abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220828712
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:46:00 #2
441859 crew  Lenny77
pi_220828894
Ok, even bijgelezen.
Ik was een uurtje niet hier :D

Voor zo ver ik het gezien heb is een post van Sally uit DTS door haar naar R&P gebracht. Sowieso is dat niet echt de bedoeling, dan kunnen we wel door het hele forum gaan rondvegen.
Dan zag ik dat dit weer in FB is gebracht, na best wel terecht verwijderen van Droopie.
Daarna is Kree in de defensie geschoten, heeft backup gekregen en is alles in een spiraal naar onder gedoken.
Ik kan nu wel 2 pagina's gaan verwijderen maar we kunnen natuurlijk ook als volwassenen verder gaan. DTS is DTS, Kree is Kree, R&P blijft R&P. Zoals al gezegd hebben we hier een zware tijd achter de rug met verliezen bij zowel users als een mod.
Hou R&P zoals het zou moeten zijn: O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:46:02 #3
38824 crew  Droopie
pi_220828897
Het topic is weer open.

Heb alles verwijderd, want offtopic en niet echt relevant.

We staan klaar voor al uw vragen en opmerkingen zoals beschreven in de OP.

[ Bericht 48% gewijzigd door Droopie op 17-05-2026 22:55:54 ]
Hell To The Liars
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:54:15 #4
441859 crew  Lenny77
pi_220828956
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen :)

Tot straks

Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevig :@

Reset and go
pi_220828963
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen :)

Tot straks

Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Kan je het uitproberen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 22:57:47 #6
38824 crew  Droopie
pi_220828971
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan je het uitproberen
*O*
Hell To The Liars
pi_220830101
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevig :@

Reset and go
Volgens mij heb je het prima gedaan ^O^
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220830270
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij heb je het prima gedaan ^O^
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.
Top Mod! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 18-05-2026 10:47:05 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 18 mei 2026 @ 10:40:14 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220830379
#LennyFan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220830744
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
#LennyFan
#metoo O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 11:44:57 #11
441859 crew  Lenny77
pi_220830747
:@ Zo lief
  maandag 18 mei 2026 @ 17:53:30 #12
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220833934
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes :{ ) maar hoe zit dat met notes?
En dan bedoel ik: mag daar over gesproken worden in mijn dagboek?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220833952
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:21 schreef Iceage het volgende:

[..]
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.
Top Mod! :Y
Lenny is inderdaad een topper
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 17:59:51 #14
38824 crew  Droopie
pi_220833955
quote:
4s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes :{ ) maar hoe zit dat met notes?
Doe maar niet. Maar je mag altijd gezellig even DM'en hoor met mij, als je er uitleg over wilt. :)

Als het een serieus probleem is, kan je ook altijd mailen met de admins.

Maar notes zijn geen gele kaarten. Dat je dat iig al weet.
Hell To The Liars
  maandag 18 mei 2026 @ 20:11:31 #15
511221 Hetekip
Depressief
pi_220835080
quote:
4s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
FB / Notes en het belang daarvan?

Eventueel kan je ook je mening delen in dit topic dat ik in FB heb gemaakt, ik hoop dat de grote baas daar nog eens op in gaat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:05 #16
505120 RedShoe
pi_220835977
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:11 schreef Hetekip het volgende:

[..]
FB / Notes en het belang daarvan?

Eventueel kan je ook je mening delen in dit topic dat ik in FB heb gemaakt, ik hoop dat de grote baas daar nog eens op in gaat.
Mijn mening staat daar al :D
.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:20:43 #17
511221 Hetekip
Depressief
pi_220874739
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.

Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.

Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.

Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.

Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.

Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.

Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.

Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.

Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 11:47:54 #18
38824 crew  Droopie
pi_220874964
Ik zie er geen patroon in, om eerlijk te zijn.

Het is ook de eerste keer dat ik het zie. Of misschien vergeet ik andere keren.

We zullen erop letten, en daar is de feedback voor :)

Waar de feedback niet voor is, dat we straks weer allemaal ons plasje eroverheen gaan doen.

Het is heerlijk weer, wat gisteren was, was gisteren en vandaag een nieuwe dag.
Hell To The Liars
  zondag 24 mei 2026 @ 13:04:47 #19
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220875650
Gisteren was een oneven dag.
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 24 mei 2026 @ 17:22:52 #20
505120 RedShoe
pi_220878094
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.

Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.

Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.

Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.

Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.

Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.

Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.

Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.

Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.
.
pi_220878983
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:04 schreef FrancoBolli het volgende:
Gisteren was een oneven dag.
En ook al heerlijk weer.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220879750
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:22 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.
Ik denk dat jij en hij hetzelfde denken maar dat er wat sprake is van miscommunicatie om het zo maar te zeggen.. Hij zegt gewoon dat als je hier adviezen geeft je niet automatisch mag verwachten dat je veel terugkoppeling krijgt. En als die terugkoppeling niet is wat je had gehoopt dat het klagen daarover wat raar is.. Het leek in het geval waar hetekip over praat wel een beetje te gaan richting onder druk zetten van de persoon om extra informatie te geven..(dat werd eigenlijk gewoon geprobeerd @Iceage maar laten we het vriendschappelijk houden)
  Admin zondag 24 mei 2026 @ 21:12:12 #23
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220879812
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:

Staat gewoon bovenaan
R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220879973
Het gaat in dit geval om mijn dagboekje, ik had die donderdag een afspraak waar veel over gesproken was, ik had veel gedeeld en ook veel advies gekregen waar ik dankbaar voor ben
Echter werd die donderdag een drukke dag waar ik niet direct op gerekend had dus ik geef tussendoor een hele korte update en zei dat ik er later op terug kwam
Dat duurde wat lang, pas ruim een dag later door omstandigheden die ik uitgelegd heb en waar ook begrip voor was
Mensen zijn van mij gewend dat ik best vlot reageer dat duurde nu wat langer
Ik hen niet het gevoel gehad gepushed te worden, eigenlijk begreep ik ze wel en vond ik het ook een manier van meeleven met me omdat ze graag wouden weten hoe het was afgelopen en met me ging

@Iceage wordt hier genoemd en dat vind ik niet terecht, wij sturen elkaar regelmatig DM en begrijpen elkaar prima en kunnen ook een meningsverschil goed uitpraten
Denk mensen zijn boodschap verkeerd opvatte zover ik het zag
pi_220881176
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
  zondag 24 mei 2026 @ 22:45:04 #26
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220881214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psycholochisch overwicht heeft over Cupfighter..
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220881236
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
Hij typt het toch. Feiten spreken voor zich.
pi_220881935
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
Wat is dit voor pestgedrag? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220881983
Masberum en SebbeSwensje,

Indirect beledigen jullie nu @Cupfighter ook met jullie insinuaties Die heeft een uitgesproken eigen mening en is prima in staat zelf te posten zonder dat hem woorden in de mond gelegd worden door wie dan ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 25-05-2026 00:12:24 ]
  zondag 24 mei 2026 @ 23:35:53 #30
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220881989
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat is dit voor pestgedrag? :{
Gelukkig blijft het nog bij "klinkt alsof".
  zondag 24 mei 2026 @ 23:42:46 #31
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220882085
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:34 schreef Iceage het volgende:
door wie dan ook.
Behalve dan een
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:32 schreef Cupfighter het volgende:
goede betrouwbare bron
pi_220882102
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Behalve dan een
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:49:03 #33
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220882140
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:44 schreef Iceage het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
Zo'n vermoeden had ik al.
pi_220882595
Ik kan prima voor mezelf opkomen
Men heeft het hier over feiten
Het feit is dat ik reageer dat @Iceage hier onterecht genoemd word door @Masberum

Het gaat over mij in mijn dagboek dus het is erg logisch dat ik een reactie geef
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 09:15:28 #35
38824 crew  Droopie
pi_220882910
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen

quote:
• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht.

...
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden. :)
Hell To The Liars
pi_220889156
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:15 schreef Droopie het volgende:
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen
[..]
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden. :)
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 26-05-2026 01:20:54 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 01:29:03 #37
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220889180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:50 schreef Iceage het volgende:

[..]
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd. :s)
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
pi_220889186
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:29 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd. :s)
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen naar @Cupfighter toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 26-05-2026 01:57:37 ]
pi_220889188
foutje dubbel.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 01:55:59 #40
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220889194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 01:46 schreef Iceage het volgende:

[..]
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen!
Dan trekken we het wat breder: of iemand die (na advies) toezegt een terugkoppeling te geven ook -moreel- gehouden is die terugkoppeling te posten. Want dat was de aanleiding voor de insinuatie.

Maar ook die discussie was al door Cup beslecht. Dus eigenlijk was er toen al helemaal geen discussie meer.
pi_220900881
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.

:?
pi_220900959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.

:?
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
pi_220900986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
pi_220900990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
is wat ik zeg niet waar?
pi_220901005
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Masberum het volgende:

[..]
is wat ik zeg niet waar?
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220901043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?

Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
pi_220901070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?

Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.

Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
pi_220901118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.

Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.

"Met hem valt niet normaal te praten"

Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?

Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood proberen te maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
pi_220901140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.

"Met hem valt niet normaal te praten"

Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?

Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
Donder op man.

Je neemt het voor de verkeerde op moet je lekker zelf weten wat je er van vind.

En wat ik allemaal doe.. jaja is goed man.
pi_220901150
Stop met reageren op mij dankjewel, duidelijk hoe je erover denkt.
pi_220901177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Stop met met reageren op mij dankjewel, duidelijk hoe je over denkt.
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en later fijn weekend hebt..
pi_220901202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en straks weekend hebt..
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?

Jij belast mij niet emotioneel de reactie snap ik zelf niet dat kan van jou uit.

Fijne avond verder
pi_220901237
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?

Jij belast mij niet emotioneel de reactie snap ik zelf niet dat kan van jou uit.

Fijne avond verder
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.

Dus ja een beetje een sorry dat ik je afval in loyaliteit denk ik.. dat ik het niet zo zie als jij het ziet maar dat wat vriendelijk wil houden
pi_220901268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.

Dus ja een beetje een sorry dat ik je afval in loyaliteit denk ik.. dat ik het niet zo zie als jij het ziet maar dat wat vriendelijk wil houden
Het is goed zo.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:43:32 #55
505120 RedShoe
pi_220901637
Wat een gezelligheid weer.
.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 21:47:39 #56
38824 crew  Droopie
pi_220901659
Dat jij-bakken gaat hier niet verder.
Hell To The Liars
pi_220916597
Kan hier eens gekeken worden hoevaak er wel niet persoonlijk wordt aangevallen zonder dat wordt ingegrepen?

Elan in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Dat jij-bakken idee is wel leuk maar is niet bepaald van toepassing als een bepaalde groep stelselmatig maar vervalt in zaken als hoe zielige mannetjes die anderen wel niet zijn etc. naar mijn idee
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:44:16 #58
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220916732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
Kan hier eens gekeken worden hoevaak er wel niet persoonlijk wordt aangevallen zonder dat wordt ingegrepen?

Elan in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Dat jij-bakken idee is wel leuk maar is niet bepaald van toepassing als een bepaalde groep stelselmatig maar vervalt in zaken als hoe zielige mannetjes die anderen wel niet zijn etc. naar mijn idee
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220916735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:44 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:48:43 #60
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220916747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:

[..]
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.
pi_220916758
Masberum in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Kan hiernaar gekeken worden? Volgens mij werd die post heel anders geïnterpreteerd dan wat er stond..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:51:41 #62
38824 crew  Droopie
pi_220916764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
Masberum in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

Kan hiernaar gekeken worden? Volgens mij werd die post heel anders geïnterpreteerd dan wat er stond..
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.

T had totaal niet de intentie om de discussie beter te laten lopen.
Hell To The Liars
pi_220916768
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
pi_220916775
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:

[..]
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.

T had totaal niet de intentie om de discussie beter te laten lopen.
Ik wist niet dat feedback niet mocht als het geen intentie had om een discussie te helpen.. weer wat geleerd..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:53:46 #65
38824 crew  Droopie
pi_220916777
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.
Hell To The Liars
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:54:19 #66
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220916778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik kan het prima op een nette manier zeggen. Strekking van de boodschap mag dan nog steeds niet.

Maar ik hou het hier even voor gezien nu.

:W
pi_220916787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestond
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 22:58:35 #68
38824 crew  Droopie
pi_220916793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestond
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.
Beloofd.
Hell To The Liars
pi_220916810
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
pi_220916816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.
Beloofd.
Als je met Ze @yvonne bedoeld ? Dat wilde Masberum de vorige keer absoluut niet (Was een heel gedoe toen in de Feedback)

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 29-05-2026 23:15:58 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 23:05:43 #71
38824 crew  Droopie
pi_220916817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
Terwijl Lenny probeerde orde en rust te brengen in het topic, vond ik je reactie een poging om het topic nog verder te "escaleren".

Maar je mag het raar vinden. Morgen vraag ik het aan een FA.

En tot morgen moet je wachten.
Deze discussie laat ik over aan anderen en misschien had ik ongelijk.. kan ook.
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 23:07:24 #72
441859 crew  Lenny77
pi_220916820
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Ik heb je post pas achteraf gelezen en ik ben het op zich eens met je post want natuurlijk werkt dat beide kanten uit.
Kan je je wel voorstellen dat de post zelf het topic weer een hele andere kant zou opsturen? Met nog veel meer veegwerk en een hoop emoties. Terwijl er een poging gedaan wordt om het topic uit de 'jij dit en jij dat' sfeer te halen.
Het loopt al 26 delen, een teken dat het item leeft. Het zou jammer zijn als het gesloten moet worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')