Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is in godesnaam 'een situationship'?
Dank!quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.
Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk
Behalve dat er nog niet geneukt is klopt het allemaalquote:Op donderdag 18 juni 2026 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Ik word nu duidelijk écht oud
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:37 schreef Ole het volgende:
Schijnt niet zo te zijn. Maar je weet nooit zeker natuurlijk
Dus een FWB.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.
Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.quote:
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteitenquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.
Dat is mijn interpretatie ervan. Google het anders maar even op. Is best interessant.
Ok boomer. Ja sorry hoor. Ga wat mee met de tijdquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteiten
Heb het zelf nu ook opgezochtquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb verschillende sites bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde. Het is een hippe term voor FWB
Je wist het eerst zelf niet?quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heb het zelf nu ook opgezochtMaar er kan seks meespelen maar hoeft niet perse.
Jawel, maar niet dat seks er ook in mee kan meespelen. Ik doe zelf niet aan seks voor een relatie of huwelijk. Maar anderen kunnen dat wel. En dan heet dan ook een situationship blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wist het eerst zelf niet?
Niet veel.quote:
Gewone mods kunnen dat niet zomaar zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
Nee. Klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijnquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:36 schreef dop het volgende:
[..]
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.
Tegen woordig is het voor iedereen vrij simpel om op verschillende manieren met het internet te verbinden.
Als ik naar mezelf kijk.
Adsl internet
Mobiel internet prive
Vpn prive
Vpn van werk
Mobiel internet van werk
Ja door brein, nee niet door een admin op fok of elke andere willekeurige websitequote:Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijn
Bedoel 3 van de 5 punten die je noemt zijn juist zelfs gemakkelijk terug te traceren naar jou..
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:23 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer
Dat dat geveegd is snap ikquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.
En opmerkingen over drankgebruik.
Vraag jullie met klem niet op de persoon te spelen maar het gewoon ontopic te houden, het onderwerp is te kwetsbaar en te belangerijk om je eigen gelijk te gaan halen over de toon en intenties van elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |