quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Net heel stuk over dat de even kant erg vuil is op F1TV. Dus Kimi moet naar achteren kijken is het verhaal. Maar ja een echte kampioen denkt zo niet natuurlijk!
Dus F2 race wordt chaos?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Mano_ het volgende:
De F1A-race was zonder SC, dus die krijgen we zo.
🤨quote:
Start Stroll uberhaupt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Perox het volgende:
Stroll ook uit de pitstraat. Wow dat zijn er veel
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:59 schreef LTVDK het volgende:
Waarom blijft die kut F1TV app standaard altijd de taal op NL zetten
P17.quote:
Hij zit in de auto.quote:
FPS.quote:
F1 is tegenwoordig een grote grapquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Weet je wat, laten we weer eens kijken voor de grap.
Superstart nodig zoals in Mario Kart.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog wel een poepstart als het de standaard is?
En Leclerc die er weer vandoor vliegt maar daarna weer inkaktquote:
Olav melt syncen tijdens lamp moment.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:02 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat ik nog een syncmoment ga krijgen voor de lampen
Ik denk me aan 2 kanten in: eerste is een wens, 2de een jinxquote:
Ja de lampen zelf zijn zo'n moment. Maar vlak daarna haperde de F1TV stream, dus ik ben hem weer kwijtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav melt syncen tijdens lamp moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |