ik ga eens even lezen wat daar allemaal staat .quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:38 schreef Modus het volgende:
Dat dit gewoon in R&P blijft staan
R&P / Moeder pusht trouwen en kleinkinderen
Dat is toch niet meer te verdedigen jongens. Gewoon ECHT NIET. Nooit niet.
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:21 schreef Ole het volgende:
Maar nu het is toegegeven kan topic wel dicht toch?
Wat lief en bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze reactie te schrijven. Dat meen ik oprecht en maakt mij emotioneelquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhoudenquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.
Maar het is wel gek dat er in de OP wordt gemeld dat de moeder van TS actief jongens aan het pushen is bij TS maar geen woord over het feit dat ze een relatie heeft. En een dag later opeens ten huwelijk gevraagd is. Dan gaan inderdaad alle alarmbellen af en is de geloofwaardigheid wel weg.
Terecht slotje wat mij betreft.
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:33 schreef Medusa666 het volgende:
Blijkbaar moeten je problemen zodanig erg zijn om serieus genomen te worden. Ik had een probleem, maar misschien niet serieus genoeg om echt serieus genomen te worden door de rest hier. Ja tja.
Ik wist oprecht niet dat het relevant was dat ik een situationship had. Want ik had nog steeds last van de druk van mijn moeder. Maar achteraf gezien had ik het misschien inderdaad erbij kunnen vertellen. Maar dan is ook de vraag... tot in hoeverre vertel je alles? Want je plaatst ook een topic met een doel. Een doel op bepaalde reacties die je misschien wilt horen. En zo heb ik dat aangepakt. Ik wist niet dat dit verkeerd was.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.
Het topic kan wel weer open dan, maar voor een volgende keer is het een aandachtspuntje.
Ja dat gebeurt inderdaad altijdquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven.
Okequote:Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt inderdaad altijdWat jij hier zegt slaat nergens op. Ja het is handig maar toch niet standaard in vooral een forum als R&P om alles direct bloot te geven.. je zit hier niet na te denken en juist heel hard dingen te verkondigen
Niet echtquote:
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.quote:
Laat het los, laat het gaanquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaanFocus lekker op jezelf. Ik heb mijn zegje gedaan en kom wel voor mezelf op joh
Je hoeft je niet druk te maken over mij.
Ja, dan moet jij solliciteren naar de functie van Fa ik zeg je eerlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:
Die zijn hier meer bezig met 'Ow het is Masberum' in plaats van dat ze ooit serieus gaan kijken naar wat er gaande is. Het is niet alsof hun positie ook in gevaar is als ze maar gewoon reageren met 'Niet echt'.
Oke, bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.
Oh ben niet de enige dusquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat er één user met twee accounts hier elkaar aflikken
Wat is in godesnaam 'een situationship'?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhoudenUiteindelijk snap ik dat de mening van meerdere mensen telt, dus daar sluit ik me dan maar bij aan.
Zal erop letten dat ik voortaan het hele verhaal te vertellen, hoe lastig ik het ook vind. Maar met dit verhaal vond ik het oprecht lastig, want het was naar mijn mening niet relevant dat ik een situationship had. Maargoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |