Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Die vind het nieuwe reglement niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Nog steeds smoesjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Ahquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.
Kijk dat is nou een smoesje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Zie je, ik probeer je te helpen!quote:
quote:
quote:
Nou ja hij is wel door namelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij gebrek aan updates toch een nieuwe voorvleugel afdwingen?
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig
[ afbeelding ]
Tja..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig
[ afbeelding ]
"Fernando, this is Max..."quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.
En ook niet gezellig denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met 1:46 op de klok zal het wel lekker druk worden in de outlap
Samen Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mansquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Fernando, this is Max..."
Dreamteamquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar LeMans
Dat zou wel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mans
Of Lemons. Coureurs van wereldklasse in gare rammelbakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Le Maxquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horenquote:
Stroepwaffelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horen
La Mens.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Die reserveauto met nummer 18 erop?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:50 schreef Gremen het volgende:
Mag Alonso nu in zijn reserve auto stappen en weer verder rijden?
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwaliquote:
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie je, ik probeer je te helpen!
Hallo Davina Michellequote:
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwali
Ben je bijna thuis om de stream op te zetten?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.
Dat is toch in Japanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
't Is Canada he, ze moeten eerst veelvuldig hun excuses aanbieden aan de bandenstapel.
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:58 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?
En dan weer in.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |