Oke vanuit dit oogpunt snap ik de opzet van het topic ook welquote:Op zondag 28 juni 2026 16:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het wel een goed topic waar over nagedacht is.
Dat dit van veel vrouwen wel ergens verwacht wordt en dat dat eerder normaal bekeken wordt. Bv dat zedig kleden maar zelf wel aandoen wat je wil. Of het dansen met een andere man.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat,?
Dat sommige mannen hun vrouw kort houden?
Ik snap het ja, prima topic eigenlijkquote:Op zondag 28 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat dit van veel vrouwen wel ergens verwacht wordt en dat dat eerder normaal bekeken wordt. Bv dat zedig kleden maar zelf wel aandoen wat je wil. Of het dansen met een andere man.
Ze typt natuurlijk over overdreven zaken en iedereen hun stekels staan recht. Maar verander de term man telkens eens in vrouw en dan merk je dat je stekels niet meer zo recht zullen staan.
Maar onder dat soort gedachten leven wij wel.
Bingoquote:Op zondag 28 juni 2026 16:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat dit van veel vrouwen wel ergens verwacht wordt en dat dat eerder normaal bekeken wordt. Bv dat zedig kleden maar zelf wel aandoen wat je wil. Of het dansen met een andere man.
Ze typt natuurlijk over overdreven zaken en iedereen hun stekels staan recht. Maar verander de term man telkens eens in vrouw en dan merk je dat je stekels niet meer zo recht zullen staan.
Maar onder dat soort gedachten leven wij wel.
Goed topicquote:
Ieder topic is er 1quote:Op maandag 29 juni 2026 22:19 schreef Ama het volgende:
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn? waarom worden zulke topics geaccepteerd? Het is puur om reacties uit te lokken en hetzelfde riedeltje als altijd.
Je begrijpt me best.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Letterlijk elk topic op FOK is om reacties uit te lokken
Sowieso bij deze TSquote:Op maandag 29 juni 2026 22:19 schreef Ama het volgende:
R&P / Zou jij het accepteren als jouw partner trans zou zijn? waarom worden zulke topics geaccepteerd? Het is puur om reacties uit te lokken en hetzelfde riedeltje als altijd.
Ze kappen er niet voor niets mee, is niet te doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger hadden we dan een mod die zei: we gaan niet hetzelfde riedeltje telkens herhalen.
Maar inmiddels wordt dit dus kennelijk prima gevonden.
En daar ben ik het op zich wel mee eens he?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:26 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger hadden we dan een mod die zei: we gaan niet hetzelfde riedeltje telkens herhalen.
Maar inmiddels wordt dit dus kennelijk prima gevonden.
Dat hatelijk en denigrerend doen, laat die TS graag aan anderen over. Hij zet daarvoor graag de deur open.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En daar ben ik het op zich wel mee eens he?
Maar als je puur op policy gaat modden dan kan je ook niets gewoon weggooien omdat het weer een bepaalde TS is.
Zolang hij niet raar (haatvol, denegrerend,...) gaat doen kunnen wij er wel een goed topic van maken.
Het ligt er nogal aan wat voor soort reacties uitgelokt willen worden. Deze user heeft zich al meermaals negatief uitgelaten tegenover transseksuelen. En toch krijgt hij elke keer de kans om nieuwe topics omtrent dat onderwerp te openen. Waarom in godsnaam.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
Letterlijk elk topic op FOK is om reacties uit te lokken
En dan zullen wij wel weer gaan opruimenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hatelijk en denigrerend doen, laat die TS graag aan anderen over. Hij zet daarvoor graag de deur open.
Als hij hier niks strafbaars doet staat dit op zichzelf. Wat hij in het verleden heeft gedaan vind ik niet zo relevant, tenzij het wederom gebeurt en dat houden de mods zo te zien prima in de gaten.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ligt er nogal aan wat voor soort reacties uitgelokt willen worden. Deze user heeft zich al meermaals negatief uitgelaten tegenover transseksuelen. En toch krijgt hij elke keer de kans om nieuwe topics omtrent dat onderwerp te openen. Waarom in godsnaam.
Buiten dat vind ik het ook absoluut not done om dit topic met de andere topics te vergelijken. Echt gewoon not done.
Ik wil absoluut niet dat R&P naar de knoppen gaat. Ik vecht voor R&P, dat is mijn kindje.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:
En als je het echt heel jammer vindt dat ook R&P naar de knoppen gaat, dan ga je toch gewoon op anoniem?
De vorige usernamen van die user zijn op anoniem. Fijn dat het kan gewoon nieuwe usernaam aanmaken en opnieuw dezelfde riedel met weer eerdere soortgelijke door hem geopende topics in de herhaling gooien met zijn nieuwe usernaam.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:
En als je het echt heel jammer vindt dat ook R&P naar de knoppen gaat, dan ga je toch gewoon op anoniem?
Als niemand het gaat voeden is er ook geen probleem. Juist door er nu zo dicht op te zitten, ga je het voeden.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
De vorige usernamen van die user zijn op anoniem. Fijn dat het kan gewoon nieuwe usernaam aanmaken en opnieuw dezelfde riedel met weer eerdere soortgelijke door hem geopende topics in de herhaling gooien met zijn nieuwe usernaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |