abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221274961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:49 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Langzaam?
Zeg maar gerust in sneltreinvaart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil proberen niet te hard te zijn want er gebeuren ook genoeg goede dingen waaronder het faciliteren van de dagboekjes waar ik erg blij mee ben
pi_221275230
Ik denk dat de serieuze users meer één moeten zijn met mods als @Lenny77 Users als Dragon hebben misschien wel de bedoeling om alles te ontwrichten en ik snap dat dit voor haar ook moeilijk is. Technisch gezien is er niks mis met dat topic. Als iemand anders hem had geopend was er weinig aan de hand geweest.

Laten we topics van users als Dragon gewoon negeren.
  woensdag 8 juli 2026 @ 14:26:02 #278
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221275257
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat de serieuze users meer één moeten zijn met mods als @:Lenny77. Users als Dragon hebben misschien wel de bedoeling om alles te ontwrichten en ik snap dat dit voor haar ook moeilijk is. Technisch gezien is er niks mis met dat topic. Als iemand anders hem had geopend was er weinig aan de hand geweest.
Veel "serieuze users" hebben inmiddels afscheid genomen van Fok!

Niet om Lenny (zeker niet om Lenny!) maar het probleem zit dieper hoger(op) en daar heeft Lenny ook maar mee te dealen.

En @Cupfighter daar verandert geen dagboektopic wat aan.
quote:
Laten we topics van users als Dragon gewoon negeren.
Dweilen met de kraan open.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221275283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:26 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Veel "serieuze users" hebben inmiddels afscheid genomen van Fok!

Niet om Lenny (zeker niet om Lenny!) maar het probleem zit dieper hoger(op) en daar heeft Lenny ook maar mee te dealen.

En @:Cupfighter daar verandert geen dagboektopic wat aan.
[..]
Dweilen met de kraan open.
Dat weet ik en dat is echt heel jammer, maar wat er nog van over is bedoel ik :P.

Ik heb het idee dat @Lenny77 een hoop klappen vangt (en ik snap dat mensen ook gefrustreerd raken!) ook al wordt het beleid beslist door hogerop. Ze verdient dat niet.
  woensdag 8 juli 2026 @ 14:34:52 #280
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221275302
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat weet ik en dat is echt heel jammer, maar wat er nog van over is bedoel ik :P.

Ik heb het idee dat @:Lenny77 een hoop klappen vangt (en ik snap dat mensen ook gefrustreerd raken!) ook al wordt het beleid beslist door hogerop. Ze verdient dat niet.
"Wat er nog van over is" is een schamele afspiegeling van wat het ooit was.
Users vangen bot, menig mod (Lenny, Coolguy) vangt bot. Want "policy".

Het credo is: niet sluiten maar negeren.
pi_221275424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:34 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
"Wat er nog van over is" is een schamele afspiegeling van wat het ooit was.
Users vangen bot, menig mod (Lenny, Coolguy) vangt bot. Want "policy".

Het credo is: niet sluiten maar negeren.
Dus wat kunnen we het beste doen? Accepteren dat de policy blijkbaar zo is, vertrouwen hebben in mods als @Lenny77 dat er naar behoren gemodereerd wordt (voor zover dat gaat met de policy) en topics van users als Dragon negeren. Of vertrekken. Meer smaken zijn er niet. We kunnen wel iedere keer Lenny mentionen (en dat heb ik ook gedaan), maar dat lost niks op.
pi_221275518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef incel het volgende:

[..]
[..]
Jullie snappen het niet.

TS opent een topic in PSYCHOLOGIE over wat mensen er van vinden wanneer anderen naar hun partner kijkt.

Dat is gewoon een discussie die past in het psychologie forum. Want het doet iets met de mens op psychologisch niveau wanneer een ander naar zijn of haar partner kijkt. Dus het is gewoon relevant en is onterecht gesloten.

Nogmaals het vriendelijke maar toch dringende verzoek om de beslissing te heroverwegen en het desbetreffende topic te openen zodat we een relevante on-topic discussie over het onderwerp kunnen hebben en met name het psychologische aspect eromheen wat het met een mens doet als een ander op een lustige wijze naar zijn of haar partner kijkt in de openbare ruimte.
Hou eens op joh, moeten we nu voor iedere stuk vlees een nieuw topic openen? Ander meld je je toch lekker aan voor KPD, hoef je niet eens te kiezen welke leuker is.
pi_221275542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dus wat kunnen we het beste doen? Accepteren dat de policy blijkbaar zo is, vertrouwen hebben in mods als @:Lenny77 dat er naar behoren gemodereerd wordt (voor zover dat gaat met de policy) en topics van users als Dragon negeren. Of vertrekken. Meer smaken zijn er niet. We kunnen wel iedere keer Lenny mentionen (en dat heb ik ook gedaan), maar dat lost niks op.
Het is lastig maar denk wel dat je gelijk hebt
pi_221275546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja kijk, we kunnen wel elk topic van hem dichtgooien want Dragon. En we weten ook wel waarom hij het opent.
Maar dan nog doet hij niets policy overschrijdend en gaat het over het psychologische effect (wat hij slim heeft bekeken).
Dus ja.. eigenlijk hoort het wel hier thuis. Ik zou niet weten waar anders buiten VER.
In de prullenbak. O nee die bestaat niet dat is VER.
  woensdag 8 juli 2026 @ 15:34:22 #285
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221275577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 14:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dus wat kunnen we het beste doen? Accepteren dat de policy blijkbaar zo is, vertrouwen hebben in mods als @:Lenny77 dat er naar behoren gemodereerd wordt (voor zover dat gaat met de policy) en topics van users als Dragon negeren. Of vertrekken. Meer smaken zijn er niet.
Dat ja.

En dat laatste gebeurt meer en meer. Ik kijk er niet van op.
quote:
We kunnen wel iedere keer Lenny mentionen (en dat heb ik ook gedaan), maar dat lost niks op.
Ik mention Lenny dan ook niet.
Ze leest toch wel mee.
pi_221275595
En zelf goede topics openen, wel reageren in die topics op elkaar, het zelf constructief en mooi maken!
  woensdag 8 juli 2026 @ 15:39:30 #287
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221275604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
En zelf goede topics openen, wel reageren in die topics op elkaar, het zelf constructief en mooi maken!
Die lol gaar er snel af.
Als je het koren tussen een uitdijende berg kaf moet zoeken.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 16:24:14 #288
441859 crew  Lenny77
pi_221275999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:43 schreef incel het volgende:
Waarom is deze dicht? R&P / Mannen: als anderen naar de tieten van je partner kijken.

Lijkt me toch een prima onderwerp? Heb ik iets gemist?
Eerder SEX en dan nog kan dat ook met een andere toon.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 16:35:02 #289
441859 crew  Lenny77
pi_221276140
De rest gelezen en met veel eens.
Ik kan er echter weinig aan doen, behalve blijven zeggen dat wij zelf R&P moeten maken. Dus met goede topics aan te maken en daar netjes in te reageren. Aan ons dan om de troep te verwijderen uit dat topic.
Er is duidelijk animo voor discussie want zelfs de 'shit' topics wekken interessante discussies op.
Ik vind het jammer dat mensen blijven vallen over stomme topics ipv toch ook te zien dat er nog steeds genoeg leeft.

Igv van Dragon: hij heeft nu zijn 2 klassieke stokpaardjes van stal gehaald. Er is geen nood meer om het daar later nogmaals over te hebben in een nieuw topic. Dan kan verwezen worden naar deze 2.
  Moderator woensdag 8 juli 2026 @ 16:39:52 #290
441859 crew  Lenny77
pi_221276172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 12:59 schreef incel het volgende:

Nogmaals het vriendelijke maar toch dringende verzoek om de beslissing te heroverwegen en het desbetreffende topic te openen zodat we een relevante on-topic discussie over het onderwerp kunnen hebben en met name het psychologische aspect eromheen wat het met een mens doet als een ander op een lustige wijze naar zijn of haar partner kijkt in de openbare ruimte.
Nee, een topic dat op deze manier met deze toon start, gaat alleen maar dat soort toon reacties geven. Zoals je al kan zien in de eerste 2 posts.
Het is hier geen KLB...
En dat heeft niets met de user te maken, ik heb niets tegen hem (integendeel). Hij mag van harte een nieuw topic openen met een wat andere opzet.
pi_221276434
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:16 schreef greysbones het volgende:
Ligt het nu aan mij of wordt er de laatste week echt random topics geopend die niet of nauwelijks verwant zijn aan R en P
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Viel me ook al op.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 11:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar toch is het prima. :') De hele tijd topics openen over hetzelfde riedeltje. :')

