"Fernando, this is Max..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.
En ook niet gezellig denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met 1:46 op de klok zal het wel lekker druk worden in de outlap
Samen Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Dreamteamquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar LeMans
Dat zou wel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mans
Of Lemons. Coureurs van wereldklasse in gare rammelbakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Le Maxquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horenquote:
Stroepwaffelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horen
La Mens.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Die reserveauto met nummer 18 erop?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:50 schreef Gremen het volgende:
Mag Alonso nu in zijn reserve auto stappen en weer verder rijden?
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwaliquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |