Hij zit in de auto.quote:
FPS.quote:
F1 is tegenwoordig een grote grapquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Weet je wat, laten we weer eens kijken voor de grap.
Superstart nodig zoals in Mario Kart.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
En Leclerc die er weer vandoor vliegt maar daarna weer inkaktquote:
Olav melt syncen tijdens lamp moment.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat ik nog een syncmoment ga krijgen voor de lampen
Ik denk me aan 2 kanten in: eerste is een wens, 2de een jinxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |