt doordat zijn zoon in de F2 rijdt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pfff, wat heb ik toch een hekel aan Montoya. Altijd al gehad. Zo jammer dat ze hem steeds uitnodigen
Blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag
Bijna jammer dat Max geen sprint pole pakte, was wel lachen geweest als hij Max had moeten interviewen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef flipsen het volgende:
Kijk uit met wat je wenst...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef wdn het volgende:
Veel crashes graag. Zo te zien geen regen vandaag
Hij heeft een beroemde zoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
Die zal wel een contract hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
Dat soort uitspraken durf ik dan ook niet te doen, je weet het maar nooitquote:
Vet coolquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat Kimi hem gaat senden aan de binnenkant
Net heel stuk over dat de even kant erg vuil is op F1TV. Dus Kimi moet naar achteren kijken is het verhaal. Maar ja een echte kampioen denkt zo niet natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat Kimi hem gaat senden aan de binnenkant
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Net heel stuk over dat de even kant erg vuil is op F1TV. Dus Kimi moet naar achteren kijken is het verhaal. Maar ja een echte kampioen denkt zo niet natuurlijk!
Dus F2 race wordt chaos?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Mano_ het volgende:
De F1A-race was zonder SC, dus die krijgen we zo.
🤨quote:
Start Stroll uberhaupt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Perox het volgende:
Stroll ook uit de pitstraat. Wow dat zijn er veel
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:59 schreef LTVDK het volgende:
Waarom blijft die kut F1TV app standaard altijd de taal op NL zetten
P17.quote:
Hij zit in de auto.quote:
FPS.quote:
F1 is tegenwoordig een grote grapquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Weet je wat, laten we weer eens kijken voor de grap.
Superstart nodig zoals in Mario Kart.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
En Leclerc die er weer vandoor vliegt maar daarna weer inkaktquote:
Olav melt syncen tijdens lamp moment.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat ik nog een syncmoment ga krijgen voor de lampen
Ik denk me aan 2 kanten in: eerste is een wens, 2de een jinxquote:
Ja de lampen zelf zijn zo'n moment. Maar vlak daarna haperde de F1TV stream, dus ik ben hem weer kwijtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav melt syncen tijdens lamp moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |