Nou ja, eentje is er nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
Alle goeie mensen zijn weggekocht bij Red Bull
De RB is weer eens beter dan de RBR.quote:
Doet 'ie goed jaquote:
Lawson zijn auto was keduuk in FP1 en niet op tijd klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Lawson deed niet mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Pech, niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Niet gestart. Problemen met de auto sinds de training.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |