Die zal wel een contract hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zie ik JPM nog steeds na die enorme flop van de vorige keer?
Dat soort uitspraken durf ik dan ook niet te doen, je weet het maar nooitquote:
Vet coolquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat Kimi hem gaat senden aan de binnenkant
Net heel stuk over dat de even kant erg vuil is op F1TV. Dus Kimi moet naar achteren kijken is het verhaal. Maar ja een echte kampioen denkt zo niet natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat Kimi hem gaat senden aan de binnenkant
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Net heel stuk over dat de even kant erg vuil is op F1TV. Dus Kimi moet naar achteren kijken is het verhaal. Maar ja een echte kampioen denkt zo niet natuurlijk!
Dus F2 race wordt chaos?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Mano_ het volgende:
De F1A-race was zonder SC, dus die krijgen we zo.
🤨quote:
Start Stroll uberhaupt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:58 schreef Perox het volgende:
Stroll ook uit de pitstraat. Wow dat zijn er veel
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:59 schreef LTVDK het volgende:
Waarom blijft die kut F1TV app standaard altijd de taal op NL zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |