Ik zie nu ook een fout in de link. Het is dus niet Sunshine 1982 maar Sofia35 die deze onzin startte.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Kan iemand hier even naar kijken?
Dit heeft volgens mij niks te maken met relatieproblemen, maar is puur getrol.
Sunshine1982 in R&P / Liefde of ?
@:Lenny77
R&P / Liefde of ?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik zie nu ook een fout in de link. Het is dus niet Sunshine 1982 maar Sofia35 die deze onzin startte.
Viel me ook al op.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:16 schreef greysbones het volgende:
Ligt het nu aan mij of wordt er de laatste week echt random topics geopend die niet of nauwelijks verwant zijn aan R en P
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Mja is toch wel regelmatig maar meestal ben ik iets sneller om ze verder te sturen
Nee nee zo bekijk ik het ook nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:59 schreef Ole het volgende:
[..]zag ik al.
Wat mij betreft is dit niet naar jou hoor!
Mja....quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:30 schreef DoubleDip het volgende:
Zie veel nieuwe topics de laatste tijd. @:Lenny77 en @:Droopie kunnen jullie het nog bijbenen?
Ja kijk, we kunnen wel elk topic van hem dichtgooien want Dragon. En we weten ook wel waarom hij het opent.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom blijft dat laatste topic van Dragon open, weer dezelfde shit zoals altijd?
En het heeft ook niks met R&P te maken
Maar toch is het prima.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:41 schreef Lenny77 het volgende:
En we weten ook wel waarom hij het opent.
Zie wat @Lenny77 in de slotpost schrijftquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:43 schreef incel het volgende:
Waarom is deze dicht? R&P / Mannen: als anderen naar de tieten van je partner kijken.
Lijkt me toch een prima onderwerp? Heb ik iets gemist?
Ik snap het niet, TS vraagt wat vindt je ervan als een andere man naar de tieten van je vrouw kijkt en een mod zegt er zijn grenzen en sluit het topic?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Zie wat @:Lenny77 in de slotpost schrijft
Er is zelfs een apart forum voor als je graag naar tetten kijkt, misschien kun je beter daarheen gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:52 schreef incel het volgende:
[..]
Ik snap het niet, TS vraagt wat vindt je ervan als een andere man naar de tieten van je vrouw kijkt en een mod zegt er zijn grenzen en sluit het topic?
Dan ontbreekt er toch een heel stuk informatie?
Is toch een legitieme discussie voor R&P? Wat het met een mens doet als een willekeurig persoon naar je partner kijkt?
Wat heb ik gemist? Of mogen ze topics sluiten op basis van onderbuik zonder goede argumentatie?
Vanaf hier lijkt het er in ieder geval op alsof het topic voor jan lul gesloten is en we een mooie discussie konden hebben wat relevant is voor het desbetreffende forum.
Indien er adequate onderbouwing ontbreekt waarom er tot de keuze is overgegaan om het topic te sluiten wil ik bij deze graag voorstellen om het topic te openen en de discussie toe te staan
De Frontpagequote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Er is zelfs een apart forum voor als je graag naar tetten kijkt, misschien kun je beter daarheen gaan.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Er is zelfs een apart forum voor als je graag naar tetten kijkt, misschien kun je beter daarheen gaan.
Jullie snappen het niet.quote:
Ik denk dat het psychologisch meer impact zou kunnen hebben als iemand zijn vriendin in haar geheel goed bij mannen ligt dan alleen haar borsten.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het niet.
TS opent een topic in PSYCHOLOGIE over wat mensen er van vinden wanneer anderen naar hun partner kijkt.
Dat is gewoon een discussie die past in het psychologie forum. Want het doet iets met de mens op psychologisch niveau wanneer een ander naar zijn of haar partner kijkt. Dus het is gewoon relevant en is onterecht gesloten.
Nogmaals het vriendelijke maar toch dringende verzoek om de beslissing te heroverwegen en het desbetreffende topic te openen zodat we een relevante on-topic discussie over het onderwerp kunnen hebben en met name het psychologische aspect eromheen wat het met een mens doet als een ander op een lustige wijze naar zijn of haar partner kijkt in de openbare ruimte.
Zo kan je alles wel onder PSYCHOLOGIE schuiven.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het niet.
TS opent een topic in PSYCHOLOGIE over wat mensen er van vinden wanneer anderen naar hun partner kijkt.
Dat is gewoon een discussie die past in het psychologie forum. Want het doet iets met de mens op psychologisch niveau wanneer een ander naar zijn of haar partner kijkt. Dus het is gewoon relevant en is onterecht gesloten.
Nogmaals het vriendelijke maar toch dringende verzoek om de beslissing te heroverwegen en het desbetreffende topic te openen zodat we een relevante on-topic discussie over het onderwerp kunnen hebben en met name het psychologische aspect eromheen wat het met een mens doet als een ander op een lustige wijze naar zijn of haar partner kijkt in de openbare ruimte.
Ik snap je beweegredenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja kijk, we kunnen wel elk topic van hem dichtgooien want Dragon. En we weten ook wel waarom hij het opent.
Maar dan nog doet hij niets policy overschrijdend en gaat het over het psychologische effect (wat hij slim heeft bekeken).
Dus ja.. eigenlijk hoort het wel hier thuis. Ik zou niet weten waar anders buiten VER.
Zo weer 7 nieuwe topicsquote:Op woensdag 8 juli 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel onder PSYCHOLOGIE schuiven.
"Als mannen naar de kont/heupen/schoenen/wenkbrauwen/kin/ogen/linker ringvinger van mijn partner kijken."
De insteek wat men vindt of voelt als een ander naar je partner kijkt, zou wellicht een insteek kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het niet.
Langzaam?quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het jammer dat R&P langzaam afglijdt met dit soort topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colleziono francobolli di bambini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |