Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevigquote:Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen
Tot straks
Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Kan je het uitproberenquote:Op zondag 17 mei 2026 22:46 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even studio voetbal kijken en vegen
Tot straks
Hey, ik heb bij het slotje de sticky knop gevonden
Volgens mij heb je het prima gedaanquote:Op zondag 17 mei 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen, mss wel iets te hevig![]()
Reset and go
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het prima gedaan
Lenny is inderdaad een topperquote:Op maandag 18 mei 2026 10:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lenny wel ja , Die voelt volgens mij de R&P community heel erg goed aan en weet wat er speelt.
Top Mod!
Doe maar niet. Maar je mag altijd gezellig even DM'en hoor met mij, als je er uitleg over wilt.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes) maar hoe zit dat met notes?
En dan bedoel ik: mag daar over gesproken worden in mijn dagboek?
FB / Notes en het belang daarvan?quote:Op maandag 18 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
Vraag: ik heb enkele notes gekregen, maar mag ik daar een mening over geven? Ik weet dat over bans niet mag worden gesproken (zie notes) maar hoe zit dat met notes?
En dan bedoel ik: mag daar over gesproken worden in mijn dagboek?
Mijn mening staat daar alquote:Op maandag 18 mei 2026 20:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
FB / Notes en het belang daarvan?
Eventueel kan je ook je mening delen in dit topic dat ik in FB heb gemaakt, ik hoop dat de grote baas daar nog eens op in gaat.
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.
Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.
Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.
Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.
Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.
Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.
Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.
Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.
Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
En ook al heerlijk weer.quote:
Ik denk dat jij en hij hetzelfde denken maar dat er wat sprake is van miscommunicatie om het zo maar te zeggen.. Hij zegt gewoon dat als je hier adviezen geeft je niet automatisch mag verwachten dat je veel terugkoppeling krijgt. En als die terugkoppeling niet is wat je had gehoopt dat het klagen daarover wat raar is.. Het leek in het geval waar hetekip over praat wel een beetje te gaan richting onder druk zetten van de persoon om extra informatie te geven..(dat werd eigenlijk gewoon geprobeerd @Iceage maar laten we het vriendschappelijk houden)quote:Op zondag 24 mei 2026 17:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je zit hier op een forum, dus kan je verwachten dat er adviezen e.d. worden gegeven. Daar kan een ieder op zijn manier mee omgaan.
Staat gewoon bovenaanquote:Op zondag 24 mei 2026 11:20 schreef Hetekip het volgende:
Het valt mij op, dat users vaak 'adviezen' geven, of dergelijke. Maar er ook een verwachtingspatroon bestaat richting de users die deze ontvangen.
Persoonlijk vind ik dit geen wenselijke ontwikkeling. Mensen die hier posten zijn kwetsbaar.
Vaak willen ze hulp, en een beetje nabijheid. Wanneer hulp en nabijheid echter een inspanningsplicht veroorzaken, is dat geen nabijheid meer.
Qua hulp kun je zeggen dat mensen een verantwoordelijkheid hebben, maar ik vind dat dat enkel in de proffesionele hulpverlening hoort. Een proffesionele hulpverlener vindt het soms ook lastig om daadwerkelijk af te wegen, waar een cliënt het beste mee gebaat is.
Dit is geen forum voor psychologische hulp, dus de adviezen die worden gegeven, zouden ook niet in dat kader moeten worden geplaatst.
Ik maak mij zorgen, om de meer kwetsbare users, die opeens verantwoordelijk worden voor van alles en nog wat, omdat een andere user wel eens post en er nog wat tijd in stak.
Ik denk dat hier posten op vrijwillige basis moet gebeuren. Maar dat dat vrijwillige karakter aan het verdwijnen is.
Ik dacht ik post het eens, of jullie als moderatoren, niet eens erover kunnen nadenken of dit een probleem is volgens jullie of juist niet. Ik verwacht dan ook niet zo zeer een reactie van jullie, maar deel wel mijn zorgen rondom het gedrag dat ik zie ontstaan.
Soms worden namelijk ook hele persoonlijke dingen gedeeld, en soms kan het ook goed zijn, dat bepaalde dingen beter niet gedeeld kunnen worden. Maar toch menen users er dan 'recht op te hebben'. Ik weet niet of dat goed is voor de veiligheid van dit subforum, bij deze dus mijn opmerking en zorgen.
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psycholochisch overwicht heeft over Cupfighter..
Hij typt het toch. Feiten spreken voor zich.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat hij vakkundig gestuurd is naar de behoefte om zo'n post te typen? Zou telepathie kunnen zijn, of meer.
Wat is dit voor pestgedrag?quote:Op zondag 24 mei 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
Dit klinkt alsof de user iceage een psychologisch overwicht heeft over Cupfighter..
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 24 mei 2026 23:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik niet.
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden.quote:• R&P is geen knuffelforum, maar er wordt wel van je verwacht dat je met respect reageert. En bedenk, reageren hoeft niet en adviezen opvolgen is niet verplicht.
...
Discussie ? Welke discussie?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:15 schreef Droopie het volgende:
Yvonne heeft de link van de huisregels gisteren geplaatst (staat ook iets over slowchat trouwens), voor de duidelijkheid doe ik hier de tekst even plaatsen
[..]
Hopelijk is alles zo duidelijk nu en kan de discussie gesloten worden.
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Discussie ? Welke discussie?
Ik zie het hier niet.. Je sluit het liever. Geen gedoe verder. Ok.dan prima hoor wat jij will
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen naar @Cupfighter toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:29 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
De discussie of (en hoeveel) psychologisch overwicht jij hebt over Cup. Ook wel speelkwartier genoemd.
Die discussie was al door Cup ontzenuwd.
Dan trekken we het wat breder: of iemand die (na advies) toezegt een terugkoppeling te geven ook -moreel- gehouden is die terugkoppeling te posten. Want dat was de aanleiding voor de insinuatie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat was geen discussie maar een insinuatie van Masberum en SebbeSwensje Dat vond ik best wel geniepig en ook kwaadaardig en gemeen!
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Zinloos om een discussie te voeren als deze halsoverkop wordt afgekapt door een mod.
Daarom is Fok volgens mij dan, ook ten dode opgeschreven.
Prima hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er was geen echte discussie meer gaande naar mijn idee, vooral flaming, zoals ik je in eerdere posts ook heb aangegeven. De moderator heeft een goede keuze gemaakt naar mijn idee, dat jij het nog steeds als een discussie ziet bevordert mijn idee daarover..jij (o.a.) ging niet meer in op wat de user te zeggen heeft maar verviel alleen nog maar in persoonlijke aanvallen.. Is wat ik zeg niet waar?
is wat ik zeg niet waar?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima hoor.
Lees nog maar eens goed die 'discussies' door.
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.quote:
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee want in de context van die reacties is hij erger bezig en dat was een reactie erop.
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik 2 a 3 uur heb gevolgd. Zaten jullie nog extra uren te kibbelen daarvoor waardoor jullie reacties getolereerd moesten worden omdat er 'context' is of dat het in die uren ervoor zogenaamd erger was?
Ik begrijp dat je het voor haar wil opnemen, jij was zelf ook betrokken in dat topic, maar dit slaat toch niet ergens op? Jullie laten je uitlokken omdat jullie geen weerwoord hebben en vervallen daarmee in dat soort gedrag. En vervolgens is hij alsnog de schuldige want door zijn reacties reageerden jullie zo walgelijk als jullie deden.. Het is gewoon compleet gestoord
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met hem valt niet normaal te praten en je hoeft zaken niet te gaan omdraaien.
Walgelijk dat we ageren op iemand die zelf niet normaal kan reageren. Wat walgelijk zijn wij.
Donder op man.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je reageert niet inhoudelijk op wat ik stel omdat het je niet goed uitkomt. Je laat je emoties de overhand nemen.
"Met hem valt niet normaal te praten"
Misschien niet normaal te praten maar er valt wel met hem te praten. Hij reageert inhoudelijk op reacties. Hij deelt niet jouw mening. Jij wil zo graag je gelijk krijgen en opkomen voor vrouwenrechten etc. dat je juist er in vervalt wat je klein maakt. Bedoel je weet hoe je inhoudelijk kan reageren op iemand niet waar?
Waarom verval je dan telkens in het argument van 'ja maar hij heeft dit gezegd vroeger' in plaats van inhoudelijk op hem in te gaan op de posts die hij plaatst? Als hij ongelijk heeft kan je dat aantonen met feiten. Als het om meningen gaat dan kom je er wellicht niet uit en heeft niemand gelijk of ongelijk, het is een mening. Maar wat o.a. jij doet is iemand monddood maken omdat je niet kan winnen met redelijke argumenten en daarom maar vervalt in 'hij is kwaadaardig'
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en later fijn weekend hebt..quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Stop met met reageren op mij dankjewel, duidelijk hoe je over denkt.
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joo, dit is niks persoonlijks naar jou. Hoop ook niet dat je het dusdanig opvat of je er wat down door voelt ofzo. Het is een online forum, ik heb geen haat naar jou persoonlijk ofzo en wil ook niet het opnemen voor verkeerde personen. Ik wil je niet emotioneel belasten, sorry daarvoor en ik hoop dat je nog een fijne avond en straks weekend hebt..
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We denken er gewoon anders over. Maar geen sorry zeggen want waarvoor?
Jij belast mij niet emotioneel de reactie snap ik zelf niet dat kan van jou uit.
Fijne avond verder
Het is goed zo.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja sorry omdat ik je nog ken van de tijd dat we shellshock.io speelden en je altijd aardig was toen. Nu neem je naar mijn idee een beetje de donkere kant van het leven door maar telkens te zeggen van "ja maar in het verleden heeft hij dit en dit gezegd" over een user terwijl als ik het topic volg ik dat zelf niet terugzie.
Dus ja een beetje een sorry dat ik je afval in loyaliteit denk ik.. dat ik het niet zo zie als jij het ziet maar dat wat vriendelijk wil houden
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef Masberum het volgende:
Kan hier eens gekeken worden hoevaak er wel niet persoonlijk wordt aangevallen zonder dat wordt ingegrepen?
Elan in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen
Dat jij-bakken idee is wel leuk maar is niet bepaald van toepassing als een bepaalde groep stelselmatig maar vervalt in zaken als hoe zielige mannetjes die anderen wel niet zijn etc. naar mijn idee
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jij hebt gvd wel lef zeg. De tandjes.
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je dit uitleggen? En dat bedoel ik serieus. Ik heb namelijk het idee dat ik ook hier weer gewoon eerlijk reageer en niet echt veel extra lef vertoon ofzo.
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
Masberum in R&P / Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen
Kan hiernaar gekeken worden? Volgens mij werd die post heel anders geïnterpreteerd dan wat er stond..
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik niet want dan ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen en een note of ban is het me niet waard.
Ik wist niet dat feedback niet mocht als het geen intentie had om een discussie te helpen.. weer wat geleerd..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Had je hem anders moet formuleren of niet moeten plaatsen.
T had totaal niet de intentie om de discussie beter te laten lopen.
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
Ik kan het prima op een nette manier zeggen. Strekking van de boodschap mag dan nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je zoiets niet op een nette manier kan zeggen dan ligt dat toch bij jou, ook al wil je het afschuiven op de mogelijkheid van een ban..
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestondquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ook hier gaan we niet iedere keer discussies aan over anderen.
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan en wil je iemand, een FA, laten kijken naar de reactie die ik had geplaatst? Dit voelt voor mij net aan als het moment dat je Rummikub niet toestond
Als je met Ze @yvonne bedoeld ? Dat wilde Masberum de vorige keer absoluut niet (Was een heel gedoe toen in de Feedback)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze staat gementioned en anders vraag ik het morgen achter wel eventjes.
Beloofd.
Terwijl Lenny probeerde orde en rust te brengen in het topic, vond ik je reactie een poging om het topic nog verder te "escaleren".quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
Ik heb je post pas achteraf gelezen en ik ben het op zich eens met je post want natuurlijk werkt dat beide kanten uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
Blijft raar dat mijn reactie verwijderd wordt terwijl een moderator die een testje wil doen (op een hele rare wijze waar ik juist op reageerde maar de reactie verwijderd werd, terwijl ik netjes reageerde) verwijderd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |