Ook dit verdraai je weer. Het gaat bij hem om een mening zoals hij ook aangeeft, niet om een feit. Is dit echt het niveau? En ja mijn +1 like staat nog en blijft ook staan. Wat is jouw einddoel? Maar zo vaak mogelijk iets verdraaien totdat je een keer raak hebt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw plus 1 staat nog bij de post waarin iemand schrijft dat vrouwen niet in staat zijn om te stemmen.
Ik had vanavond al hetzelfde idee in mijn hoofd, modereren alsof je niet weet wie het schrijft, en vul bij het woord man/ vrouw bv Jood in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga eens een testje doen...
Iedereen weet ongeveer wat wel en niet kan als we het over racisme hebben.
Ik ga vanaf nu elke post lezen alsof het over donkere mensen gaat.
Dus bv: mannen zijn kamerplanten met een rijbewijs= racistisch (zwarten zijn nutteloos)
Vrouwen moeten achter het fornuis staan= racistisch (zwarten horen beperkt te worden)
Elke racistische en dus seksistische post wordt verwijderd. Zowel over mannen als vrouwen.
Eens een paar dagen kijken of we het niveau omhoog krijgen.
Succes!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
Dus bv: mannen zijn kamerplanten met een rijbewijs= racistisch (zwarten zijn nutteloos)
Vrouwen moeten achter het fornuis staan= racistisch (zwarten horen beperkt te worden)
Elke racistische en dus seksistische post wordt verwijderd. Zowel over mannen als vrouwen.
Ben je lekker vlot mee Lenny. En vergeet de oorspronkelijke OP niet, die ging uiteindelijk over kamerplanten met een rijbewijs, dus welk bestaansrecht heeft dit topic überhaupt??quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
En met opmerkingen zoals je laatste zin is het ook klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je lekker vlot mee Lenny. En vergeet de oorspronkelijke OP niet, die ging uiteindelijk over kamerplanten met een rijbewijs, dus welk bestaansrecht heeft dit topic überhaupt??
Maar misschien helpt het wel want je kunt overduidelijk geen onderscheid maken tussen mysogenie, discriminatie en iets simpels als een mening .
Er is gewoon duidelijk sprake van onderscheid tussen mannen en vrouwen die zich begrijpen aan minderjarigen daar. In de strafmaat maar eigenlijk in de hele perceptie. En dat is hier niet anders. Een man die het veel jonger zoekt is een viespeuk die misbruik maakt van de kwetsbaarheid van die dames en een vrouw die dat doet is geil en krijgt het stempel cougar of milf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk geldt voor een coach, een leraar, een arts, een ondergeschikte dat je veroordeeld kan worden, omdat consent dan niet in vrijheid gegeven kan zijn. Is een riskante zaak.
Verliefd worden kan. En als dat zo is, dan zul je actie moeten ondernemen om te voorkomen dat je hier tegenaan loopt. Daar zijn methodes voor. B.v. als coach naar een andere club. Als leraar naar een andere school. Enz.
In Nederland is dat net zo goed strafbaar.
Ja, vind ik wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie het echt oké en normaal wat er gezegd wordt? Dat we stuk zijn. "heel trieste mannetjes" zijn etc. ? Jullie nemen het voor haar op en negeren dat o.a. elke keer. Bedoel ik begrijp het, jullie denken net als haar. Maar je kan toch moeilijk ontkennen hoe slecht gedrag dat is? En dat jullie dat ondersteunen zegt toch ook veel over jullie..
-probeer het eens opnieuw zonder het woordquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En met opmerkingen zoals je laatste zin is het ook klaar.
Op zich kan er best een leuk gesprek ontspinnen, en zijn er ook best goede en leuke momenten geweest. Maar ja…quote:
Ik had een goede inhoudelijke conversatie met @VEM2012 . Ging prima. Dat er anderen over de vloer lagen te rollebollen nam ik maar even voor lief.quote:
Een spatie achter de naam en de puntquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik had een goede inhoudelijke conversatie met @:VEM2012 . Ging prima. Dat er anderen over de vloer lagen te rollebollen nam ik maar even voor lief.
(Hoe doe ik een persoon taggen?)
Nee, vrouwen het stemrecht af willen nemen omdat ze te dom zijn om te stemmen is geen feit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook dit verdraai je weer. Het gaat bij hem om een mening zoals hij ook aangeeft, niet om een feit. Is dit echt het niveau? En ja mijn +1 like staat nog en blijft ook staan. Wat is jouw einddoel? Maar zo vaak mogelijk iets verdraaien totdat je een keer raak hebt?
Ik lees hier anders geregeld over vrouwelijke docentes die de bak indraaien wegens seks met leerlingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is gewoon duidelijk sprake van onderscheid tussen mannen en vrouwen die zich begrijpen aan minderjarigen daar. In de strafmaat maar eigenlijk in de hele perceptie. En dat is hier niet anders. Een man die het veel jonger zoekt is een viespeuk die misbruik maakt van de kwetsbaarheid van die dames en een vrouw die dat doet is geil en krijgt het stempel cougar of milf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |