abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:30:04 #1
510587 crew  Watmoetjenou
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:30:24 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864124
Nou, we gaan het zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:30 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864133
Ah, Lawson ook toeschouwer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:52 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220864135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Smoesjes :{w
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:31:54 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864136
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:32:25 #6
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864138
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 22:32:27 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220864139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan zet je Olav maar op :P
Oja, zou misschien nog kunnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:32:37 #8
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864140
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom doet Lawson niet mee?
Die vind het nieuwe reglement niks.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:32:41 #9
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Nog steeds smoesjes. :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:32:54 #10
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:32 schreef Perox het volgende:

[..]
Panne met de auto - powersteering issue. Toch te ingewikkeld om te fixen blijkbaar.
Ah -O- thanks
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:33:17 #11
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoef geen smoesjes om sprint te boycotten.
Kijk dat is nou een smoesje. :Y
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:33:44 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864146
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oja, zou misschien nog kunnen.
Zie je, ik probeer je te helpen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:35:57 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864154
Max ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:00 #14
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864155
Poeh Max er bijna in
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:01 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864156
Max op de brommer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:06 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:25 #17
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864159
Die track evolueert nog als een malle.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:37 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864160
Antonelli gaat daar wel overheen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220864162
Cosworth powerrrrrrr
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:36:47 #20
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220864163
sow
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:37:16 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864165
Dat kan harder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:37:58 #22
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864168
Das 1
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:37:58 #23
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864169
Ach Sjors.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:38:03 #24
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:38:21 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864171
Leek wel of die vleugel van Hamilton scheef stond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:39:01 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864173
Max moment in S2?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:39:42 #27
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864175
Sainz met een ERROR @3rr0r
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:40:15 #28
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864178
Blijft zo raar om te zien hoe werkelijk elke auto in het laatste rechte stuk op het einde volledig power verliest...
pi_220864181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:39 schreef Perox het volgende:
Sainz met een ERROR @:3rr0r
Zijn probleem
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:40:51 #30
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220864182
Red flag
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:40:56 #31
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864184
einde oefening
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:40:59 #32
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864185
:R
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:00 #33
169715 Mano_
Manomanoman..
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:07 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220864187
:')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220864188
Ach
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:15 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864189
Alonso ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:29 #37
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864193
Alonso ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:37 #38
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:51 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alonso ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Alonso ;(
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:54 #40
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220864197
Broer van Gerrit?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:42:00 #41
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864198
Zou Nando een expresje hebben gedaan?

Nope
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:42:27 #42
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864202
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Perox het volgende:
Zou Nando een expresje hebben gedaan?
Bij gebrek aan updates toch een nieuwe voorvleugel afdwingen? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:42:47 #43
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864204
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Bij gebrek aan updates toch een nieuwe voorvleugel afdwingen? :P
Nou ja hij is wel door namelijk.
pi_220864205
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig

  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:42:54 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864206
Blokkeert al vrij vroeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:43:28 #46
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Perox het volgende:

[..]
Nou ja hij is wel door namelijk.
En zo weinig schade dat ze 'm voor SQ2 weer klaar hebben. Sluwe vos dat hij is :D
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:43:35 #47
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig

[ afbeelding ]
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:44:20 #48
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864212


pi_220864213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Alonso met al z'n kwaliteiten in zo'n kutauto, best zielig

[ afbeelding ]
Tja..
pi_220864217
quote:
De aantrekkingskracht van AWS
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:45:08 #51
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864218
Met 1:46 op de klok zal het wel lekker druk worden in de outlap _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:45:29 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Misschien weer terug gaan naar langeafstand racen.
"Fernando, this is Max..."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:45:45 #53
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met 1:46 op de klok zal het wel lekker druk worden in de outlap _O-
En ook niet gezellig denk ik.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:46:09 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Fernando, this is Max..."
Samen Le Mans *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:46:27 #55
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864227
Allemaal haast in de pitstraat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:46:29 #56
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Fernando, this is Max..."
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mans O+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:46:37 #57
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Samen Le Mans *O*
Ja dat dus :D
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:46:54 #58
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864232
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar LeMans O+
Dreamteam _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:47:06 #59
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864235
Dit moet je of een minuut verlengen, of lekker laten.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:47:14 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864237
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:46 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Max, Nando en Huuuulkenberg samen naar Le Mans O+
Dat zou wel erg tof zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220864239
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:47:38 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220864241
Ollie B Bearman heeft ook z'n dagje niet bepaald trouwens.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220864245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat zou wel erg tof zijn.
Zouden ze dan Nederlands gaan praten?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:48:10 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Of Lemons. Coureurs van wereldklasse in gare rammelbakken _O_
  FOK!Fotograaf vrijdag 22 mei 2026 @ 22:48:40 #65
842 Zorro
Z
pi_220864249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
Le Max
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:48:40 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zouden ze dan Nederlands gaan praten?
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220864253
Kunnen ze mooi de remmen van Leclerc even repareren.
pi_220864256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alonso die Nederlands spreekt, dat wil ik horen :D
Stroepwaffel
pi_220864258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
Le Mans kan echt niet meer hoor, dat moet zijn Le Mens
La Mens.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220864260
In Amsterdam zijn de sloepen wat mooier
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:50:59 #71
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220864262
Mag Alonso nu in zijn reserve auto stappen en weer verder rijden?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:52:28 #72
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:50 schreef Gremen het volgende:
Mag Alonso nu in zijn reserve auto stappen en weer verder rijden?
Die reserveauto met nummer 18 erop? :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:53:36 #73
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220864275
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:52 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die reserveauto met nummer 18 erop? :D
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwali
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:53:41 #74
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220864276
Duurt te lang
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220864277
Takelen is niet echt hun ding of wel
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:11 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220864281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zie je, ik probeer je te helpen!
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:22 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:53 schreef ZaZoe het volgende:
Duurt te lang
Hallo Davina Michelle :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:28 #78
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864283
Nou Picobello B.V. schiet eens op
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:00 #79
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220864286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hallo Davina Michelle :W
Haaai :W
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:01 #80
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:53 schreef Gremen het volgende:

[..]
Nee gewoon de reserve auto met spare parts? Voor als een auto bijvoorbeeld kapot gaat in de training, dat je toch mee kan doen met de kwali
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:07 #81
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat ik een uur bezig was geweest om dat op te zoeken dus is hem niet geworden.
Ben je bijna thuis om de stream op te zetten?

Alonso heeft speciaal voor jou de code rood geregeld.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220864289
Nou ik ga maar even wat anders doen, langzame Canadezen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:39 #83
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864291
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nou Picobello B.V. schiet eens op
't Is Canada he, ze moeten eerst veelvuldig hun excuses aanbieden aan de bandenstapel.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:49 #84
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864292
Over 4 minuten weer verder.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:55:57 #85
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864293
Bien joué Montreal
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:56:19 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864294
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
't Is Canada he, ze moeten eerst veelvuldig hun excuses aanbieden aan de bandenstapel.
Dat is toch in Japan :?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:56:36 #87
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864295
Chaos incoming _O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:56:45 #88
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat is toch in Japan :?
Die ook ja :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:57:14 #89
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220864299
Waarom Gasly zo ver terug? Slacker team Alpine.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:57:59 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864303
Sessie duurt tot diep in de nacht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220864305
quote:
80s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, volgens mij mogen ze 'm gewoon repareren en deelnemen aan SQ2 als dat op tijd lukt.
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:58:36 #92
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220864307
We gaan zo meteen los
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:58:45 #93
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220864308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:58 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Toch niet als je niet zelfstandig de pits hebt bereikt?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:58:48 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:58 schreef ZaZoe het volgende:
We gaan zo meteen los
En dan weer in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 22:59:03 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220864311
Ik kijk nu ook
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:59:11 #96
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220864314
Duurt lang
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 22:59:16 #97
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220864315
SQ in een treintje, dat gaat vast goed komen.
pi_220864316
Bella Ciao Bella Ciao Bella Ciao Ciao Ciao
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 22:59:45 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220864319
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk nu ook
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:59:53 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220864321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk nu ook
Held _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')