Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Die vind het nieuwe reglement niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Nog steeds smoesjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.
Kijk dat is nou een smoesje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Zie je, ik probeer je te helpen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |