abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:55:24 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221076470
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat is in godesnaam 'een situationship'? :?
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.

Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk :7
  donderdag 18 juni 2026 @ 01:01:02 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221076480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.

Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk :7
Dank!
Ik word nu duidelijk écht oud :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_221076685
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank!
Ik word nu duidelijk écht oud :'(
Behalve dat er nog niet geneukt is klopt het allemaal :)
De definitie van een situationship bedoel ik dan
pi_221076687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:37 schreef Ole het volgende:
Schijnt niet zo te zijn. Maar je weet nooit zeker natuurlijk :D
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:19:43 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221076817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een soort van relatie light. Iets dat duurt zolang het duurt en vaak wat losser van aard is.

Vroeger noemden we dat gewoon een neukertje, maar nu moet er weer een hippe Engelse term bijkomen natuurlijk :7
Dus een FWB.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221076888
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus een FWB.
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.

Dat is mijn interpretatie ervan. Google het anders maar even op. Is best interessant.
  donderdag 18 juni 2026 @ 07:36:22 #107
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221076891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Neeee het is een talking stage. Waarin vaak enkel wordt gepraat maar niet geneukt en er wel verwachtingen kunnen zijn over exclusiviteit maar die kunnen niet wederzijds zijn.

Dat is mijn interpretatie ervan. Google het anders maar even op. Is best interessant.
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteiten
pi_221076892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Klinkt als zweef zooi net zoals 100 sexualiteiten
Ok boomer. Ja sorry hoor. Ga wat mee met de tijd :P Dat vind ik wel.

Als je dat niet wilt is dat ook prima, maar je belemmert jezelf er zoveel mee vind ik dan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:39:47 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221076897
Ik heb verschillende sites bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde. Het is een hippe term voor FWB :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221076909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb verschillende sites bekeken en die zeggen allemaal hetzelfde. Het is een hippe term voor FWB :P
Heb het zelf nu ook opgezocht _O- Maar er kan seks meespelen maar hoeft niet perse.

Chatgpt: Kort gezegd: een situationship is een ongedefinieerde romantische relatie zonder duidelijke labels of afspraken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 07:44:17 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221076912
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:43 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Heb het zelf nu ook opgezocht _O- Maar er kan seks meespelen maar hoeft niet perse.
Je wist het eerst zelf niet? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221076917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je wist het eerst zelf niet? :D
Jawel, maar niet dat seks er ook in mee kan meespelen. Ik doe zelf niet aan seks voor een relatie of huwelijk. Maar anderen kunnen dat wel. En dan heet dan ook een situationship blijkbaar.
pi_221076920
Het verschil tussen een fwb en situationship is dat er bij een fwb heldere afspraken zijn en bij daten vaak ook en bij een situationship niet ;(
pi_221079800
Wat heeft dit nog met fb te maken :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 juni 2026 @ 14:25:52 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221079810
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat heeft dit nog met fb te maken :?
Niet veel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 18:09:11 #116
22592 crew  Ole
pi_221081052
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
Gewone mods kunnen dat niet zomaar zien.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin donderdag 18 juni 2026 @ 18:22:42 #117
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221081166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
Nee. Klopt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:36:13 #118
545 dop
:copyright: dop
pi_221081299
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 05:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jullie ip adressen konden zien, is dat dan niet zo?
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.
Tegen woordig is het voor iedereen vrij simpel om op verschillende manieren met het internet te verbinden.

Als ik naar mezelf kijk.
Adsl internet
Mobiel internet prive
Vpn prive
Vpn van werk
Mobiel internet van werk

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 18-06-2026 18:41:20 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221083669
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:36 schreef dop het volgende:

[..]
Ip adressen zeggen natuurlijk geen ruk.
Tegen woordig is het voor iedereen vrij simpel om op verschillende manieren met het internet te verbinden.

Als ik naar mezelf kijk.
Adsl internet
Mobiel internet prive
Vpn prive
Vpn van werk
Mobiel internet van werk

Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijn

Bedoel 3 van de 5 punten die je noemt zijn juist zelfs gemakkelijk terug te traceren naar jou..
  vrijdag 19 juni 2026 @ 06:12:57 #120
545 dop
:copyright: dop
pi_221085032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja sommige mensen krijgen nog steeds sommaties (succesvol) van de stichting Brein omdat ze niks deden om hun IP adres te verbergen terwijl ze iets illegaals deden.. Een IP adres zegt wel ruk soms/vaak, afhankelijk van wat men doet om het moeilijk te maken om te achterhalen wie ze zijn

Bedoel 3 van de 5 punten die je noemt zijn juist zelfs gemakkelijk terug te traceren naar jou..
Ja door brein, nee niet door een admin op fok of elke andere willekeurige website
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_221095163
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer

[ Bericht 18% gewijzigd door Cupfighter op 20-06-2026 07:33:26 ]
pi_221097073
Ja allerlei comments over hoerenlopen met tips and tricks is inderdaad heel gepast in een topic over verkrachting :') Zoooo nuttig
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:33:25 #123
38824 crew  Droopie
pi_221097310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 07:23 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn nuttige reacties verwijderd in het topic verkrachting, erg jammer dat er teveel geveegd is omdat er iemand loopt te janken, en die post staat er toevallig nog wel
De opmerking laten staan en het antwoord wat nuttig was wegvegen vind ik jammer
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.

En opmerkingen over drankgebruik.

Vraag jullie met klem niet op de persoon te spelen maar het gewoon ontopic te houden, het onderwerp is te kwetsbaar en te belangerijk om je eigen gelijk te gaan halen over de toon en intenties van elkaar.
Hell To The Liars
pi_221098325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:33 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kan je aangeven welke reacties van jou weggegooid zijn die relevant waren. Misschien heb ik een foutje gemaakt, in mijn beleving heb ik alleen reacties verwijderd over opmerkingen de prijs en buurten waar de hoeren te vinden zijn.

En opmerkingen over drankgebruik.

Vraag jullie met klem niet op de persoon te spelen maar het gewoon ontopic te houden, het onderwerp is te kwetsbaar en te belangerijk om je eigen gelijk te gaan halen over de toon en intenties van elkaar.
Dat dat geveegd is snap ik
Maar mijn reactie op Masberum dat prostitutie waarschijnlijk veel verkrachtingen voorkomt is geveegd en de opmerking van Masberum staat er nog wel
pi_221098457
En even los hiervan, vind het taalgebruik en reacties van de TS behoorlijk lomp overkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')