R&P is ook echt niet meer wat het was.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je beweegreden
Ik vind het jammer dat R&P langzaam afglijdt met dit soort topics, is geen kritiek op jou, jij moet de ook de policy volgen je doet prima je best
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 13:49 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Langzaam?
Zeg maar gerust in sneltreinvaart.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier, alleen hele zware kost goedgekeurd door een handjevol users is toegestaan! Accepteren dat er wat andere onconventionele users, na een tijd van leegloop en drama, voor in de plaats zijn gekomen, is er kennelijk niet bij. Of nog beter eigenlijk, dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 15:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zomaar een gedachte, hoor, maar ik zal wel een flink weerwoord krijgen. :+

Ik vind de topics overigens wel prima, eigenlijk. In ieder geval wat meer, hetzij andere, activiteit.
  woensdag 8 juli 2026 @ 17:38:37 #292
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221276560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef DjVero het volgende:
Accepteren dat er wat andere onconventionele users, na een tijd van leegloop en drama, voor in de plaats zijn gekomen, is er kennelijk niet bij.
Die waren er al toen de leegloop begon.

Sterker, die waren debet aan de leegloop :{w
pi_221277671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 17:20 schreef DjVero het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie hier, alleen hele zware kost goedgekeurd door een handjevol users is toegestaan! Accepteren dat er wat andere onconventionele users, na een tijd van leegloop en drama, voor in de plaats zijn gekomen, is er kennelijk niet bij. Of nog beter eigenlijk, dit:
[..]
Zomaar een gedachte, hoor, maar ik zal wel een flink weerwoord krijgen. :+

Ik vind de topics overigens wel prima, eigenlijk. In ieder geval wat meer, hetzij andere, activiteit.
Van mij mag iedereen een topic openen maar desbetreffende user vraagt naar de bekende weg en heeft al zoveel topics geopend over hetzelfde onderwerp, daar heb ik een mening over maar het mag van de policy dus dan zeur ik er verder niet over
pi_221277787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van mij mag iedereen een topic openen maar desbetreffende user vraagt naar de bekende weg en heeft al zoveel topics geopend over hetzelfde onderwerp, daar heb ik een mening over maar het mag van de policy dus dan zeur ik er verder niet over
Je kan een user die blijkbaar niet geband kan worden natuurlijk niet zijn recht ontnemen om topics te openen, ook al zijn ze overduidelijk niet zo bedoeld als hij ze opschrijft. Wat dat betreft kudo's voor de creativiteit van betreffende user.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221277838
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:45 schreef nostra het volgende:

[..]
Je kan een user die blijkbaar niet geband kan worden natuurlijk niet zijn recht ontnemen om topics te openen, ook al zijn ze overduidelijk niet zo bedoeld als hij ze opschrijft. Wat dat betreft kudo's voor de creativiteit van betreffende user.
Klopt er is blijkbaar niks aan te doen dus gewoon negeren , maar het plezier gaat er wel een beetje af zo, het is de policy en inderdaad hij doet niks verkeerds op deze manier
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:58:24 #296
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221277925
quote:

[..]
Heel bijzonder idd. De ene user wordt zo geband en een ander kan doen wat hij wil zonder consequenties, want het rijmt zogenaamd met de policy.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221277944
quote:

[..]
Waarom kan deze user niet geband worden?
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:01:46 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277966
Verkeerde topic
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:05:24 #299
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221278021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 00:01 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom blijft dat laatste topic van Dragon open, weer dezelfde shit zoals altijd?
En het heeft ook niks met R&P te maken
Het zit je hoog merk ik.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_221278026
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waarom kan deze user niet geband worden?
Dat weet één iemand.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')