Ik zal zeggen dat ze op moeten schieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodig
Geen haast.quote:
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.quote:
Een rondje en hopen dat er geen gele vlag komt.quote:
Hij denkt hoe minder rondjes hoe minder panne.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Tussendoortje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Of die van de Daciaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Morgen.quote:
Plan question?quote:
Please confirm.quote:
Over enkele rondjes wel idd.quote:
Nouja het valt op dat ie op dreef is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over enkele rondjes wel idd.
Sowieso wel met de nieuwe auto's. Er zit dit jaar veel meer vuur in dan in de afgelopen jaren.quote:
Fijn voor hem wel. Voelt zich goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |