abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 20:58:54 #76
38824 crew  Droopie
pi_221073496
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:38 schreef Modus het volgende:
Dat dit gewoon in R&P blijft staan
R&P / Moeder pusht trouwen en kleinkinderen

Dat is toch niet meer te verdedigen jongens. Gewoon ECHT NIET. Nooit niet.
ik ga eens even lezen wat daar allemaal staat .

Edit:
"Wel jammer, voor een serieus subforum als R&P. Je hoopt toch altijd dat users hier integer zijn en een eerlijk verhaal doen, voor zover dat mogelijk is."
- OllieA

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Kan ik verder niets mee qua policy, sorry.

[ Bericht 15% gewijzigd door Droopie op 17-06-2026 21:05:10 ]
Hell To The Liars
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 21:21:11 #77
22592 crew  Ole
pi_221073808
Maar nu het is toegegeven kan topic wel dicht toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221074193
Nou ik vind het een overdreven gedoe. Als mod had ik het zelf echt heel anders aangepakt, maar goed ik ben niet de mod. Wil alleen zeggen dat ik niet heb gelogen, want dat vind ik jammer om te horen. Het was een situationship en dat is uitgemond in een huwelijk, omdat ik geen relatie ervoor wilde. Ik wil een huwelijk (met huwelijke voorwaarden) voor de symboliek vanuit mijn cultuur en het gegeven dat je voor altijd bij elkaar bent al kan het natuurlijk uitgaan, maar voor mij geeft het toch een gevoel van zekerheid dat je voor elkaar vecht en er voor elkaar bent.

Als iemand meer uitleg wilt, kom maar in mn dm, want dit ligt me toch niet lekker dat ik zo verkeerd word begrepen en geframed wordt als een leugenaar. Maar goed. Misschien is het maar goed dat er een slotje op staat, want dan zouden die vragen blijven komen. Dus ik beantwoord ze wel in mn dm. Oké ik wens jullie allen een fantastische dag allemaal :*
pi_221074214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:21 schreef Ole het volgende:
Maar nu het is toegegeven kan topic wel dicht toch?
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
pi_221074232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja het is niet toegegeven. Ik weet ook niet waarom je dat weer erbij wil verzinnen anders dan dat het je taak gemakkelijker maakt. Ze is nooit eerder gebanned en is hier sinds 2019. Misschien is het zo dat haar situatie wat complexer is en ze daar niet over wil uitwijden. Jullie hebben ook geen hard bewijs of wel? Behalve jullie idee van tegenstrijdigheid dat op elke manier verklaard kan worden.
Wat lief en bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze reactie te schrijven. Dat meen ik oprecht en maakt mij emotioneel :*
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:29:08 #81
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221074783
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.

Maar het is wel gek dat er in de OP wordt gemeld dat de moeder van TS actief jongens aan het pushen is bij TS maar geen woord over het feit dat ze een relatie heeft. En een dag later opeens ten huwelijk gevraagd is. Dan gaan inderdaad alle alarmbellen af en is de geloofwaardigheid wel weg.

Terecht slotje wat mij betreft.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_221074819
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:29 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ole is geen moderator op R&P dus die opmerking is niet steekhoudend.

Maar het is wel gek dat er in de OP wordt gemeld dat de moeder van TS actief jongens aan het pushen is bij TS maar geen woord over het feit dat ze een relatie heeft. En een dag later opeens ten huwelijk gevraagd is. Dan gaan inderdaad alle alarmbellen af en is de geloofwaardigheid wel weg.

Terecht slotje wat mij betreft.
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhouden :) Uiteindelijk snap ik dat de mening van meerdere mensen telt, dus daar sluit ik me dan maar bij aan.

Zal erop letten dat ik voortaan het hele verhaal te vertellen, hoe lastig ik het ook vind. Maar met dit verhaal vond ik het oprecht lastig, want het was naar mijn mening niet relevant dat ik een situationship had. Maargoed.
pi_221074841
Blijkbaar moeten je problemen zodanig erg zijn om serieus genomen te worden. Ik had een probleem, maar misschien niet serieus genoeg om echt serieus genomen te worden door de rest hier. Ja tja.
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:39:54 #84
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221074987
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:33 schreef Medusa666 het volgende:
Blijkbaar moeten je problemen zodanig erg zijn om serieus genomen te worden. Ik had een probleem, maar misschien niet serieus genoeg om echt serieus genomen te worden door de rest hier. Ja tja.
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.

Het topic kan wel weer open dan, maar voor een volgende keer is het een aandachtspuntje.
Wat wij kijken
pi_221075112
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven. Als je dan opeens een relatie hebt en ten huwelijk gevraagd bent is het niet gek dat er getwijfeld wordt aan de geloofwaardigheid. Dan snap ik goed de motivatie om het topic te sluiten en daar sta ik dan wel achter.

Het topic kan wel weer open dan, maar voor een volgende keer is het een aandachtspuntje.
Ik wist oprecht niet dat het relevant was dat ik een situationship had. Want ik had nog steeds last van de druk van mijn moeder. Maar achteraf gezien had ik het misschien inderdaad erbij kunnen vertellen. Maar dan is ook de vraag... tot in hoeverre vertel je alles? Want je plaatst ook een topic met een doel. Een doel op bepaalde reacties die je misschien wilt horen. En zo heb ik dat aangepakt. Ik wist niet dat dit verkeerd was.

Topic gesloten of open maakt mij niet uit. Heeft beide zijn voor en nadelen voor mij. Dus het is aan jullie :)
pi_221075209
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:39 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat slaat nergens op. Als je een topic met een vraag opent is het wel handig om alle relevante informatie te geven.
Ja dat gebeurt inderdaad altijd :') Wat jij hier zegt slaat nergens op. Ja het is handig maar toch niet standaard in vooral een forum als R&P om alles direct bloot te geven.. je zit hier niet na te denken en juist heel hard dingen te verkondigen
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:10 #87
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221075301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja dat gebeurt inderdaad altijd :') Wat jij hier zegt slaat nergens op. Ja het is handig maar toch niet standaard in vooral een forum als R&P om alles direct bloot te geven.. je zit hier niet na te denken en juist heel hard dingen te verkondigen
Oke
Wat wij kijken
pi_221075340
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Oke
Doe je er iets mee?
  Forum Admin woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:58 #89
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_221075344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Masberum het volgende:

[..]
Doe je er iets mee?
Niet echt
Wat wij kijken
pi_221075376
quote:
3s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Niet echt
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.
pi_221075391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
Sorry medusa666, ik heb geprobeerd om ze te laten inzien waar het mis gaat maar het maakt ze niks uit.
Laat het los, laat het gaan :* Focus lekker op jezelf. Ik heb mijn zegje gedaan en kom wel voor mezelf op joh :) Je hoeft je niet druk te maken over mij.
pi_221075418
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:53 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Laat het los, laat het gaan :* Focus lekker op jezelf. Ik heb mijn zegje gedaan en kom wel voor mezelf op joh :) Je hoeft je niet druk te maken over mij.
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.

Die zijn hier meer bezig met 'Ow het is Masberum' in plaats van dat ze ooit serieus gaan kijken naar wat er gaande is. Het is niet alsof hun positie ook in gevaar is als ze maar gewoon reageren met 'Niet echt'.
pi_221075470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja het is niet alleen vanwege jou, het is dat dit gedrag hier normaal gevonden wordt en zelfs FA's nemen geen verantwoordelijkheid meer.
Ja, dan moet jij solliciteren naar de functie van Fa ik zeg je eerlijk.

Verder zeg ik het niet graag, maar uiteindelijk is het hun werk en hun interpretaties. Dus hebben zij hoe vervelend het ook is het laatste woord :) Wij kunnen daar invloed op uitoefenen, maar zij hebben het laatste woord.

En nee dit is niet om te slijmen. Het is gewoon zo :7
pi_221075497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:55 schreef Masberum het volgende:

Die zijn hier meer bezig met 'Ow het is Masberum' in plaats van dat ze ooit serieus gaan kijken naar wat er gaande is. Het is niet alsof hun positie ook in gevaar is als ze maar gewoon reageren met 'Niet echt'.
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.
pi_221075856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer in je hoofd afspeelt. Denk dat als je mod wilt worden er toch een bepaalde drive is om het beter te doen. Of het echt beter gaat, daar zijn de meningen over verdeeld.
Oke, bedankt
pi_221076049
Ik krijg een beetje het gevoel dat er één user met twee accounts hier elkaar aflikken _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juni 2026 @ 23:50:28 #97
22592 crew  Ole
pi_221076139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat er één user met twee accounts hier elkaar aflikken _O-
Oh ben niet de enige dus ;)
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:36:10 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221076438
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:50 schreef Ole het volgende:

[..]
Oh ben niet de enige dus ;)
Ik dacht echt hetzelfde:D
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 00:37:44 #99
22592 crew  Ole
pi_221076441
Schijnt niet zo te zijn. Maar je weet nooit zeker natuurlijk :D
  donderdag 18 juni 2026 @ 00:48:44 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221076462
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:31 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Als deze waarheid jou rust geeft moet je het vooral aanhouden :) Uiteindelijk snap ik dat de mening van meerdere mensen telt, dus daar sluit ik me dan maar bij aan.

Zal erop letten dat ik voortaan het hele verhaal te vertellen, hoe lastig ik het ook vind. Maar met dit verhaal vond ik het oprecht lastig, want het was naar mijn mening niet relevant dat ik een situationship had. Maargoed.
Wat is in godesnaam 'een situationship'? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')