Nee, dat mag niet.quote:
Blame Alonsoquote:
Heeft Alonso speciaal voor je geregeld.quote:
quote:
Nandoquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Alonso speciaal voor je geregeld.
Ham, Sai, Str.quote:
Maar niet snellerquote:
Niemand nee.quote:
Kleine biem.quote:
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodigquote:
Wil het herstel een beetje vlotten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodig
Ik zal zeggen dat ze op moeten schieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb mijn herstelslaapje wel nodig
Geen haast.quote:
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.quote:
Een rondje en hopen dat er geen gele vlag komt.quote:
Hij denkt hoe minder rondjes hoe minder panne.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Tussendoortje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Of die van de Daciaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is zijn race van vorige week aan het terugkijken.
Morgen.quote:
Plan question?quote:
Please confirm.quote:
Over enkele rondjes wel idd.quote:
Nouja het valt op dat ie op dreef is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over enkele rondjes wel idd.
Sowieso wel met de nieuwe auto's. Er zit dit jaar veel meer vuur in dan in de afgelopen jaren.quote:
Fijn voor hem wel. Voelt zich goed.quote:
Nou ja, eentje is er nog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
Alle goeie mensen zijn weggekocht bij Red Bull
De RB is weer eens beter dan de RBR.quote:
Doet 'ie goed jaquote:
Lawson zijn auto was keduuk in FP1 en niet op tijd klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Lawson deed niet mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Pech, niet kunnen rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Niet gestart. Problemen met de auto sinds de training.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lawson gewoon niet goed genoeg of had hij pech?
Dat zou waarschijnlijk een betere uitkomst geven ook nog.quote:
Dat wil ik ook.quote:
Soms.quote:
Soms weet je het niet.quote:
Mercedes alleen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |