Zeggen dat het geen slecht idee is, is natuurlijk weinig anders dan een voorstel om het te doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Even terug trouwens, die post stelde niet voor om vrouwen het stemrecht te ontnemen. Hij typte dat het hem geen slecht idee leek en gaf daarna onderbouwing waarom hij dat vindt. Dat is een cruciaal verschil. En door dat soort 'kleine' miscommunicaties gaat het hier ook wel sneller mis denk ik.
Welke post?? Je tript hem zwaar man, en tussen de regels door zet je me weer weg als vrouwenhaterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt die post een +1 gegeven. Is dat omdat je het ermee oneens bent dan???
In een vorig deel werd de suggestie gewekt dat mannen die niet aan seks kunnen komen dit aan zichzelf te danken hebben en toen is de term incels herhaaldelijk voorbij gekomen. Sindsdien is de toon van het topic ook een stuk minder positief en respectvol naar het andere geslacht, daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie heeft er nu alle mannen als incels weggezet???
Het is nogal wat anders. Ik heb ook wel mijn meningen, betekent niet dat ik ze zomaar zou doorvoeren als dat mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeggen dat het geen slecht idee is, is natuurlijk weinig anders dan een voorstel om het te doen.
En de onderbouwing... Ze weten namelijk niet wat ze aan het doen zijn. Dat vind jij echt een onderbouwing?
Ik zie dat je je +1 hebt weggehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke post?? Je tript hem zwaar man, en tussen de regels door zet je me weer weg als vrouwenhater
Je kan ook een veroordeling aan je reet krijgen als er sprake is ongelijke verhoudingen, en dat heb je nogal snel. Helemaal daar. Bijvoorbeeld de volleybalcoach. En de leeftijden waar consent überhaupt een rol speelt zijn daar in de meeste staten ook hoger dan hier, net als de strafeisen. En de hele angstcultuur daar gaat nog wat verder ook, want als je iemand verkeerd aanraakt ben je ook de pineut.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan in de VS alleen veroordeeld worden als de persoon in kwestie minderjarig is (als in: age of consent). Nou gaat men in de VS daar wat te ver in (in Nederland zag ik overigens ook een poging om een 19 jarige die seks had gehad met zijn 15 jarige vriendin (2 jaar bij elkaar) te veroordelen, maar daar was de Rechtbank het gelukkig niet mee eens).
Verder kun je mij echt niet betrappen op twee maten in dezen. Een vrouw van 50 die probeert om 16 jarige jongens te neuken vind ik net zo min sporen als een man van 50 die 16 jarige meisjes (of jongens) probeert te neuken.
Wat dit allemaal van doen heeft met het normale date gedrag van @:Donna ontgaat mij al helemaal.
Of je gaat niet je gelijk proberen te halen op basis van een like van iemand.. kleine tip..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je +1 hebt weggehaald.
Vraag dan niet naar de bekende weg. Dit is gewoon lachwekkend en schijnheilig.
Ik heb niks weg gehaald gozer je loopt weer keihard te trippenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie dat je je +1 hebt weggehaald.
Vraag dan niet naar de bekende weg. Dit is gewoon lachwekkend en schijnheilig.
Incel betekent onvrijwillig celibaat. Dus dat lijkt mij een vrij feitelijke term.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
In een vorig deel werd de suggestie gewekt dat mannen die niet aan seks kunnen komen dit aan zichzelf te danken hebben en toen is de term incels herhaaldelijk voorbij gekomen. Sindsdien is de toon van het topic ook een stuk minder positief en respectvol naar het andere geslacht, daar heb je dan wel weer gelijk in.
Je bedoelt dat ze op nu.nl kijken? Gaan we nu net doen alsof dat een feitelijkheid is?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is nogal wat anders. Ik heb ook wel mijn meningen, betekent niet dat ik ze zomaar zou doorvoeren als dat mogelijk zou zijn.
En wat betreft onderbouwing negeer je alle regels daarna die erop ingaan... Maar ik laat het hier even bij, misschien later nog maar nu eerst serie kijken even
Inhoudelijk was hij op zich altijd wel sterk, en redelijk neutraal, maar hij maakt momenteel de ene na de andere uitglijder en loopt nu ook niks anders te doen dan een wit voetje te halen bij de dames.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of je gaat niet je gelijk proberen te halen op basis van een like van iemand.. kleine tip..
Ja leuk geprobeerd maar je weet dondersgoed dat het woord incel een hele negatieve context heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Incel betekent onvrijwillig celibaat. Dus dat lijkt mij een vrij feitelijke term.
En ja, natuurlijk ligt het vooral aan jezelf als je geen relatie kan krijgen. Dat ligt nooit aan alle vrouwen (net zo goed als dat ik vind dat de vrouwen waar Debby het over heeft naar zichzelf moeten kijken als ze geen leuke man kunnen vinden).
Natuurlijk geldt voor een coach, een leraar, een arts, een ondergeschikte dat je veroordeeld kan worden, omdat consent dan niet in vrijheid gegeven kan zijn. Is een riskante zaak.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook een veroordeling aan je reet krijgen als er sprake is ongelijke verhoudingen, en dat heb je nogal snel. Helemaal daar. Bijvoorbeeld de volleybalcoach. En de leeftijden waar consent überhaupt een rol speelt zijn daar in de meeste staten ook hoger dan hier, net als de strafeisen. En de hele angstcultuur daar gaat nog wat verder ook, want als je iemand verkeerd aanraakt ben je ook de pineut.
Als je een man bent that is.
Ik durf te wedden dat anderen jouw like geregistreerd hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb niks weg gehaald gozer je loopt weer keihard te trippen
Natuurlijk. Want als je het met jou oneens bent, dan ben je een White Knight.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Inhoudelijk was hij op zich altijd wel sterk, en redelijk neutraal, maar hij maakt momenteel de ene na de andere uitglijder en loopt nu ook niks anders te doen dan een wit voetje te halen bij de dames.
Tja, is die hang naar liefde het waard om je eisen naar beneden bij te stellen. Jezelf 'tekort' doen kan ook als je in de uitverkoop gaat. Ik ben toch liever alleen dan in slecht gezelschap. In ieder geval geen mannenkind.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De uitkomst interesseert mij niet zoveel. Niet voor mijzelf (voorzien) en ook niet omdat ik een mening heb over hoe anderen het moeten doen.
Maar wat ik poog te zeggen is dat als vrouwen beter opgeleid zijn en meer verdienen dan mannen (wat voor gen z inmiddels geldt in de VS), dan is het echt dringen geblazen als je graag wil dat een partner minstens zo hoog is opgeleid en minstens zoveel verdient als jij (naast allen andere zaken waarop je al dan niet bewust selecteert).
Prima als je dan kiest om single te blijven.
Maar als je graag een relatie wil en je houdt hieraan vast, dan is de kans dat je jezelf tekort doet best groot lijkt mij zo.
Het is gewoon een feit: de nieuwe generaties vrouwen zijn succesvoller dan mannen. En dat is niet alleen vervelend voor mannen.
Ik vind het geen beste term. Zal hem zelf ook eigenlijk nooit gebruiken. Maar op zichzelf klopt de term gewoon. Ik vind het totaal anders dan vrouwen wegzetten als te dom om te stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja leuk geprobeerd maar je weet dondersgoed dat het woord incel een hele negatieve context heeft.
Jij verveelt je gewoon en komt hier wat dom doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer de zoveelste hier die niet normaal in gesprek kan gaan onder het mom "ze zijn dit en dat en dat staat me niet aan dus ik mag zeggen wat ik wil"
Ben je echt in slecht gezelschap als jouw partner lager is opgeleid en minder verdient? Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:46 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Tja, is die hang naar liefde het waard om je eisen naar beneden bij te stellen. Jezelf 'tekort' doen kan ook als je in de uitverkoop gaat. Ik ben toch liever alleen dan in slecht gezelschap. In ieder geval geen mannenkind.
Gooi er een slotje op zou ik zeggen. De langspeelplaat van Elan is nu wel gehoord en users die hier overduidelijk alleen maar op vrouwen komen zeiken of alleen maar willen trollen uit verveling voegen ook weinig toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef Droopie het volgende:
Zijn we aan het discusseren over de OP en relevante onderwerpen? of is dit weer een partijtje jij-bakken?
Hou het beetje gezellig of iig fatsoenlijk. De meesten van jullie gaan toch niet zover krijg om een andere mening te krijgen?
En we hebben weer eenzelfde persoonquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij verveelt je gewoon en komt hier wat dom doen.
Of doe iets met de personen die telkens andere users beledigen en persoonlijk aanvallen.. de keuze aan de mods/adminsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Gooi er een slotje op zou ik zeggen. De langspeelplaat van Elan is nu wel gehoord en users die hier overduidelijk alleen maar op vrouwen komen zeiken of alleen maar willen trollen uit verveling voegen ook weinig toe.
Eens hoor. Zo belangrijk is dat uiteindelijk niet denk ik. Mijn vorige man verdiende minder en was lager opgeleid.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je echt in slecht gezelschap als jouw partner lager is opgeleid en minder verdient? Dat waag ik te betwijfelen.
Dat je eisen op het gebied van fatsoen, verzorging, enz. niet bij wenst te stellen snap ik. Maar dat vind ik dan ook wezenlijk anders.
Jouw plus 1 staat nog bij de post waarin iemand schrijft dat vrouwen niet in staat zijn om te stemmen. Daarmee beledig je alle vrouwen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of doe iets met de personen die telkens andere users beledigen en persoonlijk aanvallen.. de keuze aan de mods/admins
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |