abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220828712
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:46:00 #2
441859 crew  Lenny77
pi_220828894
Ok, even bijgelezen.
Ik was een uurtje niet hier :D

Voor zo ver ik het gezien heb is een post van Sally uit DTS door haar naar R&P gebracht. Sowieso is dat niet echt de bedoeling, dan kunnen we wel door het hele forum gaan rondvegen.
Dan zag ik dat dit weer in FB is gebracht, na best wel terecht verwijderen van Droopie.
Daarna is Kree in de defensie geschoten, heeft backup gekregen en is alles in een spiraal naar onder gedoken.
Ik kan nu wel 2 pagina's gaan verwijderen maar we kunnen natuurlijk ook als volwassenen verder gaan. DTS is DTS, Kree is Kree, R&P blijft R&P. Zoals al gezegd hebben we hier een zware tijd achter de rug met verliezen bij zowel users als een mod.
Hou R&P zoals het zou moeten zijn: O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:46:02 #3
38824 crew  Droopie
pi_220828897
Het topic is weer open.

Heb alles verwijderd, want offtopic en niet echt relevant.

We staan klaar voor al uw vragen en opmerkingen zoals beschreven in de OP.

[ Bericht 48% gewijzigd door Droopie op 17-05-2026 22:55:54 ]
Hell To The Liars
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:54:15 #4
441859 crew  Lenny77
pi_220828956
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen :)

Tot straks

Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevig :@

Reset and go
pi_220828963
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen :)

Tot straks

Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Kan je het uitproberen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:57:47 #6
38824 crew  Droopie
pi_220828971
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan je het uitproberen
*O*
Hell To The Liars
pi_220830101
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevig :@

Reset and go
Volgens mij heb je het prima gedaan ^O^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220830270
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij heb je het prima gedaan ^O^
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.
Top Mod! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 18-05-2026 10:47:05 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 18 mei 2026 @ 10:40:14 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220830379
#LennyFan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220830744
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
#LennyFan
#metoo O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 11:44:57 #11
441859 crew  Lenny77
pi_220830747
:@ Zo lief
  maandag 18 mei 2026 @ 17:53:30 #12
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220833934
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes :{ ) maar hoe zit dat met notes?
En dan bedoel ik: mag daar over gesproken worden in mijn dagboek?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220833952
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:21 schreef Iceage het volgende:

[..]
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.
Top Mod! :Y
Lenny is inderdaad een topper
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:59:51 #14
38824 crew  Droopie
pi_220833955
quote:
4s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes :{ ) maar hoe zit dat met notes?
Doe maar niet. Maar je mag altijd gezellig even DM'en hoor met mij, als je er uitleg over wilt. :)

Als het een serieus probleem is, kan je ook altijd mailen met de admins.

Maar notes zijn geen gele kaarten. Dat je dat iig al weet.
Hell To The Liars
  maandag 18 mei 2026 @ 20:11:31 #15
511221 Hetekip
Depressief
pi_220835080
quote:
4s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
FB / Notes en het belang daarvan?

Eventueel kan je ook je mening delen in dit topic dat ik in FB heb gemaakt, ik hoop dat de grote baas daar nog eens op in gaat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:05 #16
505120 RedShoe
pi_220835977
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
FB / Notes en het belang daarvan?

Eventueel kan je ook je mening delen in dit topic dat ik in FB heb gemaakt, ik hoop dat de grote baas daar nog eens op in gaat.
Mijn mening staat daar al :D
.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:20:43 #17
511221 Hetekip
Depressief
pi_220874739
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.

Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.

Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.

Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.

Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.

Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.

Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.

Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.

Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:47:54 #18
38824 crew  Droopie
pi_220874964
Ik zie er geen patroon in, om eerlijk te zijn.

Het is ook de eerste keer dat ik het zie. Of misschien vergeet ik andere keren.

We zullen erop letten, en daar is de feedback voor :)

Waar de feedback niet voor is, dat we straks weer allemaal ons plasje eroverheen gaan doen.

Het is heerlijk weer, wat gisteren was, was gisteren en vandaag een nieuwe dag.
Hell To The Liars
  zondag 24 mei 2026 @ 13:04:47 #19
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220875650
Gisteren was een oneven dag.
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 24 mei 2026 @ 17:22:52 #20
505120 RedShoe
pi_220878094
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.

Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.

Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.

Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.

Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.

Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.

Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.

Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.

Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.
.
pi_220878983
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:04 schreef FrancoBolli het volgende:
Gisteren was een oneven dag.
En ook al heerlijk weer.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220879750
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:22 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.
Ik denk dat jij en hij hetzelfde denken maar dat er wat sprake is van miscommunicatie om het zo maar te zeggen.. Hij zegt gewoon dat als je hier adviezen geeft je niet automatisch mag verwachten dat je veel terugkoppeling krijgt. En als die terugkoppeling niet is wat je had gehoopt dat het klagen daarover wat raar is.. Het leek in het geval waar hetekip over praat wel een beetje te gaan richting onder druk zetten van de persoon om extra informatie te geven..(dat werd eigenlijk gewoon geprobeerd @Iceage maar laten we het vriendschappelijk houden)
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 21:12:12 #23
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220879812
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:

Staat gewoon bovenaan
R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220879973
Het gaat in dit geval om mijn dagboekje, ik had die donderdag een afspraak waar veel over gesproken was, ik had veel gedeeld en ook veel advies gekregen waar ik dankbaar voor ben
Echter werd die donderdag een drukke dag waar ik niet direct op gerekend had dus ik geef tussendoor een hele korte update en zei dat ik er later op terug kwam
Dat duurde wat lang, pas ruim een dag later door omstandigheden die ik uitgelegd heb en waar ook begrip voor was
Mensen zijn van mij gewend dat ik best vlot reageer dat duurde nu wat langer
Ik hen niet het gevoel gehad gepushed te worden, eigenlijk begreep ik ze wel en vond ik het ook een manier van meeleven met me omdat ze graag wouden weten hoe het was afgelopen en met me ging

@Iceage wordt hier genoemd en dat vind ik niet terecht, wij sturen elkaar regelmatig DM en begrijpen elkaar prima en kunnen ook een meningsverschil goed uitpraten
Denk mensen zijn boodschap verkeerd opvatte zover ik het zag
pi_220881176
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
  zondag 24 mei 2026 @ 22:45:04 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220881214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psycholochisch overwicht heeft over Cupfighter..
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220881236
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
Hij typt het toch. Feiten spreken voor zich.
pi_220881935
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
Wat is dit voor pestgedrag? :{
pi_220881983
Masberum en SebbeSwensje,

Indirect beledigen jullie nu @Cupfighter ook met jullie insinuaties Die heeft een uitgesproken eigen mening en is prima in staat zelf te posten zonder dat hem woorden in de mond gelegd worden door wie dan ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 25-05-2026 00:12:24 ]
  zondag 24 mei 2026 @ 23:35:53 #30
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220881989
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat is dit voor pestgedrag? :{
Gelukkig blijft het nog bij "klinkt alsof".
  zondag 24 mei 2026 @ 23:42:46 #31
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220882085
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:34 schreef Iceage het volgende:
door wie dan ook.
Behalve dan een
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:32 schreef Cupfighter het volgende:
goede betrouwbare bron
pi_220882102
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Behalve dan een
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:49:03 #33
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220882140
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:44 schreef Iceage het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
Zo'n vermoeden had ik al.
pi_220882595
Ik kan prima voor mezelf opkomen
Men heeft het hier over feiten
Het feit is dat ik reageer dat @Iceage hier onterecht genoemd word door @Masberum

Het gaat over mij in mijn dagboek dus het is erg logisch dat ik een reactie geef
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:15:28 #35
38824 crew  Droopie
pi_220882910
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen

quote:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht.

...
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden. :)
Hell To The Liars
pi_220889156
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:15 schreef Droopie het volgende:
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen
[..]
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden. :)
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 26-05-2026 01:20:54 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 01:29:03 #37
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220889180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:50 schreef Iceage het volgende:

[..]
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd. :s)
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
pi_220889186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:29 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd. :s)
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen naar @Cupfighter toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 26-05-2026 01:57:37 ]
pi_220889188
foutje dubbel.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 01:55:59 #40
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220889194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:46 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen!
Dan trekken we het wat breder: of iemand die (na advies) toezegt een terugkoppeling te geven ook -moreel- gehouden is die terugkoppeling te posten. Want dat was de aanleiding voor de insinuatie.

Maar ook die discussie was al door Cup beslecht. Dus eigenlijk was er toen al helemaal geen discussie meer.
pi_220900881
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.

:?
pi_220900959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.

:?
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
pi_220900986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
pi_220900990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
is wat ik zeg niet waar?
pi_220901005
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
is wat ik zeg niet waar?
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220901043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?

Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
pi_220901070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?

Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.

Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
pi_220901118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.

Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.

"Met hem valt niet normaal te praten"

Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?

Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood proberen te maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
pi_220901140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.

"Met hem valt niet normaal te praten"

Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?

Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
Donder op man.

Je neemt het voor de verkeerde op moet je lekker zelf weten wat je er van vind.

En wat ik allemaal doe.. jaja is goed man.
pi_220901150
Stop met reageren op mij dankjewel, duidelijk hoe je erover denkt.
pi_220901177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Stop met met reageren op mij dankjewel, duidelijk hoe je over denkt.
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en later fijn weekend hebt..
pi_220901202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en straks weekend hebt..
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?

Jij belast mij niet emotioneel de reactie snap ik zelf niet dat kan van jou uit.

Fijne avond verder
pi_220901237
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?

Jij belast mij niet emotioneel de reactie snap ik zelf niet dat kan van jou uit.

Fijne avond verder
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.

Dus ja een beetje een sorry dat ik je afval in loyaliteit denk ik.. dat ik het niet zo zie als jij het ziet maar dat wat vriendelijk wil houden
pi_220901268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.

Dus ja een beetje een sorry dat ik je afval in loyaliteit denk ik.. dat ik het niet zo zie als jij het ziet maar dat wat vriendelijk wil houden
Het is goed zo.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:43:32 #55
505120 RedShoe
pi_220901637
Wat een gezelligheid weer.
.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 21:47:39 #56
38824 crew  Droopie
pi_220901659
Dat jij-bakken gaat hier niet verder.
Hell To The Liars
pi_220916597
Kan hier eens gekeken worden hoevaak er wel niet persoonlijk wordt aangevallen zonder dat wordt ingegrepen?

Elan in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Dat jij-bakken idee is wel leuk maar is niet bepaald van toepassing als een bepaalde groep stelselmatig maar vervalt in zaken als hoe zielige mannetjes die anderen wel niet zijn etc. naar mijn idee
pi_220916732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
Kan hier eens gekeken worden hoevaak er wel niet persoonlijk wordt aangevallen zonder dat wordt ingegrepen?

Elan in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Dat jij-bakken idee is wel leuk maar is niet bepaald van toepassing als een bepaalde groep stelselmatig maar vervalt in zaken als hoe zielige mannetjes die anderen wel niet zijn etc. naar mijn idee
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.
pi_220916735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:44 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.
pi_220916747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:

[..]
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.
pi_220916758
Masberum in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Kan hiernaar gekeken worden? Volgens mij werd die post heel anders geïnterpreteerd dan wat er stond..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:51:41 #62
38824 crew  Droopie
pi_220916764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
Masberum in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Kan hiernaar gekeken worden? Volgens mij werd die post heel anders geïnterpreteerd dan wat er stond..
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.

T had totaal niet de intentie om de discussie beter te laten lopen.
Hell To The Liars
pi_220916768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
pi_220916775
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.

T had totaal niet de intentie om de discussie beter te laten lopen.
Ik wist niet dat feedback niet mocht als het geen intentie had om een discussie te helpen.. weer wat geleerd..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:53:46 #65
38824 crew  Droopie
pi_220916777
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.
Hell To The Liars
pi_220916778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik kan het prima op een nette manier zeggen. Strekking van de boodschap mag dan nog steeds niet.

Maar ik hou het hier even voor gezien nu.

:W
pi_220916787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestond
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:58:35 #68
38824 crew  Droopie
pi_220916793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestond
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.
Beloofd.
Hell To The Liars
pi_220916810
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
pi_220916816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.
Beloofd.
Als je met Ze @yvonne bedoeld ? Dat wilde Masberum de vorige keer absoluut niet (Was een heel gedoe toen in de Feedback)

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 29-05-2026 23:15:58 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 23:05:43 #71
38824 crew  Droopie
pi_220916817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
Terwijl Lenny probeerde orde en rust te brengen in het topic, vond ik je reactie een poging om het topic nog verder te "escaleren".

Maar je mag het raar vinden. Morgen vraag ik het aan een FA.

En tot morgen moet je wachten.
Deze discussie laat ik over aan anderen en misschien had ik ongelijk.. kan ook.
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 23:07:24 #72
441859 crew  Lenny77
pi_220916820
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Ik heb je post pas achteraf gelezen en ik ben het op zich eens met je post want natuurlijk werkt dat beide kanten uit.
Kan je je wel voorstellen dat de post zelf het topic weer een hele andere kant zou opsturen? Met nog veel meer veegwerk en een hoop emoties. Terwijl er een poging gedaan wordt om het topic uit de 'jij dit en jij dat' sfeer te halen.
Het loopt al 26 delen, een teken dat het item leeft. Het zou jammer zijn als het gesloten moet worden...
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 16:38:49 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220972999
Mag mijn dagboek topic dicht?

Gewoon van me afschrijven.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 16:42:01 #74
38824 crew  Droopie
pi_220973019
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mag mijn dagboek topic dicht?

Gewoon van me afschrijven.
U vraagt, wij draaien :)
Mocht je ooit van gedachten veranderen, laat maar weten.
Hell To The Liars
pi_221073153
Dat dit gewoon in R&P blijft staan
R&P / Moeder pusht trouwen en kleinkinderen

Dat is toch niet meer te verdedigen jongens. Gewoon ECHT NIET. Nooit niet.
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 20:58:54 #76
38824 crew  Droopie
pi_221073496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:38 schreef Modus het volgende:
Dat dit gewoon in R&P blijft staan
R&P / Moeder pusht trouwen en kleinkinderen

Dat is toch niet meer te verdedigen jongens. Gewoon ECHT NIET. Nooit niet.
ik ga eens even lezen wat daar allemaal staat .

Edit:
"Wel jammer, voor een serieus subforum als R&P. Je hoopt toch altijd dat users hier integer zijn en een eerlijk verhaal doen, voor zover dat mogelijk is."
- OllieA

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Kan ik verder niets mee qua policy, sorry.

[ Bericht 15% gewijzigd door Droopie op 17-06-2026 21:05:10 ]
Hell To The Liars
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 21:21:11 #77
22592 crew  Ole
pi_221073808
Maar nu het is toegegeven kan topic wel dicht toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221074193
Nou ik vind het een overdreven gedoe. Als mod had ik het zelf echt heel anders aangepakt, maar goed ik ben niet de mod. Wil alleen zeggen dat ik niet heb gelogen, want dat vind ik jammer om te horen. Het was een situationship en dat is uitgemond in een huwelijk, omdat ik geen relatie ervoor wilde. Ik wil een huwelijk (met huwelijke voorwaarden) voor de symboliek vanuit mijn cultuur en het gegeven dat je voor altijd bij elkaar bent al kan het natuurlijk uitgaan, maar voor mij geeft het toch een gevoel van zekerheid dat je voor elkaar vecht en er voor elkaar bent.

Als iemand meer uitleg wilt, kom maar in mn dm, want dit ligt me toch niet lekker dat ik zo verkeerd word begrepen en geframed wordt als een leugenaar. Maar goed. Misschien is het maar goed dat er een slotje op staat, want dan zouden die vragen blijven komen. Dus ik beantwoord ze wel in mn dm. Oké ik wens jullie allen een fantastische dag allemaal :*
pi_221074214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:21 schreef Ole het volgende:
Maar nu het is toegegeven kan topic wel dicht toch?
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
pi_221074232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
Wat lief en bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze reactie te schrijven. Dat meen ik oprecht en maakt mij emotioneel :*
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:29:08 #81
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221074783
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.

Maar het is wel gek dat er in de OP wordt gemeld dat de moeder van TS actief jongens aan het pushen is bij TS maar geen woord over het feit dat ze een relatie heeft. En een dag later opeens ten huwelijk gevraagd is. Dan gaan inderdaad alle alarmbellen af en is de geloofwaardigheid wel weg.

Terecht slotje wat mij betreft.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_221074819
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:29 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.

Maar het is wel gek dat er in de OP wordt gemeld dat de moeder van TS actief jongens aan het pushen is bij TS maar geen woord over het feit dat ze een relatie heeft. En een dag later opeens ten huwelijk gevraagd is. Dan gaan inderdaad alle alarmbellen af en is de geloofwaardigheid wel weg.

Terecht slotje wat mij betreft.
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhouden :) Uiteindelijk snap ik dat de mening van meerdere mensen telt, dus daar sluit ik me dan maar bij aan.

Zal erop letten dat ik voortaan het hele verhaal te vertellen, hoe lastig ik het ook vind. Maar met dit verhaal vond ik het oprecht lastig, want het was naar mijn mening niet relevant dat ik een situationship had. Maargoed.
pi_221074841
Blijkbaar moeten je problemen zodanig erg zijn om serieus genomen te worden. Ik had een probleem, maar misschien niet serieus genoeg om echt serieus genomen te worden door de rest hier. Ja tja.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:39:54 #84
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221074987
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:33 schreef Medusa666 het volgende:
Blijkbaar moeten je problemen zodanig erg zijn om serieus genomen te worden. Ik had een probleem, maar misschien niet serieus genoeg om echt serieus genomen te worden door de rest hier. Ja tja.
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.

Het topic kan wel weer open dan, maar voor een volgende keer is het een aandachtspuntje.
Wat wij kijken
pi_221075112
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.

Het topic kan wel weer open dan, maar voor een volgende keer is het een aandachtspuntje.
Ik wist oprecht niet dat het relevant was dat ik een situationship had. Want ik had nog steeds last van de druk van mijn moeder. Maar achteraf gezien had ik het misschien inderdaad erbij kunnen vertellen. Maar dan is ook de vraag... tot in hoeverre vertel je alles? Want je plaatst ook een topic met een doel. Een doel op bepaalde reacties die je misschien wilt horen. En zo heb ik dat aangepakt. Ik wist niet dat dit verkeerd was.

Topic gesloten of open maakt mij niet uit. Heeft beide zijn voor en nadelen voor mij. Dus het is aan jullie :)
pi_221075209
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven.
Ja dat gebeurt inderdaad altijd :') Wat jij hier zegt slaat nergens op. Ja het is handig maar toch niet standaard in vooral een forum als R&P om alles direct bloot te geven.. je zit hier niet na te denken en juist heel hard dingen te verkondigen
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:10 #87
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221075301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dat gebeurt inderdaad altijd :') Wat jij hier zegt slaat nergens op. Ja het is handig maar toch niet standaard in vooral een forum als R&P om alles direct bloot te geven.. je zit hier niet na te denken en juist heel hard dingen te verkondigen
Oke
Wat wij kijken
pi_221075340
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Oke
Doe je er iets mee?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:58 #89
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221075344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Masberum het volgende:

[..]
Doe je er iets mee?
Niet echt
Wat wij kijken
pi_221075376
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Niet echt
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.
pi_221075391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.
Laat het los, laat het gaan :* Focus lekker op jezelf. Ik heb mijn zegje gedaan en kom wel voor mezelf op joh :) Je hoeft je niet druk te maken over mij.
pi_221075418
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Laat het los, laat het gaan :* Focus lekker op jezelf. Ik heb mijn zegje gedaan en kom wel voor mezelf op joh :) Je hoeft je niet druk te maken over mij.
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.

Die zijn hier meer bezig met 'Ow het is Masberum' in plaats van dat ze ooit serieus gaan kijken naar wat er gaande is. Het is niet alsof hun positie ook in gevaar is als ze maar gewoon reageren met 'Niet echt'.
pi_221075470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.
Ja, dan moet jij solliciteren naar de functie van Fa ik zeg je eerlijk.

Verder zeg ik het niet graag, maar uiteindelijk is het hun werk en hun interpretaties. Dus hebben zij hoe vervelend het ook is het laatste woord :) Wij kunnen daar invloed op uitoefenen, maar zij hebben het laatste woord.

En nee dit is niet om te slijmen. Het is gewoon zo :7
pi_221075497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:

Die zijn hier meer bezig met 'Ow het is Masberum' in plaats van dat ze ooit serieus gaan kijken naar wat er gaande is. Het is niet alsof hun positie ook in gevaar is als ze maar gewoon reageren met 'Niet echt'.
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.
pi_221075856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.
Oke, bedankt
pi_221076049
Ik krijg een beetje het gevoel dat er één user met twee accounts hier elkaar aflikken _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 23:50:28 #97
22592 crew  Ole
pi_221076139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat er één user met twee accounts hier elkaar aflikken _O-
Oh ben niet de enige dus ;)
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:36:10 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221076438
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Ole het volgende:

[..]
Oh ben niet de enige dus ;)
Ik dacht echt hetzelfde:D
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 00:37:44 #99
22592 crew  Ole
pi_221076441
Schijnt niet zo te zijn. Maar je weet nooit zeker natuurlijk :D
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:48:44 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221076462
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhouden :) Uiteindelijk snap ik dat de mening van meerdere mensen telt, dus daar sluit ik me dan maar bij aan.

Zal erop letten dat ik voortaan het hele verhaal te vertellen, hoe lastig ik het ook vind. Maar met dit verhaal vond ik het oprecht lastig, want het was naar mijn mening niet relevant dat ik een situationship had. Maargoed.
Wat is in godesnaam 'een situationship'? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:55:24 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221076470
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat is in godesnaam 'een situationship'? :?
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.

Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk :7
  donderdag 18 juni 2026 @ 01:01:02 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221076480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.

Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk :7
Dank!
Ik word nu duidelijk écht oud :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_221076685
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank!
Ik word nu duidelijk écht oud :'(
Behalve dat er nog niet geneukt is klopt het allemaal :)
De definitie van een situationship bedoel ik dan
pi_221076687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:37 schreef Ole het volgende:
Schijnt niet zo te zijn. Maar je weet nooit zeker natuurlijk :D
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:19:43 #105
Brabo Bastard
pi_221076817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dus een FWB.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221076888
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus een FWB.
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.

Dat is mijn interpretatie ervan. Google het anders maar even op. Is best interessant.
  donderdag 18 juni 2026 @ 07:36:22 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221076891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.

Dat is mijn interpretatie ervan. Google het anders maar even op. Is best interessant.
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteiten
pi_221076892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteiten
Ok boomer. Ja sorry hoor. Ga wat mee met de tijd :P Dat vind ik wel.

Als je dat niet wilt is dat ook prima, maar je belemmert jezelf er zoveel mee vind ik dan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:39:47 #109
Brabo Bastard
pi_221076897
Ik heb verschillende sites bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde. Het is een hippe term voor FWB :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221076909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb verschillende sites bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde. Het is een hippe term voor FWB :P
Heb het zelf nu ook opgezocht _O- Maar er kan seks meespelen maar hoeft niet perse.

Chatgpt: Kort gezegd: een situationship is een ongedefinieerde romantische relatie zonder duidelijke labels of afspraken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:44:17 #111
Brabo Bastard
pi_221076912
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:43 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Heb het zelf nu ook opgezocht _O- Maar er kan seks meespelen maar hoeft niet perse.
Je wist het eerst zelf niet? :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221076917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je wist het eerst zelf niet? :D
Jawel, maar niet dat seks er ook in mee kan meespelen. Ik doe zelf niet aan seks voor een relatie of huwelijk. Maar anderen kunnen dat wel. En dan heet dan ook een situationship blijkbaar.
pi_221076920
Het verschil tussen een fwb en situationship is dat er bij een fwb heldere afspraken zijn en bij daten vaak ook en bij een situationship niet ;(
pi_221079800
Wat heeft dit nog met fb te maken :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 14:25:52 #115
Brabo Bastard
pi_221079810
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat heeft dit nog met fb te maken :?
Niet veel.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 18:09:11 #116
22592 crew  Ole
pi_221081052
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Gewone mods kunnen dat niet zomaar zien.
  Admin donderdag 18 juni 2026 @ 18:22:42 #117
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221081166
quote:

[..]
Nee. Klopt.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

donderdag 18 juni 2026 @ 18:36:13 #118
545 dop
:copyright: dop
pi_221081299
quote:

[..]
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.
Tegen woordig is het voor iedereen vrij simpel om op verschillende manieren met het internet te verbinden.

Als ik naar mezelf kijk.
Adsl internet
Mobiel internet prive
Vpn prive
Vpn van werk
Mobiel internet van werk

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 18-06-2026 18:41:20 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221083669
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:36 schreef dop het volgende:

[..]
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.
Tegen woordig is het voor iedereen vrij simpel om op verschillende manieren met het internet te verbinden.

Als ik naar mezelf kijk.
Adsl internet
Mobiel internet prive
Vpn prive
Vpn van werk
Mobiel internet van werk

Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijn

Bedoel 3 van de 5 punten die je noemt zijn juist zelfs gemakkelijk terug te traceren naar jou..
  vrijdag 19 juni 2026 @ 06:12:57 #120
545 dop
:copyright: dop
pi_221085032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijn

Bedoel 3 van de 5 punten die je noemt zijn juist zelfs gemakkelijk terug te traceren naar jou..
Ja door brein, nee niet door een admin op fok of elke andere willekeurige website
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221095163
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer

[ Bericht 18% gewijzigd door Cupfighter op 20-06-2026 07:33:26 ]
pi_221097073
Ja allerlei comments over hoerenlopen met tips and tricks is inderdaad heel gepast in een topic over verkrachting :') Zoooo nuttig
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:33:25 #123
38824 crew  Droopie
pi_221097310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:23 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.

En opmerkingen over drankgebruik.

Vraag jullie met klem niet op de persoon te spelen maar het gewoon ontopic te houden, het onderwerp is te kwetsbaar en te belangerijk om je eigen gelijk te gaan halen over de toon en intenties van elkaar.
Hell To The Liars
pi_221098325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:33 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.

En opmerkingen over drankgebruik.

Vraag jullie met klem niet op de persoon te spelen maar het gewoon ontopic te houden, het onderwerp is te kwetsbaar en te belangerijk om je eigen gelijk te gaan halen over de toon en intenties van elkaar.
Dat dat geveegd is snap ik
Maar mijn reactie op Masberum dat prostitutie waarschijnlijk veel verkrachtingen voorkomt is geveegd en de opmerking van Masberum staat er nog wel
pi_221098457
En even los hiervan, vind het taalgebruik en reacties van de TS behoorlijk lomp overkomen
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:28:45 #126
38824 crew  Droopie
pi_221098713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Maar mijn reactie op Masberum dat prostitutie waarschijnlijk veel verkrachtingen voorkomt is geveegd en de opmerking van Masberum staat er nog wel
Als je doelt dat masberum zegt
" Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers"

Die staat er idd nog steeds, daar is namelijks niets mis mee.

Als je doelt op een andere reactie, mag je een tr plaatsen (want ik zie hem niet) en kijk ik er naar.
Hell To The Liars
pi_221098813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je doelt dat masberum zegt
" Ik vind het nogal wat om van een verkrachtingstopic te gaan naar een topic over hoerenlopers"

Die staat er idd nog steeds, daar is namelijks niets mis mee.

Als je doelt op een andere reactie, mag je een tr plaatsen (want ik zie hem niet) en kijk ik er naar.
Juist en daar geef ik bovengenoemde reactie op waar naar mijn idee niks mis mee is en die is weggeveegd
pi_221101185
Je kan niet van moderators verwachten dat als je 10 verkeerde posts maakt ze elke post helemaal gaan analyseren om te zien of je ergens ertussen 1 post hebt gemaakt die minder verkeerd is (zelf vind ik die post waar jij op doelt alsnog verkeerd genoeg en terecht dat het verwijderd is..).. Ze moeten soms gewoon flink opschonen.. als je daar zelf de reden van bent dan vind ik dat het ook wat slecht is om dan voor 1 specifieke post ze met nog meer werk op te zadelen.. maar goed dat vind ik..
pi_221103411
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef Masberum het volgende:
Je kan niet van moderators verwachten dat als je 10 verkeerde posts maakt ze elke post helemaal gaan analyseren om te zien of je ergens ertussen 1 post hebt gemaakt die minder verkeerd is (zelf vind ik die post waar jij op doelt alsnog verkeerd genoeg en terecht dat het verwijderd is..).. Ze moeten soms gewoon flink opschonen.. als je daar zelf de reden van bent dan vind ik dat het ook wat slecht is om dan voor 1 specifieke post ze met nog meer werk op te zadelen.. maar goed dat vind ik..
Dan moeten ze die post van jou ook wegvegen want die gaat door de verwijderde berichten nergens meer over
pi_221103475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan moeten ze die post van jou ook wegvegen want die gaat door de verwijderde berichten nergens meer over
En de doelpalen worden maar verschoven en verschoven niet waar.
pi_221103495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef Masberum het volgende:

[..]
En de doelpalen worden maar verschoven en verschoven niet waar.
Zeg nou zelf eerlijk
Die post gaat nu toch nergens meer over nu al de berichten erover verwijderd zijn
Dat heeft niks met doelpalen te maken
pi_221103526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeg nou zelf eerlijk
Die post gaat nu toch nergens meer over nu al de berichten erover verwijderd zijn
Maar je wil toch niet mijn post weg maar jouw post terug?
En mijn post en TR hebben ervoor gezorgd dat alle overige posts die niet 'relevant' waren, laat ik het maar netjes houden, verwijderd zijn. Dus ik weet niet zozeer waarom je zo de drang hebt om of je post terug te zien in dat topic of mijn post verwijderd te zien die ervoor zorgde dat het topic wat netjes bleef.

Vertel maar eerlijk hoor..
pi_221103555
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar je wil toch niet mijn post weg maar jouw post terug?
En mijn post en TR hebben ervoor gezorgd dat alle overige posts die niet 'relevant' waren, laat ik het maar netjes houden, verwijderd zijn. Dus ik weet niet zozeer waarom je zo de drang hebt om of je post terug te zien in dat topic of mijn post verwijderd te zien die ervoor zorgde dat het topic wat netjes bleef.

Vertel maar eerlijk hoor..
Het liefst zie ik inderdaad mijn post terug omdat naar mijn oordeel het gewoon een net antwoord is op jou reactie
pi_221103604
En die post heeft niks met doelpalen te maken inderdaad. De reacties hier in feedback wel weer. Je krijgt niet je zin, je zegt iets anders, het antwoord staat je weer niet aan dus je verzint weer iets anders.

Ik ga even echt moeite hierin stoppen want dit is wat ik vaak bij jou zie:

quote:
Er zijn veel nuttige reacties verwijderd

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hier gaat het nog maar om 1 reactie, niet 'reacties'

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Juist en daar geef ik bovengenoemde reactie op waar naar mijn idee niks mis mee is en die is weggeveegd
Dan dit. Nou om te melden dat hoerenbezoek goed is in een verkrachtingstopic is discutabel maar oke.. die reactie wil jij graag terugzien. Ego boven alles niet waar. Want het is onverteerbaar dat ik iets goeds heb gedaan en jij slecht bezig bent geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En dan als laatste poging moet mijn post ook weg, als al het andere niet gelukt is. Wat is het volgende?

Ook al slaat zelfs dat nergens op, want die post van mij was dus de reden dat het opgeschoond werd. Maar blijkbaar moet die melding dan ook weg ook al is het juist 1 van de beste posts daar omdat het moderators aanzet om ernaar te kijken dat het topic wat netjes blijft

Het lijkt voor mij net alsof je alles (zelfs 1 kleine post die moderators probeert te waarschuwen) wat aangeeft dat jij verkeerd bezig bent geweest wil verwijderen en dat belangrijker vindt dan dat je verkeerd bezig bent geweest

[ Bericht 8% gewijzigd door Masberum op 20-06-2026 22:19:54 ]
pi_221103695
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:14 schreef Masberum het volgende:

En die post heeft niks met doelpalen te maken inderdaad. De reacties hier in feedback wel weer. Je krijgt niet je zin, je zegt iets anders, het antwoord staat je weer niet aan dus je verzint weer iets anders.

Ik ga even echt moeite hierin stoppen want dit is wat ik vaak bij jou zie:
[..]
Er zijn veel nuttige reacties verwijderd
[..]
Hier gaat het nog maar om 1 reactie, niet 'reacties'
[..]
Dan dit. Nou om te melden dat hoerenbezoek goed is in een verkrachtingstopic is discutabel maar oke.. die reactie wil jij graag terugzien. Ego boven alles niet waar. Want het is onverteerbaar dat ik iets goeds heb gedaan en jij slecht bezig bent geweest.
[..]
En dan als laatste poging moet mijn post ook weg, als al het andere niet gelukt is. Wat is het volgende?
Het had reactie moeten zijn in plaats van reacties daar heb je een punt

Het gaat er mij niet om dat jij iets goeds hebt gedaan en ik iets slechts, je hebt gelijk dat het bespreken van hoeren niet past in een verkrachtingstopic niet past, dat die berichten verwijderd zijn hoor je mij ook niet over
Het gaat mij om dat ene berichtje waar naar mijn idee niks fout mee is, jij vindt van wel en dat mag
Ik mag best vragen of daar naar gekeken kan worden, daar is feedback toch voor, als de moderatie antwoord met nee we plaatsen hem niet terug dan accepteer ik dat gewoon en hoor je mij er niet meer over, dan is het klaar

En nogmaals jou post gaat nergens meer over omdat die berichten weg zijn, het gaat niet om goed of kwaad
pi_221103759
quote:
Je zit te zeggen dat een user (ik) zit te janken. Dat geeft niet bepaald het idee dat je beseft dat je fout bezig bent of wel?
pi_221103785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
je hebt gelijk dat het bespreken van hoeren niet past in een verkrachtingstopic niet past,
Nou dan zijn we er toch? Of wil je nog steeds je reactie graag terug dat prostituees helpen om verkrachtingen te voorkomen?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 22:31:11 #138
38824 crew  Droopie
pi_221103884
Bewust reactie is teruggeplaatst, die post van Masberum blijft zeker weten staan.
Einde discussie
Hell To The Liars
pi_221103942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:31 schreef Droopie het volgende:
Bewust reactie is teruggeplaatst, die post van Masberum blijft zeker weten staan.
Einde discussie
Oké duidelijk
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:39:32 #140
511221 Hetekip
Depressief
pi_221104022
Dankjewel
pi_221104111
Waarom blijft mijn reactie staan terwijl de rest wel verwijderd is?
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 22:48:30 #142
38824 crew  Droopie
pi_221104141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:46 schreef Masberum het volgende:
Waarom blijft mijn reactie staan terwijl de rest wel verwijderd is?
Omdat die niet tegen de policy is.
Hell To The Liars
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:28 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221131683
CoolGuy has left the building.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:14 #144
Brabo Bastard
pi_221131699
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
:'(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221131722
quote:
:o
pi_221131730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:'(
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221131733
;(
pi_221131742
quote:
;(
pi_221131786
quote:
Bagger
  Spellchecker dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:49 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221132082
Heftig. Iemand die het niet eens is met beleid, zich openlijk slecht uit tegenover de beleidsmakers ook nadat hij op zwart is gegaan. Elk moment maar aangreep daarna om slecht te praten. Gaat anoniem en de reguliere users vinden het erg.. omgekeerde wereld
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:52:08 #152
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221132134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
Heftig. Iemand die het niet eens is met beleid, zich openlijk slecht uit tegenover de beleidsmakers ook nadat hij op zwart is gegaan. Elk moment maar aangreep daarna om slecht te praten. Gaat anoniem en de reguliere users vinden het erg.. omgekeerde wereld
Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221132216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:52 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheid
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:03 #154
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221132290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid
Eens met het gedeelte van 'straks weer over tot de orde van de dag', maar het gevoel van verlies is nu wel degelijk reëel bij mensen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:08 #155
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221132318
quote:
Je verwacht het niet hè ....
pi_221132342
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Masberum op 24-06-2026 13:25:06 ]
pi_221132346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheid
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.

Ik vind het vooral jammer wanneer mensen die jarenlang tijd en energie in een forum hebben gestoken uiteindelijk besluiten te vertrekken omdat ze zich niet meer kunnen vinden in de gang van zaken. Dat lijkt me voor geen enkel forum een positieve ontwikkeling.
pi_221132365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.

Ik vind het vooral jammer wanneer mensen die jarenlang tijd en energie in een forum hebben gestoken uiteindelijk besluiten te vertrekken omdat ze zich niet meer kunnen vinden in de gang van zaken. Dat lijkt me voor geen enkel forum een positieve ontwikkeling.
Dat hangt er vanaf of ze zich terecht niet meer in de gang van zaken kunnen vinden.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:17:09 #159
441859 crew  Lenny77
pi_221132531
Kunnen we dit aub even laten rusten?
pi_221132568
quote:
Nooooooo eeuwig zonde!

Het forum is echt stuk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:35 #161
38824 crew  Droopie
pi_221133210
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kunnen we dit aub even laten rusten?[/modbreak]
Dit gaan we nu laten rusten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Droopie op 24-06-2026 00:15:42 ]
Hell To The Liars
pi_221133367
Dit fb topic staat niet meer sticky.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:25:12 #163
38824 crew  Droopie
pi_221133371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:24 schreef Iceage het volgende:
Dit fb topic staat niet meer sticky.
Dank u vriendelijk :)
Hell To The Liars
pi_221133381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dank u vriendelijk :)
Jij ook als jij het topic weer sticky hebt gezet.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 07:04:07 #165
441859 crew  Lenny77
pi_221133722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:27 schreef Iceage het volgende:

[..]
Jij ook als jij het topic weer sticky hebt gezet.
Huh? Bij mij staat ie wel sticky?
pi_221133737
Geel op mobiel is sticky toch? Dan staat ie gewoon sticky.
pi_221173629
Obvius troll is very very very obvious
R&P / Mag jouw man?
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 14:12:30 #168
38824 crew  Droopie
pi_221173661
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:06 schreef Modus het volgende:
Obvius troll is very very very obvious
R&P / Mag jouw man?
In theorie heb ik geen problemen met het topic.
Hij voldoet aan de eisen van een volwaardig topic :), in theorie dan he en voor nu.
Hell To The Liars
pi_221174489
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
In theorie heb ik geen problemen met het topic.
Hij voldoet aan de eisen van een volwaardig topic :), in theorie dan he en voor nu.
Inmiddels heeft TS het topic zelf om zeep geholpen
Slaat nergens op
Doel met name op post 43 in het topic
  zondag 28 juni 2026 @ 15:46:19 #170
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221174542
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slaat nergens op
Het topic gaat als een speer. Ik moet veel quotes beantwoorden.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 15:50:18 #171
441859 crew  Lenny77
pi_221174597
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slaat nergens op
Het is natuurlijk een spiegeltje voorhouden he
  roze zondag 28 juni 2026 @ 15:50:35 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221174600
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 15:50:54 #173
441859 crew  Lenny77
pi_221174603
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef Ama het volgende:

[..]
:')
Mja
pi_221174675
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat,?
Dat sommige mannen hun vrouw kort houden?
pi_221174780
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat,?
Precies. Ik vind het wel een goed topic waar over nagedacht is.
pi_221174898
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Precies. Ik vind het wel een goed topic waar over nagedacht is.
Oke vanuit dit oogpunt snap ik de opzet van het topic ook wel
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 16:27:54 #177
441859 crew  Lenny77
pi_221174975
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 15:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat,?
Dat dit van veel vrouwen wel ergens verwacht wordt en dat dat eerder normaal bekeken wordt. Bv dat zedig kleden maar zelf wel aandoen wat je wil. Of het dansen met een andere man.
Ze typt natuurlijk over overdreven zaken en iedereen hun stekels staan recht. Maar verander de term man telkens eens in vrouw en dan merk je dat je stekels niet meer zo recht zullen staan.
Maar onder dat soort gedachten leven wij wel.
pi_221174989
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat dit van veel vrouwen wel ergens verwacht wordt en dat dat eerder normaal bekeken wordt. Bv dat zedig kleden maar zelf wel aandoen wat je wil. Of het dansen met een andere man.
Ze typt natuurlijk over overdreven zaken en iedereen hun stekels staan recht. Maar verander de term man telkens eens in vrouw en dan merk je dat je stekels niet meer zo recht zullen staan.
Ik snap het ja, prima topic eigenlijk
  zondag 28 juni 2026 @ 17:23:55 #179
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221175369
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bingo
  Moderator / Miss SHO zondag 28 juni 2026 @ 18:14:43 #180
22592 crew  Ole
pi_221175728
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:23 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Bingo
Goed topic ^O^
  roze maandag 29 juni 2026 @ 22:19:18 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221187003
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn? waarom worden zulke topics geaccepteerd? Het is puur om reacties uit te lokken en hetzelfde riedeltje als altijd.
pi_221187012
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:19 schreef Ama het volgende:
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn? waarom worden zulke topics geaccepteerd? Het is puur om reacties uit te lokken en hetzelfde riedeltje als altijd.
Ieder topic is er 1 :)
  Forum Admin maandag 29 juni 2026 @ 22:22:40 #183
35723 crew  GGMM
pi_221187027
Letterlijk elk topic op FOK is om reacties uit te lokken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze maandag 29 juni 2026 @ 22:25:28 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221187052
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ieder topic is er 1 :)
:') :'(
  roze maandag 29 juni 2026 @ 22:25:53 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221187060
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Je begrijpt me best.
  maandag 29 juni 2026 @ 22:26:53 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221187072
Vroeger hadden we dan een mod die zei: we gaan niet hetzelfde riedeltje telkens herhalen.

Maar inmiddels wordt dit dus kennelijk prima gevonden.
  maandag 29 juni 2026 @ 22:28:16 #187
505120 RedShoe
pi_221187086
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:19 schreef Ama het volgende:
Sowieso bij deze TS :')
.
pi_221187098
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger hadden we dan een mod die zei: we gaan niet hetzelfde riedeltje telkens herhalen.

Ze kappen er niet voor niets mee, is niet te doen.
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 22:30:27 #189
441859 crew  Lenny77
pi_221187103
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef Lienekien het volgende:

En daar ben ik het op zich wel mee eens he?
Maar als je puur op policy gaat modden dan kan je ook niets gewoon weggooien omdat het weer een bepaalde TS is.
Zolang hij niet raar (haatvol, denegrerend,...) gaat doen kunnen wij er wel een goed topic van maken.
  maandag 29 juni 2026 @ 22:33:55 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221187150
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En daar ben ik het op zich wel mee eens he?
Maar als je puur op policy gaat modden dan kan je ook niets gewoon weggooien omdat het weer een bepaalde TS is.
Zolang hij niet raar (haatvol, denegrerend,...) gaat doen kunnen wij er wel een goed topic van maken.
Dat hatelijk en denigrerend doen, laat die TS graag aan anderen over. Hij zet daarvoor graag de deur open.
pi_221187173
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Het ligt er nogal aan wat voor soort reacties uitgelokt willen worden. Deze user heeft zich al meermaals negatief uitgelaten tegenover transseksuelen. En toch krijgt hij elke keer de kans om nieuwe topics omtrent dat onderwerp te openen. Waarom in godsnaam.

Buiten dat vind ik het ook absoluut not done om dit topic met de andere topics te vergelijken. Echt gewoon not done.
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 22:37:12 #192
441859 crew  Lenny77
pi_221187185
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat hatelijk en denigrerend doen, laat die TS graag aan anderen over. Hij zet daarvoor graag de deur open.
En dan zullen wij wel weer gaan opruimen ;(
  Forum Admin maandag 29 juni 2026 @ 22:38:18 #193
35723 crew  GGMM
pi_221187195
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het ligt er nogal aan wat voor soort reacties uitgelokt willen worden. Deze user heeft zich al meermaals negatief uitgelaten tegenover transseksuelen. En toch krijgt hij elke keer de kans om nieuwe topics omtrent dat onderwerp te openen. Waarom in godsnaam.

Buiten dat vind ik het ook absoluut not done om dit topic met de andere topics te vergelijken. Echt gewoon not done.
Als hij hier niks strafbaars doet staat dit op zichzelf. Wat hij in het verleden heeft gedaan vind ik niet zo relevant, tenzij het wederom gebeurt en dat houden de mods zo te zien prima in de gaten.

Als je het vermoeden hebt dat hij een bepaalde kant op lult of je vertrouwt hem niet of whatever dan hoef je het topic natuurlijk niet te bezoeken.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 22:38:23 #194
38824 crew  Droopie
pi_221187196
Gisteren kregen we een x aantal verzoeken om dit topic te sluiten.

R&P / Mag jij van je partner zomaar andere mannen/vrouwen toevoegen

Vandaag heeft iemand een topic geopend, en sloot ik hem met de mededeling dat ie per DM mocht onderbouwen waarom ik deze relevant zou zijn. Dat heeft hij netjes gedaan.
Nu krijgen we weer te horen waarom gaat een topic niet dicht.

Wat ik er als persoon van vind doet in deze niet echt toe, tis een legitieme vraag, we moeten neutraal modereren (oftewel, niet kijken wie of waarom, en tuurlijk zijn we niet blind). Dus mede daarom mag van mij het topic open blijven.

En je hoeft niet te kijken of te reageren in het topic.
Vind je het niets, laat het topic dan links liggen.
Hell To The Liars
  maandag 29 juni 2026 @ 22:40:42 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221187224
En als je het echt heel jammer vindt dat ook R&P naar de knoppen gaat, dan ga je toch gewoon op anoniem?
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 22:52:30 #196
441859 crew  Lenny77
pi_221187347
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:
En als je het echt heel jammer vindt dat ook R&P naar de knoppen gaat, dan ga je toch gewoon op anoniem?
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
pi_221187394
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:
De vorige usernamen van die user zijn op anoniem. Fijn dat het kan gewoon nieuwe usernaam aanmaken en opnieuw dezelfde riedel met weer eerdere soortgelijke door hem geopende topics in de herhaling gooien met zijn nieuwe usernaam. 8)7
  maandag 29 juni 2026 @ 22:59:21 #198
511221 Hetekip
Depressief
pi_221187425
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:56 schreef Iceage het volgende:

[..]
De vorige usernamen van die user zijn op anoniem. Fijn dat het kan gewoon nieuwe usernaam aanmaken en opnieuw dezelfde riedel met weer eerdere soortgelijke door hem geopende topics in de herhaling gooien met zijn nieuwe usernaam. 8)7
Als niemand het gaat voeden is er ook geen probleem. Juist door er nu zo dicht op te zitten, ga je het voeden.

Als ik buiten alles laat slingeren van etensresten krijg ik ratten. Als ik geen ratten wil, ruim ik alles netjes op.

Probeer te negeren wie de ts is, en op inhoud te reageren. Als iemand de schreef over gaat wordt er echt wel ingegrepen. Maar als iemand in principe niets verkeerds doet, moet je je er ook niet op blind staren dan maak je van een mug een olifant.
  maandag 29 juni 2026 @ 23:25:18 #199
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221187714
Niet spastisch doen over het onderwerp helpt normalisering. Door het te strak te modereren werk je indirect mee aan taboeisering. Mijn 2 centjes. Bovendien eet ik die haters voor ontbijt.
pi_221187721
ik snap zowiezo de beweegredenen niet van users die op anoniem gaan en vervolgens nieuwe usernaam aanmaken en dan weer op dezelfde manier met dezelfde opvattingen doorposten. Tenzij je het wel erg bont hebt gemaakt en je dus afstand neemt van wat je met je oude usernaam hebt gepost en met je nieuwe usernaam dus een andere weg inslaat en zelf niet meer geassocieerd wil worden wat je met je nu anonieme usernaam hebt gepost in het verleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 30-06-2026 00:14:44 ]
  dinsdag 30 juni 2026 @ 00:28:27 #201
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221187960
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
dan hoef je het topic natuurlijk niet te bezoeken.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Droopie het volgende:
En je hoeft niet te kijken of te reageren in het topic.
Vind je het niets, laat het topic dan links liggen.
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
Als hij hier niks strafbaars doet
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 00:35:36 #202
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221187975
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.
Pas dan maar op met het weggooien van het badwater.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 05:50:50 #203
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221192610
quote:

[..]
En ja er zijn gewoon echt stomme topics waarbij je bij de eerste zin al weet wat de bedoeling is. Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?
WIJ zijn R&P.
Je kindje ligt alleen wel al een behoorlijke tijd op sterven en dat heeft een reden.
Niet alleen jij stopt er je energie en tijd in ,maar de users die in een topic over bepaalde onderwerpen reageren doen dat ook.

De zin:
"Maar wij als users zijn nu toch echt wijs genoeg om van een stom topic iets leuks of interessants te maken?"
is een normatieve uitspraak: je spreekt een wens of verwachting uit. Dat is op zichzelf niet onredelijk, maar het klinkt alsof het altijd zou moeten kunnen.
En in de praktijk werkt dat vaak toch wat anders.

In principe kun je van een zwak of zoals jij het noemt, een "stom" topic best een interessante en/of leuke discussie maken.
Dat gebeurt ook wel.
Een topic dat begint met een flauwe stelling of een provocerende vraag kan door goede reacties veranderen in een inhoudelijk 'gesprek'
Bijvoorbeeld doordat mensen nuance aanbrengen, kritische vragen stellen,
of het onderwerp vanuit een ander perspectief bekijken.
Maar als een bepaald type topic van een bepaald type user iedere keer opnieuw fout gaat,
waarbij hij continu in herhaling topics opent over specifieke onderwerpen,
misschien gewoonweg niet in staat is tot enige zelfreflectie, en weinig tot geen moeite doet om in te gaan op wat mensen zeggen of vragen
Dan wordt het minder redelijk om dat wel van de users te verwachten.
Het houdt een keer op.
'Wij zijn R&P'
zo voelt het voor mij al heel lang niet meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Forum Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 07:12:20 #204
35723 crew  GGMM
pi_221193817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
[..]
Ah, daar is-ie weer, de numero uno #1 dooddoener om elke vorm van kritiek te pareren.
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 00:28 schreef FrancoBolli het volgende:
Is dat het onderscheidende criterium tussen kaf en koren?
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.
Als het een riedeltje wordt wat maar doorgaat kan het ook dicht maar hierboven heeft Droopie al aangegeven wat de afweging is geweest en dat er met TS gesproken is. Zolang hij het niet verpest dus prima om het open te laten.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 08:23:02 #205
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221194239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Een dooddoener zou het zijn als daarnaast niet is uitgelegd waarom het topic (voorlopig) openblijft. Nu is het een aanvullende praktische tip die jij eruit pikt.
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.
quote:
[..]
Of het strafbaar/policy overschrijdend is is wel de belangrijkste reden om iets open te laten of niet, ja.
Als het een riedeltje wordt wat maar doorgaat kan het ook dicht maar hierboven heeft Droopie al aangegeven wat de afweging is geweest en dat er met TS gesproken is. Zolang hij het niet verpest dus prima om het open te laten.
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.
  Forum Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 08:29:45 #206
35723 crew  GGMM
pi_221194370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:23 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Nee, het is een patroon, een steeds weer terugkerende retoriek van de crew.
[..]
Noem het maar 'prima' als topics rap aan 'kwaliteit' inboeten. Een struisvogel steekt immers ook dikwijls zijn kop in het zand.
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.

Je klacht is duidelijk, mods houden het topic in de gaten. Daar blijft het voor nu even bij.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 09:10:47 #207
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221194716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 08:29 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit schiet inhoudelijk niks op natuurlijk.

Je klacht is duidelijk, mods houden het topic in de gaten. Daar blijft het voor nu even bij.
Niet alleen voor nu.
pi_221195381
quote:

[..]
WIJ zijn R&P.
Ik waardeer je enorm als mod en user
Maar ben het hier niet mee eens
R en P werkt omdat het veilig zou moeten zijn
Door dit soort bagger trekt het allerlei trollen die ook mogelijk in andere topics gaan klieren
Het helpt R en P om zeep
Maar dat zijn mijn two cents

Verder ben ik zo enorm klaar met de frase ( niet van jou afkomstig) negeer het dan gewoon
Degene die willen klieren krijgen alle ruimte en mensen die serieus willen posten moeten maar op hun handen gaan zitten
Hoe is dat bevorderend voor een forum ??
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 10:28:37 #209
441859 crew  Lenny77
pi_221195414
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is ;)
Maar onder ons lopen dan wel leuke discussies.
Geklier moet gewoon wegblijven. Daar moet op gemod worden.
pi_221195527
Gaat dit allemaal over de user die topics gemaakt heeft over transgenders? Ik denk persoonlijk niet dat daar bedoelingen achterzitten om te trollen, meer dat dit hem (obsessief) bezig blijft houden en dat hij om die reden topics daarover blijft maken.

Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig. Ik kan het voor mij zien dat er nog veel meer topics verschijnen, bijvoorbeeld:

• Zou jij verhuizen als je nieuwe buren krijgt die transgender blijken te zijn?
• Kan jij jouw huisarts vertrouwen als dat een transgender is?
• Ga jij emigreren als Rob Jetten zou onthullen een transgender te zijn?
• Wordt iemand als transgender geboren als moeder tijdens de zwangerschap magnetron-maaltijden eet?
• Jongens houden van blauw. Meisjes van roze. Wat is de lievelingskleur van transgenders?
• Houden transgenders van Pokemon?
• Is het leuk om een relatie te hebben met een transgender?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 30 juni 2026 @ 11:19:51 #211
Brabo Bastard
pi_221195961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gaat dit allemaal over de user die topics gemaakt heeft over transgenders? Ik denk persoonlijk niet dat daar bedoelingen achterzitten om te trollen, meer dat dit hem (obsessief) bezig blijft houden en dat hij om die reden topics daarover blijft maken.

Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig. Ik kan het voor mij zien dat er nog veel meer topics verschijnen, bijvoorbeeld:

• Zou jij verhuizen als je nieuwe buren krijgt die transgender blijken te zijn?
• Kan jij jouw huisarts vertrouwen als dat een transgender is?
• Ga jij emigreren als Rob Jetten zou onthullen een transgender te zijn?
• Wordt iemand als transgender geboren als moeder tijdens de zwangerschap magnetron-maaltijden eet?
• Jongens houden van blauw. Meisjes van roze. Wat is de lievelingskleur van transgenders?
• Houden transgenders van Pokemon?
• Is het leuk om een relatie te hebben met een transgender?
• Zijn Transformers transgenders?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221196173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp de bedenkingen en de commentaren. Ik ben het er ook mee eens dat vanuit deze TS alleen een langspeelplaat komt. En dat is frustrerend.
Nu ben ik sowieso niet de snelste topicsluiter omdat ik vaak gewoon potentieel zie. En wat ook wel bekend is van deze TS, is dat hij iets start maar er verder niet echt aan mee doet. Wat geen probleem is ;)
Ik vind dat persoonlijk wel een probleem, want topics van deze TS lokken bepaalde reacties uit en dragen bij aan de sfeer hier op het forum. Of TS nou reageert of niet (al moet ik zeggen dat dit topic nog enigzins netjes blijft gelukkig).

Ik wil je niet steeds aanvallen, en hoop ook niet dat je dat denkt, maar ik wilde hier nog even op reageren :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-06-2026 12:05:46 ]
  roze dinsdag 30 juni 2026 @ 12:14:46 #213
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221196258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 13:29:15 #214
441859 crew  Lenny77
pi_221196740
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 12:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Wel een tikje naïef hoor als je denkt dat hij dat opent met de beste bedoelingen.
Wie zegt dat ik dat denk? ;)
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 14:01:46 #215
18653 crew  D.
pi_221196969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
• Zijn Transformers transgenders?
Transgenders zijn wel transformers :Y
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:25:48 #216
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221197225
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Misschien bedoelt ze 'je' als synoniem van 'men'; of 'iemand'. ;)
  dinsdag 30 juni 2026 @ 15:40:27 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221197702
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 15:47:20 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221197728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het lastige bij deze user is dat hij een topic opent en dan nooit meer terugkeert. Dus hij gooit een bommetje op en rent daarna weg.
Hij trollt dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221198858
Dit forumgedeelte heeft veel goede dingen, onder andere de dagboekjes waar die van Cots het meest aansprekende is
Het is wel jammer dat de spelbedervers te veel vrij spel blijven houden naar mijn mening
  dinsdag 30 juni 2026 @ 19:26:30 #220
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221198912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
Dit forumgedeelte heeft veel goede dingen, onder andere de dagboekjes waar die van Cots het meest aansprekende is
Het is wel jammer dat de spelbedervers te veel vrij spel blijven houden naar mijn mening
nou dit idd!!
Daar mag wel wat Consequenter op gemodereerd worden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 19:33:46 #221
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199020
Ik heb even wat quotes op een verwijderde post verwijderd

Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 19:36:12 #222
236264 crew  capricia
pi_221199057
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef yvonne het volgende:
Altijd fijn om jou weer te zien. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 30 juni 2026 @ 19:36:27 #223
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221199060
yvonde magdat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221199065
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderatie is dat de touwtjes losser worden gelaten,
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 19:39:06 #225
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderate is dat de touwtjes losser worden gelaten,
Euh? Nein.

pi_221199135
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Euh? Nein.
Dan vat ik niet goed dat bepaalde topics open blijven, maar dat kan ook aan mij liggen
  roze dinsdag 30 juni 2026 @ 19:40:47 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221199142
Waarom is mijn reactie weg?
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 19:42:42 #228
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199183
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef Ama het volgende:
Waarom is mijn reactie weg?
Daarom :lijstje:

roze dinsdag 30 juni 2026 @ 19:45:42 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221199223
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Daarom :lijstje:
Ik zei volgens mij niks geks.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 19:57:44 #230
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221199330
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Had ook niets met jou te maken , als ik het goed heb gezien. :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Admin dinsdag 30 juni 2026 @ 20:27:54 #231
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221199666
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:45 schreef Ama het volgende:

[..]
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:33 schreef yvonne het volgende:

roze dinsdag 30 juni 2026 @ 20:30:25 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221199691
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:27 schreef yvonne het volgende:

[..]
[..]

Oooh :@ oke oke
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 22:57:47 #233
441859 crew  Lenny77
pi_221201053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
Strakkere moderatie na al dat gedoe met KW was toch de bedoeling, maar wat ik nu begrijp vanuit de moderatie is dat de touwtjes losser worden gelaten,
Strakker modereren wil niet zeggen dat elk topic van bepaalde users meteen in de vuilbak gaat.
Dat wil zeggen dat hetgeen in die topics gezegd wordt, strakker bekeken zal worden en sneller verwijderd.

En mocht het topic toch echt shit worden, dan gaat het alsnog de vuilbak in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2026 11:45:09 ]
pi_221202744
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Strakker modereren wil niet zeggen dat elk topic van bepaalde users meteen in de vuilbak gaat.
Dat wil zeggen dat hetgeen in die topics gezegd zal worden strakker bekeken zal worden en sneller verwijderd.

Hoe beoordeel jij dat als ik vragen mag?

Er zijn namelijk mensen die zich keurig aan de regels houden, maar binnen die regels is hun intentie wel om drama op het forum te veroorzaken (eigen shit afreageren op anderen).

Dan heb je mensen waarbij de emoties te hoog oplopen: in die toestand voelen zij zich aangevallen, reageren in hun kwaadheid erg heftig en daarna realiseren zij zich dat zij dat beter niet hadden kunnen doen.

Heb jullie als mods en admins in de gaten met wat voor soort mensen jullie te maken hebben?
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 09:29:06 #235
441859 crew  Lenny77
pi_221202794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:18 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Hoe beoordeel jij dat als ik vragen mag?

Er zijn namelijk mensen die zich keurig aan de regels houden, maar binnen die regels is hun intentie wel om drama op het forum te veroorzaken (eigen shit afreageren op anderen).

Dan heb je mensen waarbij de emoties te hoog oplopen: in die toestand voelen zij zich aangevallen, reageren in hun kwaadheid erg heftig en daarna realiseren zij zich dat zij dat beter niet hadden kunnen doen.

Heb jullie als mods en admins in de gaten met wat voor soort mensen jullie te maken hebben?
Sowieso op de policy. Dus geen belediging enz.
Maar natuurlijk ook op context. Iemand die hoog in de emotie zit of getergd wordt door een ander zal anders reageren dan normaal. Ik loop hier al lang genoeg rond om de users hier 'te kennen'. Als jij bv morgen ineens zou gaan vloeken of op de man spelen, dan weet ik dat er iets anders aan de hand is want dat doe jij normaal nooit.
Als 1 van de ontsnapte KLB-ers komt rellen: zeer kort op de bal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2026 09:43:47 ]
  woensdag 1 juli 2026 @ 09:33:46 #236
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221202831
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Als 1 van de ontsnapte KLB-ers komt rellen
:X :X :X

_O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 01-07-2026 09:44:00 ]
Voorheen Bargehassus.
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:56:25 #237
511221 Hetekip
Depressief
pi_221203265
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 09:29 schreef Lenny77 het volgende:
Als 1 van de ontsnapte KLB-ers komt rellen: zeer kort op de bal.
@Mikeytt en ik staan er voor garant dat dat niet gebeurd.

Ik denk persoonlijke dat er vooral een hoop negativiteit is, terwijl men niet meer naar het positieve kijkt.

Succes ermee Lenny, en ik hoop dat meer users, ook eens met positieve feedback komen. Jullie steken hier immers immens veel vrije tijd in. En elke keer als iemand negatief komt doen, en boos op de poort bonkt, kost dat jou weer vrije tijd, om te antwoorden en zo. Ik zou willen dat mensen zich daar wat bewuster van waren.
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:40:47 #238
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221203495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat wil zeggen dat hetgeen in die topics gezegd zal worden strakker bekeken zal worden en sneller verwijderd.

Dat is positief :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:04:06 #239
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221204808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:56 schreef Hetekip het volgende:
En elke keer als iemand negatief komt doen, en boos op de poort bonkt, kost dat jou weer vrije tijd, om te antwoorden en zo. Ik zou willen dat mensen zich daar wat bewuster van waren.
Het gebonk is doorgaans niet zonder reden. En er wordt ons ook nadrukkelijk verzocht het in FB of met een TR te melden en niet het topic te 'vervuilen'. Ook dát is de policy. Beetje flauw (en onterecht) om dat nu even als 'negatief doen' te classificeren.
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:11:20 #240
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221204839
quote:

[..]
@:mikeytt en ik staan er voor garant dat dat niet gebeurd.

Ik denk persoonlijke dat er vooral een hoop negativiteit is, terwijl men niet meer naar het positieve kijkt.

Succes ermee Lenny, en ik hoop dat meer users, ook eens met positieve feedback komen. Jullie steken hier immers immens veel vrije tijd in. En elke keer als iemand negatief komt doen, en boos op de poort bonkt, kost dat jou weer vrije tijd, om te antwoorden en zo. Ik zou willen dat mensen zich daar wat bewuster van waren.
Daar is feedback toch juist voor?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:24:44 #241
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221206456
quote:

[..]

Goffer... _O- _O- _O-
Voorheen Bargehassus.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:34:30 #242
511221 Hetekip
Depressief
pi_221206512
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:11 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daar is feedback toch juist voor?
Ja, maar ik zie dat GGMM moet reageren, dan nog Yvonne.

Het is niet gewoon feedback en het daar bij laten. Het lijkt vaak feedback geven en beetje drammen.

Je mag het vast gewoon doen. Ik denk echter dan Lenny echt wel haar best doet en dat wanneer een punt is gemaakt het is gemaakt.
pi_221206517
quote:

[..]

Dit is FB, veren in ieders reet steken doe je thuis maar. :D

Maar zonder dollen: feedback geven moet gewoon kunnen, zeker in R&P mag je best wat strenger zijn dan in andere subfora.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:37:43 #244
511221 Hetekip
Depressief
pi_221206526
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:36 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Maar zonder dollen: feedback geven moet gewoon kunnen, zeker in R&P mag je best wat strenger zijn dan in andere subfora.
Ik zeg nergens dat je geen feedback mag geven. Maar feedback mag ook wel eens positief zijn, en dat zie ik vrij weinig. Dat vind ik jammer. Mag ik ook zeggen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:52:43 #245
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221206630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:37 schreef Hetekip het volgende:
Maar feedback mag ook wel eens positief zijn, en dat zie ik vrij weinig
Sorry maar dan mag je wel eens naar de opticien. Geregeld dat b.v. Lenny een compliment in ontvangst mag nemen voor puik modwerk.
  woensdag 1 juli 2026 @ 18:14:03 #246
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221206864
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:36 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

JUIST veel strenger!! :Y Het is ook nodig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker woensdag 1 juli 2026 @ 18:14:47 #247
197773 crew  maily
pi_221206872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:52 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Sorry maar dan mag je wel eens naar de opticien. Geregeld dat b.v. Lenny een compliment in ontvangst mag nemen voor puik modwerk.
Openbaar EN in DM :Y
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 22:48:29 #248
441859 crew  Lenny77
pi_221210264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:37 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat je geen feedback mag geven. Maar feedback mag ook wel eens positief zijn, en dat zie ik vrij weinig. Dat vind ik jammer. Mag ik ook zeggen.
Dat valt best mee hoor O+
FB mag alles zijn, daar is het FB voor.
We kunnen helaas niet goed voor iedereen doen -O-
pi_221226372
Kan iemand hier even naar kijken?
Dit heeft volgens mij niks te maken met relatieproblemen, maar is puur getrol.

Sunshine1982 in R&P / Liefde of ?

@Lenny77

[ Bericht 18% gewijzigd door Hiddendoe op 03-07-2026 21:00:32 ]
pi_221226437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:

Heb net idd een TR gezet, dit is wel jammer in een serieus subforum als R&P.
pi_221226965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:

@:Lenny77
Ik zie nu ook een fout in de link. Het is dus niet Sunshine 1982 maar Sofia35 die deze onzin startte.
  Spellchecker vrijdag 3 juli 2026 @ 21:27:31 #252
197773 crew  maily
pi_221226980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik zie nu ook een fout in de link. Het is dus niet Sunshine 1982 maar Sofia35 die deze onzin startte.
R&P / Liefde of ?
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 22:10:54 #253
441859 crew  Lenny77
pi_221227386
Ik hou het in de gaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')